تلخ نویسی های لقمانعلی:

Thursday, November 24, 2005

« وزیر نفت» خریداریم!


شما هم لابد خوانده اید که یکی از وزرا همسر خویش را به عنوان منشی خود منصوب کرده است. عناصر وابسته با استکبار جهانی ضمن انتقاد ا زاین انتصاب، ایراد گرفته اند که علاوه براین منصب، چرا دو تا ازآقا پسرهای وزیر در همان وزارت خانه به مناصبی منصوب شده اند. اولا این شکوه ها کلا بیخود و بی منطق است. اگر آقای وزیر به جای همسر محترم خویش که به ایشان محرم هستند خواهر دیگری را به عنوان منشی خویش انتخاب می کردند، حتما می بایستی برای حفظ اسلام ناب محمدی منشی را صیغه نمایند. در حالی که منشی شدن همسر ایشان با این محدودیت شرعی روبرو نیست. در ضمن، اگر خسته از کار روزانه، آقای وزیر بخواهند قبل از تعطیل کاربرای همسرشان برقصند، یا از همسرشان بخواهند که برایشان یک قری بدهند، به غیر از فتاوی آیت الله حجت که حتی رقصیدن زن برای شوهر و یا شوهر برای زن را « حرام شرعی» می دانند، بقیه « فضلا» در این کار ایرادی نمی بینند و این کار می تواند در دفتر کاروزیر یا منشی ایشان انجام بگیرد. درضمن انتصاب دو تا ازفرزندان به مقاماتی در همین وزارت خانه این حسن اضافی را دارد که این دو تن به منشی وزیر محرم هستند و هیچ اقدام شرعی دیگری برای احراز محرمیت لازم نیست.
از سوی دیگر، زالزالک هفتم که ظاهرا نمایندگان دست چین شده مقام معظم رهبری همه شان وابسته به استکبار جهانی از کار در آمده اند سومین وزیر پیشنهادی نفت را هم قبول نکردند. اقای نادران که یکی از مخالفان وزیر پیشنهادی بود در پایان نطق خود در حالیکه رویش را به سوی آقای احمدی نژاد برگردانده بود گفت، من خدمت ایشان عرض کرده بودم که تا سه نشه، بازی نشه، ولی ایشان قبول نکردند. در ابتدا آقای احمدی نژاد لبخند زد ولی بلافاصله محاسن ایشان دگرگون شد و در حالی که خیلی هم عصبانی شده بود نمایندگان را تهدید کرد که کاری نکنید که بروم از افغانستان یا از ازبکستان وزیر نفت بیاورم. من فکر می کنم که نمایندگان مقام معظم رهبری در زالزالک هفتم به وزیر پیشنهادی نفت خیلی کم لطفی کردند چون یکی دو تا از نمایندگان گفتند که او برای این پست صلاحیت ندارد. اگر قرار است جامعه عدالت محور ایجاد کنیم درآن صورت پرسش این است که مگر دیگر وزرا، بعنی کسانی که از نمایندگان مقام معظم رهبری رای اعتماد گرفته اند، برای مناصب خود صلاحیت داشتند که حالا این بیچاره ندارد! من اصلا کاری به اسلام ناب محمدی ندارم ولی حتی در مکاتب الحادی نیز این گونه تیعیض علنی مذموم است و کراهت دارد. یکی دیگر از نمایندگان گفت که مجلس باید به رئیس جمهور سه ماه دیگر برای تعیین وزیر تازه نفت وقت بدهد. آقای توکلی رئیس مرکز پژوهشها در نامه ای به رئیس جمهور پیشنهاد کرد ساده ترین راه است که نام همه کارمندان شهرداری، سرداران سپاه پاسداران و نمایندگان مجلس را بریزنددر یک کیسه، واز پیشگاه مقام معظم رهبری استدعا کنند که یک نام را از کیسه دربیاورند و همان شخص هم بشود وزیر نفت. به این ترتیب، هم این وزارتخاته مهم بیشتر از این بی وزیر نمی ماند و هم این که وقت مجلس به بحث های بیهوده تلف نمی شود و هم نیروهای مدافع استکباردیگر فرصتی برای سوءاستفاده و سیاه نمائی ندارند. اضافه کردند که در خدمت آیت الله جنتی استخاره کردندو اتفاقا استخاره خوب آمده بود. البته در میان نمایندگان اصولگرای مقام معظم رهبری، این شایعه هم وجود دارد که حالا که دبیر کل جدیدبورس جوان 27 ساله ای است که به تازگی از دانشگاه آزادکهریزک فارغ التحصیل شده است، بهتر است برادر 22 ساله ایشان که قرار است امسال در کنگور سراسری شرکت کند، برای احراز این مقام پیشنهاد شود . حسن این کار این است که جوانان ایرانی به زندگی امیدوار می شوندو بعید نیست که همین کار باعث شود که از سرعت افزایش خودکشی در میان شان کاسته شود.

