تلخ نویسی های لقمانعلی:

Tuesday, August 29, 2006

بدون تفسیر!

|

Sunday, August 20, 2006

تشکر از آقای الهام

آقای الهام سخنگوی محترم دولت
با اتکال به خداوند تبارک و تعالی از نامه ای که به دادستان کل نوشته و از آقای مرتضوی خواسته ا ید که بیش از این در برخورد به نشریات و رسانه های ارتباط عمومی « لیبرالی» برخورد نکند از شما سپاسگزاریم. آن چه در تاریخ ما منشاء بسیاری از مخاطرات بوده این که « قضاتی» چون همین آقای مرتضوی در برخورد به مسایل مربوط به نشریات و وسایل ارتباط جمعی کمی زیادی قائل به آزادی بوده اند ودر نظر نگرفته اند که از همه سو این اسلام محمدی ما در محاصره دشمنان قرار داردو باید کمی محتاط تر عمل نموده وروزنامه و مجله را توقیف نمایند.. امیدواریم که آقای مرتضوی با این اجازه نامه ای که احتمالا به اشاره دفتر مقام معظم رهبری ولی بوسیله شما صادر شده است اقدامات مقتضی را انجام داده و دستور توقیف روزنامه های موجود را صادر نمایند.ازشما خواهش می کنیم که حتما از آقای مرتضوی و یا برادر و یا خواهر دیگری که مسئول مستقیم این کار هستند بخواهید که که این نظام استکباری انترنت را هم تعطیل نمایند تا جوانان معصوم ما بیش از این در معرض تبلیغات و سم پاشی های انترنتی قرار نگیرند. خواهش می کنیم مراتب قدرشناسی عمیق ما را از دولت مهرورز به خاطر جمع آوری دیش های مخابراتی اعلام بفرمائید.
مگر در زمان پیغمبر(ص) روزنامه داشتیم که حالا داشته باشیم! یا دیش بود و یا این که پیغمبر(ص) به انترنت دسترسی داشت که الان مردم روسیاه ایران دسترسی داشته باشند!
جمعی از ساکنان دروازه دولاب

|

Saturday, August 19, 2006

تسلیت

درگذشت ناگهانی جوان ناکام شعبان بی مخ معروف به شعبان تاج بخش را به حضور همه سلطنت طلبان و همه چپ های به راه راست هدایت شده و همه دوستداران « واقعه» 28 مرداد تسلیت عرض می کنم. امیدوارم که خداوند تبارک و تعالی به همه بازماندگان و همه علاقمندان صبر جمیل اعطا بفرماید. آمین....
پیش خودمان بماند این آقای شعبان بی مخ چه قدر به روز 28 مرداد علاقمند بود !!! والی می توانست یک روز قبل یا دوروز بعد ناکام شود!

|

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com