تلخ نویسی های لقمانعلی:

Monday, May 26, 2008

کی می گه دروغ بده!

یکی از محاسن این جمهوری عوضی اسلامی ما اینه که تقریبا همه دراون دروغ می گن مثل نقل ونبات. و به همین خاطر، قباحت دروغ گوئی ور افتاده و از این نظر خوب آدم می تونه خیلی راحت تو ایرون زندگی کنه. یادتون هس که آقای رئیس جمهور درباره بردن پول نفت به روی سفره مردم زد زیرش که من همچه چیزی نگفته بودم. حالا هم آقای حداد عادل منکر شده که « ژاپون اسلامی» شعار من نبوده که البته دروغ می گه مثل آقای رئیس جمهور. حالا که به جای ژاپون اسلامی برای امت همیشه گریون ایران یک « کره شمالی اسلامی» درس کردن حتی اون قدر تخم و ترکه ندارن که بیان و بگن، ببخشید ما اشتباه کرده بودیم. چی می خواستیم ولی چی شد! درس مثل خودما، ما هم فکر می کردیم شاه که بره ما هم برا خودمون آدم می شیم، مستقل و آزاد و بدون آقا بالاسر دیگه نمی دونستیم که بر می گردیم به زمان سلجوقیان ولی با انترنت و کامپیوتر

|

Wednesday, May 21, 2008

کنفرانسی علمی درتهران!

چشمم افتاد به این عکسها که مربوط است به « کنفرانس وحدت اسلامی» که درایران برگزارشد. این هم خبری که سایت وابسته به آقای توکلی درباره اش نوشته است. سخن ران اصلی هم رئیس مجلس تشخیص مصلحت نظام بود که از جمله گفت «جهان اسلام امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و بیداری مسلمانان است »
من فکر می کنم تمامش تقصیر چلوکبابی است که نوش جان کرده اند. شما نظرتان چیست؟

|

Friday, May 16, 2008

رئیس: خر خودتی!

آقای بوش در سخن رانی در کنست اسرائیل سخنان مهمی گفت که رئوس مطالب اش از این قرارند:
«احمدی نژاد می خواهد خاورمیانه را به قرون وسطی باز گرداند» در حالی که نمی داند این رسالت تاریخی براساس تکست و ایمیلی که خداوند به خود من زده است، بر گردن من است. همان طور که در عراق این وظیفه را انجام داده ام و در افغانستان هم.
دربخش دیگر آقای بوش گفت « مخالفان دموکراسي و کساني که دست به حملات تروريستي مي زنند به خدا ايمان ندارند و فقط به دنبال رسيدن به قدرت هستند» در حالی که وقتی ما دست به حملات تروریستی می زنیم، از همان اول کار می گوئیم بسمه تعالی و تازه، دراغلب موارد به دنبال قدرت نیستیم بلکه از بوی نفت خوشمان می آید.
آقای بوش هم چنین گفت که « اجازه دادن به حاميان اصلي تروريسم در جهان براي تصاحب مرگبارترين تسليحات جهان خيانتي نابخشودني براي نسلهاي آينده خواهد بود» . البته رفیق خانه و گرمابه من، پرویز خان مشرف به غیر از القاعده از کدام گروه تروریستی حمایت کرده است! حتی دولت خودما- دولت ایالات متحده را می گویم- در سی سال گذشته آیا هیچ گاه از تروریست های نیکاراگوئه، و یا حتی همین آقای بن لادن و شرکادرافغانستان، حمایت کرده و یا به آنها اسلحه و مهمات داده است! آیا برای خرابکاری درکارهای داخلی ایران، دولت من 75میلیون دلار بودجه گذاشته است!
آقای بوش وقتی به « مخالفان دموکراسی» حمله می کرد، یک مرتبه خیس عرق شد و از جیب اش یک دستمال درآورده و عرق پیشانی اش را پاک کرد. بلافاصله ادامه داد، آیا ما از هیچ حکومت « مخالف دموکراسی» درخاورمیانه- بقیه دنیا به کنار- تا کنون حمایت کرده ایم! به غیر از عربستان، مصر، پاکستان، عمان، اردن، تونس، مراکش، لیبی، ترکیه، کویت، قطر، ازبکستان، تاجیکستان، آذربایجان، گرجستان، بحرین- دراین موقع نمایندگان کنست شروع کردند برای آقای بوش دست زدن....

|

Sunday, May 11, 2008

توطئه بر علیه امام زمان

«...باز صد رحمت به امام زمان های قدیمی. لااقل از آنها خبری نداشتیم ولی مثل یک قرص سردرد قوی می دادن بخوردمون که سردردمون و تن دردمون کمتر بشه. ولی این جدیدی ها فکر می کنم باید ساخت هنگ کنگ باشند که جنسشون خوب نیست. ...»

|

Friday, May 09, 2008

کارم از گریه گذشته ست به آن می خندم!

