تلخ نویسی های لقمانعلی:

Thursday, April 28, 2005

«شیلنگ آباد» بی آب!

آقای عبدالله کعبی نماینده مقام معظم رهبری در میان مردم آبادان در زالزالک هفتم در نطق پیش از دستورش حرفهائی زده است که نمی دانم جدی است یا او هم خواسته سربه سر زالزالک هفتم بگذارد.
« امروز استاني كه از هشتاد درصد نفت و گاز و سي درصد آب روان كشور، چندين سد و صدها هزار هكتار زمين حاصلخيز، دريا و بنادر فعال و تعداد بي‌شماري از شركت‌ها و موسسات توليدي و صنعتي برخودار است مردم آن در آتش فقر و بيكاري می سوزند. جوانان آنان با عفريت بيكاري مواجه و بلكه از نيازهاي اوليه بشر از جمله آب شرب سالم بي‌بهره‌اند»
اندکی بعد می گوید، « آيا بايد فرياد العطش مردم آبادان – شيلنگ آباد – غزانيه و ... به افلاك برسد و بشنوند و برخي به دنبال انتقال آب سرشاخه‌هاي كارون براي محصولات لوكس كشاورزي هستند»
همه چیز به کنار، من نمی فهمم این منطقه ای که آب ندارد پس چرا نامش را گذاشته اید شیلنگ آباد؟
اصلا درست است که مردم این منطقه وقتی آب شرب ندارند، شیلنگ داشته باشند؟ آیا این مصداق، تلف کردن منابع مالی بیت المال مسلمین نیست؟ ثانیا، وقتی آبی در بساط نیست، چرا اسم این منطقه را « شیلنگ آب اد» عوض نمی کنند؟ یعنی چی، به آنجا می گویند « شیلنگ آب اد». مگر می شود آب نباشد ولی آبادی باشد؟
از سوی دیگر، زالزالک هفتم که دست به بذل و بخشش اش خیلی خوب است آیا نمی تواند اندکی از صندوق ذخیره ارزی برداشت کرده و برای مردم شریف این منطقه ازیک کشور اسلامی پپسی کولا و یا حداقل کوکاکولا وارد کند که مردم با گلوی تشنه « فریاد» نزنند. هر دفعه که من سر بچه های خودم فریاد می زنم گلویم خشک می شود و باید یک جرعه آب و یا پپسی کولا بنوشم تا تارهای صوتی ام خراش بر ندارند. این مردم شریف چه گناهی کرده اند که این حداقل از آنها دریغ می شود؟
ایشان در ضمن از « تحریک پذیری بالای» منطقه حرف می زند: « متاسفانه حكايت از ظرفيت بالاي تحريك‌پذيري مردم منطقه دارد». آیا نباید به اطلاع دیگر نمایندگان مقام معظم رهبری در زالزالک هفتم برسانند که چه کسانی با عدم رعایت حجاب اسلامی باعث « تحریک» این مردم تشنه لب می شوند! آیا تحریک مردم تشته اصولا کار درستی هست!
هم صدا با رادیوهای استکباری آقای کعبی می گوید: « به هنگام قتل و كشتار مردم به دنبال تسويه حساب نباشيم»
عجب حرف عجیبی! کدام قتل و کشتار!! پس در کدام زمان باید زعمای قوم در تهران و در زالزالک هفتم با یک دیگر تصفیه حساب کنند؟
البته ایشان با این پیشنهاد به جا نطق اش را تمام می کند که «لذا از دولت جمهوري اسلامي مي‌خواهم براي رفع عاجل و فوري نارسايي‌ها و تنگناهايي كه مردم را از جان خود سير كرده است و با عنايت به افزايش چشمگير درآمدهاي نفتي در سنوات اخير حداقل مبلغ يك ميليارد دلار از حساب ذخيره ارزي برداشت و براي جبران عقب ماندگي‌هاي مناطق آسيب‌پذير استان خوزستان تخصيص دهد»
من هم با ایشان موافقم.
با این حداقل یک میلیارددلار می توان چند تا کارخانه تولید پپسی کولا در این منطقه ساخت که مردم شریف آبادان و مناطق هم جوار بتوانند وقتی با « قتل وکشتار» روبرو می شوند، و می خواهند فریاد بزنند، گلوی شان را تازه کنند که گرفتاری های صوتی اضافی پیدا نکنند....
برای همین است که من هم چنان معتقدم زالزالک هفتم بهترین زالزالک دنیاست...

|

Saturday, April 23, 2005

دسته گلی که به آب داده ام!

