تلخ نویسی های لقمانعلی:

Thursday, June 26, 2008

ممنوعیت ختنه درایران!

رهبرانقلاب دردیداربا مسئولان و کارکان دستگاه قضائی گفت «مطالبه هفت ساله از سران قوا درباره مفاسد اقتصادي همچنان به‌روز است » آقای خامنه ای ادامه دادند که « اگرچه تاريخ نامه و مطالبه از سران سه قوه براي مقابله با مفاسد اقتصادي مربوط به هفت سال پيش است اما اين مطالبه هميشه تاريخ روز دارد و مسئولان قواي سه گانه بايد اين مسئله را جدي بگيرند». حالا که نگرفته اند و نمی گیرند ودراین 7سال هم کاری نکرده اند من خیال دارم خودم دست به کار بشوم. برای مقابله با فساد و رشوه ستانی و کلاه برداری حکم حکومتی صادر می کنم که ازهمین امروز ختنه درجمهوری اسلامی ممنوع است چون این هم به هرحال نوعی « کلاه برداری» است!

|

Monday, June 23, 2008

افشاگری مقام معظم رهبری!!

یکی از فامیلان دوربنده که درجماران کار می کند دریک ایمیلی که برای من فرستاد، نوشت که مردحسابی یک عمری از پول این مملکت خوردی حالا وقتشه که ادای دین بکنی! می دونی که الان درایران « افشاگری» مد شده، بعد ازآقای پالیزدار و خانم آجرلو و آقای حسین شریعتمداری مقام معظم رهبری قرار است در نماز جمعه همین هفته که به امامت ایشان برگزار می شوددست به افشاگری بزند.براساس اطلاعاتی که من به دست آورده ام مقام معظم رهبری به مشاورانش گفته است که اصلا خوبیت ندارد که رهبر انقلاب دراین مهم هم رهبر بقیه نباشد. درمتنی که برای آقا نوشته اند تاازبرکند و درنماز جمعه به عنوان خطبه اول ودوم بخواند چند نکته را برایت می نویسم که تو هم خبر مرگت دراین افشاگری ها شرکت بکنی:
(البته باید اضافه کنم که بریدگی جمله ها دراصل است و من گناهی ندارم)
- شرکت نفت توتال
- حراج کارخانه ها به قیمت یا مفت
- چک بی محل و بعد فروش اموال و بعد خانه سازی و سرانجام وام 36 میلیون دلاری از بانک
-مجلس خبرگان
- میزان رای مردم است ولی خاک برسرمردمی که بخواهند برخلاف خواسته ما رای بدهند
جمهوری! هه! هه! اسلام که جمهوری نمی شه! ( منصوب به امام!)-
اگر نسخه کامل این سخن رانی را پیدابکنم برایت می فرستم. تو فعلا درباره افشاگری مقام معظم رهبری کمی افشاگری بکن تا بعد....

|

Tuesday, June 17, 2008

دانشگاه زنجان و تقسیم وقاحت....

دفتر تحکیم وحدت« طیف شیراز» در نامه ای که به وزیر علوم نوشت در باره جریان دانشگاه زنجان اعلام موضع کرده وخواستار برخورد شدید با مسئولان متخلف شد. البته بنده وقتی این مقاله « کوبنده» آقای داریوش سجادی را خواندم دلم برای این مسئول « مظلوم» دانشگاه کباب شد. خداوند تبارک و تعالی یک دردنیا و صد درآخرت به این آقای سجادی اجر بدهد که همیشه می داند باد از کدام سو می آید. و اما در باره اطلاعیه دفترتحکیم، همان طور که خودشان نوشته اند « حادث‌شدن اين مساله در مجموعه دانشگاه كه بنا بر فرمايش امام راحل (ره) كارخانه انسان‌سازي است و تحت مديريت يكي از متوليان اصلي فرهنگ كشور، بسي قبيح‌تر مي‌نمايد». به نظر من اصلا این طور نیست. در این کشور عزیز، به قول آقای سجادی، کار دانشجویان « قباحت» دارد. یا به قول سرمقاله نویس کیهان، هرجا که می روی بساط توطئه پهن است.
من یکی که اصلا نمی فهمم که حرف حساب این برادران و خواهران دفتر تحکیم وحدت به واقع چیست! امام از کارخانه آدم سازی حرف زده اند و دکتر مددی، معاون دانشگاه زنجان هم کوشیده بود که « آدم» بسازد! این عیب اش در کجاست، من نمی فهمم!
ولی یک کم جدی باشیم.....
نمی دانم وقتی قباحت تقسیم می کردند این اراذل و اوباشی که به شکل و شیوه های مختلف از این جانوری که در مقام معاونت دانشگاه بود دفاع می کنند، کجا بودند؟

|

Monday, June 16, 2008

شیوه مدیریت زیادی مدرن ایران!