|

Tuesday, November 15, 2005

درباره « میثاق» آقای احمدی نژاد

من نه فقط به آقای احمدی نژاد انتقادی ندارم بلکه از ایشان بطور جدی تشکر می کنم که پس از انتصاب برادر خود به سمت بازرسی نهادریاست جمهوری، مسئولیت حراست ریاست جمهوری را به خواهر زاده خودشان واگذار کرده اند. من فکر می کنم که این کار ایشان نشان می دهد که اعتقاد به نهاد « فامیل» درایران با همه توطئه های استکبار جهانی بسیار هم عمیق و امیدوار کننده است. متاسفانه تازگی ها، پدرایشان مرحوم شده اند ولی من پیشنهاد می کنم که ایشان مادر محترمه شان را به معاونت خویش و سرپرستی واحد زنان منصوب نمایند. یک برادردیگر را به وزرات نفت برسانند. و با یک حرکت انقلابی خانم ایشان را به ریاست سازمان تربیت بدنی منصوب نمایند. از برادرزاده های محترم خود بخواهند که بعلت صغر سن و کمی تجربه، بهتر است به مقام استانداری راضی باشند و آنها را با موافقت وزیر کشور به استاندازی استان هائی که فاقد استاندارندبه ماموریت بفرستند. یکی ازخواهر زاده ها بهتر است به عنوان سفیر جمهوری اسلامی به لندن برود که هیچ خوبیت ندارد سفارت ایران در لندن، پس از عزل آقای عادلی، فاقد سفیر باشد. من فکر می کنم خیلی خوب است برای سنت شکنی، دختر خاله محترمه شان را به عنوان نماینده ایران به سازمان ملل اعزام نمایند تا هروقت گذر کاندولیزا رایس به سازمان ملل متحد افتاد، این دو یک دیگر را چپ چپ نگاه کنند. شوهر ایشان هم می تواند به عنوان سفیر ایران در کانادا منصوب شود که تا مقر سازمان ملل در نیویورک راه زیادی نیست. اگر وزیر آموزش و پرورش از مجلس رای اعتماد نمی گرفت، انتصاب دو تا از هم دوره های سپاهی به این مقام و معاونت این مقام بسیار هم مطلوب بود. جهت حفظ کرامت خانوادگی لازم است آقای احمدی نژاد برای بستگان خانم خود نیز مشاغلی در نظر داشته باشند تا به جامعه « عدالت محور» ایشان خدشه ای وارد نشود. پیشنهاد می کنم که زالزالک هفتم همان گونه که گزارش شده است جریان استیضاح وزیر راه را سروسامان داده و پس از رای عدم اعتماد به وزیر کنونی، آقای احمدی نژاد برادر خانم خود را به وزرات راه ارتقاء منصب بدهند. برای این که در بالاترین مقامات وزرات راه همدلی وهمراهی کامل وجود داشته باشد پیشنهاد می شود که برادر کوچکتر خانم که الان دانشجوی کارشناسی ارشد دررشته ترجمه زبان بلغاری در دانشگاه پیام نور یاسوج هستند به مقام معاونت برادر ارشد که به وزارت راه رسیده اند، منصوب شوند. یکی از خواهر زنها هم می تواند به عنوان سخنگوی دولت در مسایل زنان منصوب شود تا هیچ گونه تداخل جنسیتی پیش نیاید. برای عموها و دائی های محترم هم لازم است که با مساعدت شورای نکبتی نگهبان در انتخابات میان دوره ای حوزه های مطلوبی در نظر گرفته شود تا بتوانند در زالزالک هفتم به این نهضت فامیلی مساعدت نمایند. در عکس العمل یه این انتصاب ها، نمایندگان استکبار جهانی درروزنامه های داخلی از « میثاقی» سخن گفته اند که آقای احمدی نژاد از قرار معلوم با وزرای خود امضاء کردند که در انتصابات مسایل فامیلی رانباید دخالت داد. و یکی از روزنامه ها پرسیده است که با این حساب، تکلیف آن میثاق چه می شود؟
به گمان من، بستگی دارد به این که آیا میثاق را برروی کاغذ نرم نوشته اند یا کاغذ زمخت. اگر کاغذش نرم باشد که طبیعتا، روشن است با آن چه باید کرد. ولی اگر کاغذش زمخت باشد، پیشنهاد می کنم که آن را در کوزه نهاده و با آبش طهارت بگیرند. البته وقتی کاغذ اندکی نرم شد، البته که می تواند به همان حالت کاغذ نرم مورد استفاده قرار بگیرد.