یکی نیست به من بگه آخه مرد حسابی آبت نبود نونت نبود چرا قالب این وبلاگ رو عوض کردی والله دروغ چرا؟ خودم هم خبر ندارم. الان هم نه می دونم چیکار کردم که نباید می کردم و نه می دونم چیکار باید بکنم تا درس بشه. الغرض بیخود نبود که در قدیم می گفتند وقتی که عقل نباشه جان در عذابه . حالا شده کار من. تمام امروزم خراب شد و نتونستم این صاحب مرده رو درس کنم الان هم باید بخوابم چون به قدر یک خر خسته خسته شده ام و عقلم بیشتر از همیشه کار نمی کند. .
من که نمی دونم چه دسته گلی به آب داده ام. ولی جدا می گم خیلی خیلی به بزرگی خودتون ببخشید.
فعلا عزت زیاد تا فرصت دیگر!
لقمانعلی

|

Thursday, April 21, 2005

عموقالیباف!

عموقالی باف!
قالی منو بافتی!
پشت کوی انداختی!
کوی که می گم
کویه قافو نمی گم
کویه دانشگاهو می گم...
یادته رفته بودین
ادب کنین!
عمو قالی باف!
تورو جون بچه هات دروغ نگو
دیگه چی ها می بافی؟
وقتی که می گی
شفافم به مثه نور
راس می گم مثه بلور
راسشو بگو
تویه طرشت
می بینی آ مملی
باز دارم از کویه دانشگاه می گم
اگر تو راس می گی
راسشو بگو
تویه طرشت
چی شده بود؟
هنوزم کی بود! کی بود! من نبودم..
عمو قالی باف...
تو اگه قالی بافی
چرا زنجیر می بافی....
عمو قالی باف....

|

Monday, April 18, 2005

مزایای قانونی گم شده:

در همشهری 25 فروردین لابد خوانده اید که از 8صد و خورده کارتن خوابی که از خیابانهای تهران در حول وحوش عید جمع آوری شده اند 12 تن شان دارای مدرک لیسانس و بالاتر بوده اند. دختر خودم که دارد خودش را به آب و آتش می زند تا امسال در کنگور شرکت کند از من پرسید:
بابا مزایای قانونی این مدارک دانشگاهی شان چی شد؟
مانده بودم به این ورپریده چه جوابی بدهم!
آیا شما چیزی به ذهن تان می رسد؟

|

Sunday, April 17, 2005

بابا جان کاه مال خودت نبود، کاهدون که مال خودت بود!

لابد در خبرها جریان فساد مالی در سازمان دخانیات را خوانده اید. من برخلاف همه شما که فکر می کنید باید این افراد فاسد را دستگیر و مجازات کرد معتقدم، به عوض، باید مدیرعامل سازمان دخانیات را ترفیع درجه داد و مثلا کردش وزیر اقتصاد و یا مدیر عامل شرکت ملی نفت. برای این پیشنهاد خود م هم دلیل دارم.
اولا وقتی نگاهی می کنید به لیست اتهامات، راست و ریست کردن آن چه که این آقای مدیر عامل تا به حال از بیت المال مسلمین کش رفته آن قدر وقت می گیرد که دیگر فرصت کش رفتن بیشتر ندارد.
برای این که فکر نکنید که منهم به دنباله روی از رسانه های استکباری و یا "ضد انقلاب" دارم برعلیه این جمهوری عوضی اسلامی تبلیغ می کنم من بخشی از آن در زیر می آورم:
- 3.5 میلیارد تومان
- 200 میلیون تومان رشوه
-60 عدد پراید و پژو
-16 عدد زانتیا
-50 عدد لپ تاپ
- روشن نبودن وضعیت 44 خودروی دیگر سازمان
- 1.5 کیلو گرم سکه و شمش طلا
- 4 میلیون دلار
- بکار گماردن 1200 نفر از بستگان ووابستگان
-ساختمانی که 2.9 میلیارد تومان قیمت داشت به حساب شرکت 4.08 میلیارد تومان خریداری شد
- 75 فقره دیگر از املاک دیگر سازمان هم ظاهرا " گم" شده اند.
شما کل این ارقام را که جمع بزنید مگر چقدر می شود!
شما هم عقل دارید! اگر توجه کنید که مدیر عامل محترم دو یا سه سال بیشتر نبود که به این سمت منصوب شده بود. خوب کسی که در این مدت کوتاه می تواند این همه ثروت ایجاد کند حتما آدم زرنگ و کاردانی است و جا دارد در این جمهوری عوضی به مقامات بالاتر برسد. درست مثل اعضای خانواده محترم بهرمانی که اگر چه بیشتر از این ثروت بهم زده اند ولی به عوض سالهای بیشتر مصدر امور بوده اند.
پس این را هم بگویم و بگذرم که بعید نمی دانم از سوی آقا زاده ها بر علیه مدیر عامل توطئه شده باشد.درست مثل مدتی پیشتر که بر علیه شهرام جزایری مظلوم هم توطئه کردند با این که ایشان د رازای وجوهاتی که به رئیس زالزالک ششم داد حتی انتظار یک تشکر خشک و خالی را نداشت تا چه رسد به این که خدای ناکرده سوء نیت داشته باشد...
من می گویم همین توطئه هاست که نمی گذارد کارها در ایران به دست کاردان سپرده شود!
ولی شما نظرتان چیست؟