براساس این گزارش، « تعدادی از اراذل واوباش» درمقابل پارک ملت تجمع غیر قانونی برگزارکردند. گزارش ادامه می دهد «تجمع كنندگان كه تعداد آنها علیرغم فراخوان وسیع رادیوهای اجنبی از صد تا 150 نفر فراتر نمی رفت، همچنین خواستار آزادی عباس پالیزدار متهم به برخی مسائل مالی و نشر دروغ و اكاذیب شدند».
اگرچه تعداد از صد تا 150 نفر بود ولی در اینجا می خوانیم که «رئیس كل دادگستری استان تهران از بازداشت 200 نفر از افرادی كه اقدام به تجمع غیرقانونی در پارك ملت تهران كرده بودند، خبرداد».
شما را نمی دانم ولی من پاک گیج شده ام و حسابم، حسابی خراب شده است. یعنی من الان نمی دانم 150 بیشتر است یا 200چون اگر 200 بیشتر باشد، معلوم نیست بقیه را ازکجا آورده اند؟ البته یک احتمال می تواند این باشد که خانم ها و آقایانی که برای تظاهرات رفته بودند، حداقل یک تعداد قابل توجهی شان- البته تعدادشان اگر 100 نفر بوده باشد، که همه شان- پا به ماه حامله بودند و همین که پای سربازان گمنام امام زمان به پارک ملت رسید، بچه زائیدندو چون جمهوری اسلامی اصرار دارد که ارقام دقیق به مردم بدهد- درست مثل ارقامی که راجع به تورم، بیکاری، صندوق ذخیره ارزی دراختیار مردم می گذارد- مجبور شد که رقم واقعی را بیان کند که اگرچه « اراذل واوباش» فقط 100 تا 150 نفر بودند ولی ما 200 نفر را دستگیر کرده ایم! البته آقای احمدی نژاد درحالی که به مطبوعات داخلی شدیدا حمله می کرد افزود، ارقام در هر دومورد درست است و نباید درآن هیچ گونه دخل وتصرفی صورت بگیرد. به عقیده آقای رئیس جمهور، همه این ها پی آمد مدیریت آقا امام زمان است. کسانی که بازداشت شده اند همه شان در این گردهمآئی غیرقانونی شرکت نداشتند بلکه خیال داشتند برای روز 18 تیر ماه بریزند بیرون و شلوغ کنند. ولی آقا امام زمان، با پیامی که برای دفتر من فرستادند اسم و اسامی این متخلفان را بیان فرمودندکه این مزاحمین آینده هم در یک عملیات ضربتی از سوی سربازان گمنام امام زمان دستگیرشدند.

|

Friday, June 06, 2008

جهانی کردن امام!

آقای رئیس جمهور می گوید که «امام جهانى است،نبايد او را در جغرافياى ايران محصور کنيم». از ایشان پرسیدم که می فرمائید با امام چه کنیم؟ جواب دادند، بسم الله الرحمن الرحیم. یعنی شما می فرمائید که امام از پپسی کولا و مرغ سوخاری و زیرشلواری بیخود ساخت چین هم کم ارزش ترند! باز گفتیم آقای دکتر، چرا حرف در دهان ما می گذارید ما که چیزی نگفتیم فقط پرسیدیم می فرمائید با امام جهانی شده چه کنیم.
آقای رئیس جمهور که حسابی عصبانی نشان می داد، گفت. صادر کنید آقا جان! صادر. هم برای کشور ارزآوری دارد و هم می توانیم برنج و شکر بیشتری ازچین و ماچین وارد کنیم تا مطابق دستور مقام معظم رهبری دهن مردم شیرین شود. به حاج آقا متکی دستور داده ام که به همه فک وفامیلانش دستور بدهد که در همه سفارتخانه ها باید یک ستاد بازاریابی برای امام درست شود. قرار شد که از صندوق ذخیره ارزی هم مبلغ قابل توجهی قرض بگیریم تا بتوانیم به آنها که متقاضی هستند و می خواهند حضرت امام را به کشورشان صادر کنند، اعتبارات ارزان بدهیم. حتما خبر دارید که این روزها به راحتی نمی شود اعتبار گرفت. با حاج آقا میرکاظمی صحبت می کردم او می گفت که صادرکردن امام از نان شب هم برای ما واجب تر است. چون واردات نخود ولوبیا، گوشت، برنج، چای، پارچه، کفش، اتوموبیل، قند و شکر، سیگار، بنزین ..... به جائی رسیده که درآمد نفت هم کفاف نمی دهد. صادر کردن امام، این مشکل ما را حل می کند. خدا حفظشان کند. هم برای ما جمهوری مقدس اسلامی آوردند و هم ولایت فقیه و الان هم می توانند منبع درآمدهای ارزی شده و مشکلات ارزی ما را حل بکنند.
قبل از این که ما چیزی بگوئیم، آقای رئیس جمهور به حالت قهر از اتاق رفتند بیرون.
از معاون شان علت را پرسیدیم گفت آقای رئیس جمهور تازه چند ساعتی است که از رم وارد شده اند. چون شام نخورده بودند، گرسنه بودند رفتند یک نوک پا یک چلوکبابی یا جوجه کبابی نوش جان کنند....

|

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com