با بیشتر شدن مشکلات اقتصادی درایران، رئوسا هم ظاهرا « زنجیر» پاره کرده اند. یکی از نوآوری حرف می زند و دیگری مردم را جمع می کند تا « نماز باران» بخوانند که انشاالله باران بیاید و با زیاد شدن عرضه مواد غذائی، جلوی سیر صعودی قیمت ها گرفته شود. اون دیگری برای این که صدای منتقدین را ببنده می گه این مملکت با مدیریت امام زمان اداره می شه! مارا باش تا حالا فکر می کردیم این امام زمان، خیلی هم بلده چه طوری دنیا رو اداره کنه.... اگر آقای احمدی نژاد راست بگه که ایران نمونه مدیریت امام زمان باشه، من می گم فاتحه امام زمانو هم باید خوند. من فکر می کنم که از همه خنده دارتر این حرف « احمد خاتمی» امام جمعه موقت تهرانه که برایتون نقل می کنم: «امام جمعه موقت تهران ايجاد فرهنگ کار در جامعه را يکى ديگر از راهکارهاى مناسب براى پيشرفت اقتصاد کشور خواند و گفت: مسئولان کشور بايد تلاش کنند تا فرهنگ کار در جامعه نهادينه شود، به طورى که اين امر در جامعه ما جا بيفتد که کار تنها پشت ميز نشستن نيست.»
حتما می گین مردحسابی کجای این حرفش خنده داره!
میگم آ « کار» ملاها غیر از حرف زدن و اغلب هم زیادی حرف زدن، راسته چیه! این بابا می خواد بگه پشت میز نشینین برین بیل بزنین. خوب من می گم داداش، خودت تا حالا از این کارا کردی! یا فقط بلدی سواری بخوری! اگر ریگی به کفشت نیس، اول ازهمه ازخودت شروع کن

|

Tuesday, May 06, 2008

نامه به آقای سعید مرتضوی:

برادرقاضی سعید مرتضوی:
با سلام و درود برآن برادرانقلابی، استدعا می کنم که با توجه به اسناد و شواهد ضمیمه از هیچ گونه اقدامی برای تطهیر نام پاک جمهوری اسلامی مضایقه نفرمائید. شما در این عکس مشاهده می فرمائید که تعداد زیادی نسوان دراستقبال از این شخصی که درنقش رهبر معظم انقلاب ظاهر شده است، بدون هیچ پرده پوشی برروی پلاکارد نوشته و امیال شیطانی خود را به نمایش گذاشته اند. آخر این چه سزاوار است که دراین امر القرای اسلام زنی به مرد نامحرمی بگوید « اگر عشقت نبود اینجا نبودم» و یا علنا بنویسد که لابد با دیگر خانمها « انتظارت را می کشیدیم». چنانچه در برخورد به این دشمن دین و آئین ملت همیشه در صحنه ایران کم کاری وغفلت بفرمائید من چاره ای ندارم غیر از این که این اسناد را درسطح گسترده منتشر نمایم.
اصل این سند در این جا آمده است.

|

Friday, May 02, 2008

استعفای یکی از استادان نمونه دانشگاهها

دراینجا خواندم که استادان نمونه دانشگاههای کشور معرفی شده و از دست آقای احمدی نژاد جایزه گرفتند. پسرخاله مادر ما که دریکی از مدارس علمی تهران طلبه است در پیامکی به ما خبر داد که « دکتر گئورک قره پتیان، دانشیار پایه 19 برق قدرت دانشگاه صنعتی امیر کبیر» که یکی از این استادان نمونه است با نوشتن نامه ای به وزیر علوم از استاد نمونه بودن استعفا داده و خواهش کرده است که او را از دریافت جایزه هم معاف بدارند. دورغ چرا! خیلی تعجب کردیم که چطور می شود که کسی به عنوان استاد نمونه انتخاب بشود ولی بعد استعفاء بدهد. درخبر منتشر شده خوانده بودیم که «در این مراسم به پیشنهاد وزیر علوم و موافقت رئیس جمهور مقرر شد اساتید نمونه وزارت علوم در سال 86 به سفر حج عمره اعزام شوند». عقل خودمان به جائی نرسید از پسرخاله مادرمان خواستیم که ته و توی قضیه را درآورده و به ما خبر بدهد. همین چند لحظه پیش از او پیامکی رسید که که من اصل اش را برای شما در این جا می آورم:
- پسرخاله: اطلاع موثق دارم که دکتر قره پتیان در نامه ای به وزیر علوم خبر داده است که اتفاقا خیلی هم خوب است که به سفر حج بروم و بشوم حاجی دکتر قره پتیان، ولی در این سن و سال، طاقت ختنه شدن ندارم و مطمئن نیستم که محل ختنه به این زودی ها جوش بخورد. به قرار اطلاع، رئیس جمهور هم با تقاضای استاد نمونه موافقت کرده است.

|

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com