|

Thursday, April 14, 2005

«کیسه کشیدن» دو وزیر در زالزالک هفتم:

«آقای الیاس نادران عضو ائتلاف آبادگران در زالزالک هفتم همانند نویسنده روزنامه جمهوری اسلامی که تشویش شنیع اذهان عمومی بوسیله ایشان، مدتی پیش در همین صفحات به اطلاع امت همیشه گریان ایران رسید، به تشویش اذهان عمومی دست زده است و جا دارد قاضی مرتضوی بدون اتلاف وقت دستور بازداشت وتعزیر او را صادر کند.
به نقل از روزنامه اعتماد(24 فروردین): «الياس‌ نادران‌ عضو ائتلاف‌ آبادگران‌ به‌ خبرنگاران‌ گفته‌ است‌ حسابي‌ به‌ تن‌ دو وزيركيسه‌ كشيده‌اند»

اولا،مگر زالزالک هفتم یک حمام عمومی شاه عباسی است که در آن به تن کسی کیسه بکشند؟
ثانیا از روی لباس که نمی توان به تن کسی کیسه کشید؟ اگر وزرای محترم را در زالزالک هفتم لخت کرده اند، در آن صورت، نمایندگان زن زالزالک هفتم در این میان چه می کرده اند؟ اگر در حضور خانمهای نماینده زالزالک هفتم، این وزرا را برای « کیسه کشیدن» لخت کرده اند که این کار صددرصد غیر شرعی مصداق آشکار جریحه دارکردن عفت عمومی است و باید به آن برخورد شود.
ثالثا، اگر زنهای نماینده زالزالک هفتم در مجلس و در جریان کیسه کشی حضور داشته اند باید در اسرع وقت روشن شود که آیا آنها هم کیسه کشیده اند یا فقط تماشا می کرده اند؟
رابعا اگر کیسه کشیده اند،آیا هیچ یک از روحانیون نماینده زالزالک هفتم برای این که این کیسه کشیدن مانع شرعی نداشته باشد بین این خانمهای نماینده ووزرای لخت شده عقد صیغه خوانده اند تا مانع شرعی برای تماس های شهوت انگیز وجود نداشته باشند یاخیر؟ البته اگر خانمهای نماینده زالزالک را برای وزرای لخت شده صیغه کرده باشند، براین کار هیچ منع شرعی نمی توان گرفت چون این خانمهای نماینده ووزرای لخت شده با یک دیگر محرم شده بودند.
خامسا، آقای نادران باید برای قاضی مرتضوی توضیح بدهد که به مصداق آیه شریفه، النطافت من الایمان، آیا علاوه بر کیسه کشیدن، از واجبی هم استفاده شده است یا خیر؟
سادسا اگر علاوه بر کیسه کشیدن، از واجبی هم استفاده شده است باید در اسرع وقت مشخص شود که دقیقا برای حذف موی کدام قسمت از بدن این آقایان از واجبی استفاده کرده اند و کروکی حضور نمایندگان زن زالزالک هفتم باید مشخص شود. بعلاوه، باید به آقایان و خانمهای نماینده زالزالک هفتم یادآوری شود که در استفاده از واجبی حداکثر دقت به عمل بیاید تا خدای ناکرده، کسی هوس خوردن واجبی نکند که موجب از دست رفتن مدیران قابل جمهوری عوضی اسلامی خواهد شد. اگر این مسئله اساسی نامشخص باقی بماند، در آن صورت فعالیت غیر شرعی زالزالک هفتم به واقع غیر قابل تحمل می شود و لازم است علاوه برقاضی مرتضوی، شورای نکبتی نگهبان هم به وظایف قانونی خود عمل کند.

|

Sunday, April 10, 2005

زن و مرد بودن!