|

Friday, November 11, 2005

جماع اسلامی

داشتم از زور بیکاری و اندکی بیعاری وب گردی می کردم. رسیدم به این سایت، آن چه را که در زیر می خوانید مستقیما از این سایت برای شما نقل می کنم. شما را نمی دانم من یکی تردیدی ندارم که به راستی اسلام دین کاملی است. آیا شما در هیچ دین دیگری سراغ دارید که با این همه جزئیات، به این مسایل پرداخته باشند؟ شوخی نیست، فرض براین است که مردان، بیشتر از یک همسر دارند- این خودش برای ما مردها خیلی هم خوب است- چون در همان اول، صحبت از « نزدیکی با همسران» می شود ولی از آن مهم تر دستورات دقیقی است که برای این کار داده می شود. بخوانید تا برایتان روشن شود که شرایط و مقدمات یک جماع صددرصد اسلامی چیست. وقتی که به راه راست هدایت شدید، راقم این سطور را از دعا فراموش نکنید.


«آداب مجامعت و زناشوئی در اسلام
آداب مجامعت و موارد كراهت آن را بيان نماييد.
طبق بعضى از روايات، مجامعت و نزديكى با همسران در ايام وساعاتى مكروه و نامناسب است و اين روايات در كتابهاى معتبره (حديثى و فقهى) شيعه موجود و در آنها حكمت و فلسفه اين دستورات تا حدودى تشريح شده است
(وسائل‏الشيعه، ج 14، ابواب مقدمات نكاح- بحارالانوار، ج 103، ص 281- جواهرالكلام، ج 29، ص 54)
الف)
1- جماع در شب و روزى كه ماه و خورشيد گرفته است.
2- هنگام غروب خورشيد.
3- هنگام طلوع فجر تا طلوع آفتاب.
4- شب اول ماه غير از ماه رمضان.
5- در شب آخر ماه.
6- جماع بعد از احتلام در خواب.
7- جماع در جايى كه كودكى باشد كه به آنها نگاه كند يا سر و صداى آنها را بشنود، هر چند چيزى متوجه نشود.
8- نگاه كردن به فرج هنگام جماع.
9- جماع به صورت عريان.
10- جماع در زير آسمان.
11- جماع رو به قبله و پشت به قبله.
12- هنگامى كه شكم پر است.
ب) در اينجا بهتر است به حكمت و علت دو مورد از مطالب بالا اشاره‏اى شود: ابوسعيد خدرى نقل مى‏كند كه پيامبر (ص) ضمن سفارش به حضرت على (ع) گفت: «يا على با همسرت اول، وسط و آخر ماه مجامعت نكن، چون باعث جنون، جذام و نقص عضو و نقص عقل همسر و فرزندش مى‏شود». اعتبار اين روايات اگر تماماً ثابت نشده باشد، در عين حال پاره‏اى از آنها از اعتبار و وثاقت كافى برخوردار و توجه به آنها لازم است. نكته ديگر آن كه بيان چنين فلسفه‏هايى، به معناى آن نيست كه حتماً چنين خواهد شد، بلكه به معناى آن است كه چنين اقتضايى دارد و در صورت وجود ديگر عوامل، تأثير مى‏كند، ليكن در مواردى نيز ممكن است به سبب فقدان پاره‏اى از شرايط، نتيجه ديگرى به دست آيد. ناگفته نماند اكنون برخى پژوهشگران به اين نتيجه رسيده‏اند همان‏گونه كه تفاوت شب‏هاى مهتابى و غيرمهتابى در جزر و مد دريا مؤثر است، بر وضعيت بدن انسان و مسائل خاص همبسترى نيز مؤثر مى‏باشد.
ج) مستحبات یعنی انجام این اعمال مستحب و نیکو است
1- گرفتن وضو 2- گفتن بسم اللَّه 3- در هنگام جماع تعجيل نكند و زن را براى آن آماده كند تا او هم كاملاً لذت ببرد. 4- جماع در شب‏هاى دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه يا جمعه باشد. 5- هنگام جماع با زن ملاعبه و بازى كند تا او كاملاً آماده شود. 6- جماع را وقتى انجام دهد كه زن ميل دارد.
د) اما آداب مخصوص شب زفاف یعنی شب عروسی که انجام اعمال زیر در شب عروسی مستحب است آداب شب زفاف كه عبارت است:
1- ابتدا داماد وضو بگيرد. 2- دو ركعت نماز بگزارد و اين دعا را بخواند: اللهم ارزقنى الفتها و ودّها و رضا هابى و ارضنى بها و اجمع بيننا باحسن اجتماعٍ و انفس ائتلاف فانّك تحب الحلال و تكره الحرام 3- و به عروس نيز دستور دهد وضو بگيرد و دو ركعت نماز بخواند. 4- سپس دست خود را برناصيه (موهاى جلوى سر) عروس قرار دهد و اين دعا را بخواند: اللهم بامانتك اخذتها و بكلماتك استحللت فرجها، فان قضيت لى فر رحمها شيئاً فاجعله مسلماً سويّاً ولا تجعله شرك شيطان»

این حقیر بی تقصیر را از دعا فراموش نکنید!!!

|

Thursday, November 10, 2005

No Comment!