داشتم از کثرت بیکاری وب گردی می کردم دیدم در یکی از سایت ها گزارش شده است که دو تا از خانمهای نماینده زالزالک ششم به ممنوعیت کار یک خبرنگار زن در زالزالک هفتم عکس العمل نشان دادند. اصل خبر را در زیر می آورم: «"فاطمه راكعي" و "شهربانو اماني"؛ دو عضو فراكسيون زنان مجلس[ همان زالزالک فعلی] ششم نسبت به عدم واكنش فراكسيون زنان مجلس [زالزالک فعلی] هفتم به اخراج خبرنگار "ايلنا" از مجلس[زالزالک] اظهار تعجب كردند.
اماني در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" در اين مورد، گفت: از آنجا كه علي‌‏نژاد يك خبرنگار زن است، فراكسيون زنان مجلس [زالزالک] بايد در جهت روشن شدن و تعديل اين قضيه فعاليت مي‌‏كرد»
من می گویم خیلی هم بیخود! زالزالک هفتم بر خلاف تهمتی که به آن زده می شود اصلا نماینده زن ندارد بلکه این هائی که با لباس زن در آن حضور پیدا می کنند به واقع مردهائی هستند که برای این که بارزالزالک هفتم جور بشود خود را به این هیبت در آورده اند. آخر شما انصاف دارید! اگر این ها « زن» بودند سعی می کردند «مهریه را سامان دهی » بکنند!یا اگر زن بودند، زمزمه « اجباری کردن چادر» می کردند!مگر همین « آقایان» زن نما نبودند که در کنا ربرادارن خود مخالف پیوستن ایران به کنوانسیون رفع تبعیض جنسی شده بودند! آخر قربون شکل ما ه شما: زن و مرد بودن که فقط به داشتن آلت این شکلی یا اون شکلی نیس که....! به نظرمن که اگرچه زن نیستم ولی مردمردهم نیستم، زنی که می خواهد این تبعیضات بر علیه اش بر قرار بماند، هرچه باشد زن نیست. حالا می خواهد به جای یک آلت زنانه دوازده آلت زنانه داشته باشد...

|

Thursday, April 07, 2005

تصحیح یک یادداشت: بینوایان زالزالک هفتم

ازآقا و خانم محترمی که شما باشید صمیمانه پوزش می خواهم که باید یادداشت قبلی ام را تصحیح بکنم. ظاهرا وضع نمایندگان زالزالک هفتم از آن چه که تا کنون فکر می کرده ام خراب تر است. داشتم برای وقت کشی وب گردی می کردم رسیدم به « اقبال، 17 فروردین» دیدم که وزارت بازرگانی هم گویا به تقاضای کمک نمایندگان مقام معظم رهبری در زالزالک هفتم لبیک گفته و « تا سقف 2 میلیون تومان» به این بینوایان کمک کرده است. وقتی این خبر به گوش مسئولان « هلال احمر» رسید گفتند مگر ما چی مان از صدا و سیما ووزرات بازرگانی کمتر است آنها هم دارند « اطعام مساکین» می کنند. در ضمن در همین شماره از پرداخت 600 هزارتومان به حساب نمایندگان خبر داده که یا خبر روشن نیست یا من خنگ شده ام. چون نفهمیدم که این پول را چه مقام یا سازمانی پرداخته است؟ امیدوارم آقای بوش و یا خانم رایس نبوده باشند!
الله اعلم بالحقایق الامور
من که خیلی نگرانم. شما چی؟

|

دموکراسی و عصر حجر

از خدا که پنهان نیست از شما که بنده روسیاه خدا هستید چرا پنهان کنم. من به شدت دارم نگران زالزالک هفتم می شوم که قرار بود مجلس « اصول گرا» و بعد « آبادگران» باشد. ولی ظاهرا اصولی که به آن معتقدند این از کار در آمده است که تا می توانی « به فکر مداخل باش» و آبادگری هم بیشتر به « آبادی» جیب های خودشان مربوط می شود. پس از شکایت دو نماینده از ریاست زالزالک هفتم به خاطر پرداخت 11میلیون ریال عیدی به نمایندگان که به قول آنها « غیر قانونی» است، روشن شد که کمیته امام(ره) هم به نمایندگان زالزالک هفتم 5 میلیون ریال ( بن وپول نقد) پول توجیبی داده است ( روزنامه ایران تاریخ امروز). پس از دریافت 10 میلیون ریال بن کتاب از صداو سیما و تلفن موبایل و مخلفات مشابه در ماههای گذشته، من نمی دانم حالا نوبت کیست که به نمایندگان بی پول زالزالک هفتم « کمک مالی» بکند؟ فقط امیدوارم که این خبر به گوش آقا ی بوش و خانم رایس نرسد چون بعید نیست که آن بودجه ای را که می خواهند صرف اپوزسیون مفلوک این جمهوری عوضی اسلامی بکنندبا یک تصمیم « انقلابی» آن وجه را دراختیار نمایندگان زالزالک هفتم بگذارند که از اپوزسیون مفلوک این جمهوری عوضی اسلامی مستمند تر به نظر می رسد. من یکی که بااین کار مخالفتی ندارم چون حداقل اش این است که امریکا دیگر لازم نیست برای این که ایران را مثل عراق سمبل دموکراسی بکند، ما را به عصر حجر بر گرداند
شما هم بیخود به من گیر ندین که مرد حسابی، کجای کاری، ما خودمان به همت این جمهوری عوضی اسلامی، د رعصر حجر زندگی می کنیم.،

|

Wednesday, April 06, 2005

جنگل های ایران: نابود باید گردد!

آقای دکتر نظامی-استاد دانشگاه آزاد اسلامی کرج- با ارایه آمار وارقام تکان دهنده وضعیت جنگل ها را درایران بسیار ناگوار توصیف کرده از نابودی حدود 50 درصد از جنگل ها در ایران خبر دادند. من اول که این نوشته را خواندم دیدم چقدر خوب است که هنوز اساتیدی مثل آقای دکتر نظامی داریم. بعد که اندکی فکر کردم دیدم نه، ایشان هم باید سرشان به استکبار جهانی بند باشد. ما اصلن جنگل را برای چی لازم داریم؟ مگر ما خرسیم با پلنگ و یا خدای ناکرده قرقاول و تیهو! حیف نیست وقتی می توانیم درختها را قطع کرده و از آنها کاغذ درست کنیم. بعد با آن کاغذ کتاب چاپ کنیم و بعد وزارت ارشاد هم دستور بدهد آن کتابها را خمیر کنند، این کار را نکنیم! و یا آنها را تبدیل به ذغال کنیم و با آن ذغال هم کرسی های مان را گرم کنیم که سرما نخوریم و ذات الریه نگیریم. تازه جنگل های ساحل بحرخزر که به راحتی می تواند تبدیل به ویلا بشود که شهر نشینان بتوانند در ماههای گرم تابستان با خانواده هایشان بروند آن جا و جداگانه در تحت نظارت برادران و خواهران پاسدار آب تنی کنند که دچا رگرما زدگی نشوند. خوب وقتی می توانیم با جنگل ها از این کارها پر سود و پردرآمد بکنیم حیف نیست به فرمایشات کسانی چون آقای دکتر نظامی گوش بدهیم!من می گویم همه مان بر سر این شعار انقلابی - جنگل های ایران، نابود باید گردد، وحدت کنیم که تولید کاغذ در داخل ایران، باعث صرفه جوئی ارزی هم می شود و می توانیم ارزهای صرفه جوئی شده را برای واردات کفش از چین و یا دایره زنگی از ماچین هزینه کنیم. راستی شما چی فکر می کنید؟

|

Tuesday, April 05, 2005

اندر مناقب دایره زنگی

نماینده مقام معظم رهبری در میان مردم تنکابن و رامسر در زالزالک هفتم گفت: «با شرايط حساس‌ فعلي‌ در عرصه‌‌هاي‌ داخلي‌ و خارجي‌ مسئولان‌ ارشد نظام‌ بايد تمهيدات‌ لازم‌ را براي‌ حضور وسيع‌ و با نشاط مردم‌ در انتخابات‌ رياست‌ جمهوري‌ فراهم‌ كنند»
می خواهم پیشنهاد بکنم که از چین و ماچین تعدادی دایره زنگی وارد بکنیم و در روز انتخابات، مردم در حالی که دایره زنگی می زنند و قرکمر می دهند در انتخابات شرکت کنند تا منظور نماینده مقام رهبری برآورده شود.
البته با توفیق زالزالک هفتم د رکنترل قیمت ها، مردم باید خیلی با نشاط باشند اگر هم نبودند که حتما گناه اش به گردن شاه اسماعیل صفوی است! البته بعید نیست که شاه اسماعیل صفوی هم تحت تاثیر یعقوب لیث قرار گرفته باشد که هر دوی این ها از عوامل شناخته شده استکبار جهانی اند!
پیش به سوی جامعه با طبقه ی توحیدی!!!

|

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com