وکلای زن در مجلس هفتم جمهوری اسلامی ایران:

آیا شما هم همان را می بینید که من می بینم؟

راستی نظر شما چیست؟

|

Friday, November 04, 2005

جامعه عدالت محور اسلامی

دربعضی از سایت ها می خوانم که از این که آقای احمدی نژاد یک پاسدار را برای مقام وزارت نفت پیشنهاد کرده است شاکی اند. من که علت این اعتراض را اصلا نمی فهمم. دیدم که بعضی ها به پست و مقام گرفتن آقای نقدی معترض اند! من بی تعارف به این اعتراض ها، اعتراض دارم.یعنی چه آقا! شما انتظار دارید دراین جمهوری نکبتی اسلامی آن کس که قتل کرده است به جاه و مقام نرسد!مگر وزیر کشوراین حکومت چه تفاوتی با آقای نقدی دارد؟ یعنی شما می گوئید وزیر کشور هم عوش بشود؟ مگر وزیر اطلاعات، با همین آقای نقدی قابل مقایسه است! تازه، نقدی بیچاره تا آن جا که من خبر دارم گوش کسی را گاز نگرفته است! البته درباره آقای احمدی نژاد جسارت نمی کنم چون می ترسم خانواده دکتر سامی از دست من به قاضی مرتضوی شکایت کنند! دیدم شکوه کرده اند که خیلی از وزرا، سابقه خدمت در سپاه دارند! می خواستید چی! دربانک جهانی و یا صندوق بین المللی پول کار کرده باشند! و یا، می خواستید که آقای احمدی نژاد ساواکی های سابق را به وزارت برساند! راستش، ساواکی ها تعدادی که دررفته اند و بقیه هم، بعد از 26-27 سال خدمت صادقانه به اسلام بازنشسته شده اند.( پیش خودتان بماند حتی به دستور مستقیم آقای هاشمی، تعدادی از کارمندان مرد را دو باره ختنه کردند!) ولی با این همه زحمتی که پاسداران گمنام « امام» خمینی برای بقای این جمهوری نکبتی کشیده اند، انتظار دارید به آب ونون نرسند! یعنی فکر نمی کنید این که تا کنون نرسیده بودند، این منتهای بی انصافی بود! حالا آقای احمدی نژاد که می خواد یک جامعه « عدالت محور» درست کند، از همین جا شروع کرده است تا « حق به حق دار برسد». این عیب اش در چیست؟ جامعه عدالت محور اسلامی یعنی همین دیگه.
در همین موقع، صدای منزل از اندرون آمد که لقمان، ترو خدا بروسر کوچه سهمیه نفت امروز را بگیر و بیار بگذار روی سفره….
رفتم نفت را بیاورم و بگذارم روی سفره، پام خورد با پارچ آب کله ملق شدم و پیت نفت برگشت روی دیس پلو….هرکار کردیم نشد بخوریم.
نیم ساعت بعد:
تازه من ازسوی برادران پاسدار شکایت ها دارم که هرچه سازمان جگر زلیخای اکثریت دادو بیداد کرد که «پاسداران را به سلاح سنگین مجهزکنید» نکرده بودند. تا این که خود سپاه مجبورشد با شرکت در « فعالیت های اقتصادی» گوناگون- که ذکرجزئیات اش موجب ملالت خاطر شما خواهد شد- بودجه لازم رابرای تهیه سلاح سنگین فراهم نماید. من حتی می خواهم پیشنهاد کنم که مثل همان دفعاتی که برای رفراندم رای جمع می کردیم، یکی بانی خیر بشود و یک پتی شن انترنتی درست کند واز جمهوری نکبتی اسلامی بخواهیم که اصلا اسم خودشان را بگذارند « جمهوری نکبتی پاسداران اسلامی»- آقای خمینی که می گفت « نه یک کلمه کم و نه کلمه زیاد» که الان دیگر نیست. آقای خامنه ای هم اگر خواست حرفی بزند، پیشنهاد می کنم که هیئت دولت به وزیر اطلاعات ماموریت بدهد که برود و گوشش را گاز بگیرد.

|

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com