تلخ نویسی های لقمانعلی:

Monday, September 29, 2008

شلیته اسلامی!

وزیر اکابری کشور درحکم انتصاب کامران دانشجو به عنوان معاون سیاسی و جانشین خود « ایجاد نشاط اجتماعی» را از اهم موارد مورد انتظار از وی برشمرد.
آقای کامران دانشجو به محض دریافت این حکم در نامه ای از آقای احمدی نژاد خواست که برای ورود بین 15 تا 20 میلیون دایره زنگی، تنبک، آکاردئون و شلیته اسلامی، منابع ارزی کافی دراختیار ایشان قرار بگیرد تا بتواند وظیفه محوله را به خوبی انجام داده و در روز قیامت وام دار مردم همیشه گریان ایران نباشد!.

|

Friday, September 19, 2008

خبراختصاصی و ویژه

همین الان از تهران به ما خبر رسیده است که پس از نطق آقای خامنه ای درنماز جمعه امروز تهران، قرار شد آقای مشائی را یک بار دیگر ختنه بکنند.
پایان خبر ویژه
خبرتکمیلی:
سخنگوی بیمارستان شهدای تجریش دریک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد که ختنه کردن آقای مشائی با موفقیت انجام گرفت ولی نظر به این که حداقل یک ماه طول می کشد تا ختنه گاه ایشان جوش بخورد، ایشان در سفرآقای رئیس جمهور به نیویورک ایشان راهمراهی نمی کنند و به همین دلیل، قرار ملاقات با آقای دکترهوشنگ امیراحمدی هم لغو شده است و قرار است پس از مرخص شدن آقای مشائی از بیمارستان این ملاقات در تهران انجام بگیرد.
سخنگوی بیمارستان هم چنین اعلام کرد که یک تیم جراحی بیمارستان مشغول بررسی فرمایشات رهبر منظم انقلاب هستند تا ببینند که آیا ختنه مجدد آقای احمدی نژاد هم لازم است یا خیر؟

|

Tuesday, September 16, 2008

آگهی مزایده!

به دنبال فرمایش آقای خاتمی که «جبهه اصلاحات بايد از حالت تدافعي بيرون بيايد وحالت تهاجمي به خود بگيرد» جبهه اصلاحات خرید آلات و ابزار زیر را به مناقصه می گذارد.
- تعداد کثیری چماق خوش تراش
- مقدار زیادی زنجیر و پنجه بوکس
- تعدادی نویسنده و مترجم برای تکرار قتل های زنجیری که اگرچه وکیل خانواده مقتولان زندانی کشید، ولی از قاتلان خبری نشد

|

Sunday, September 14, 2008

« شعر ختنه شده»!

مصطفی محدثی خراسانی سردبیر فصل نامه « شعر» می پرسد، « چرا شعر فارسی مسلمان است؟»
من که نه سردبیرم نه ته دبیر، می گویم مصطفی خان محدثی، برای این که شورتش را کشیدیم پائین دیدیم کله دودولشه بریدن....
این دیگه چه جور حرف زدنیه. بگو فلان شاعر مسلمونه که خوب بحثی نیست. تو رو به همان دستهای بریده حضرت ابوالفضل، « شعر» فارسی را دیگه ختنه نکن.

|

Friday, September 12, 2008

شکایت ایران از اسرائیل!

گفتم شنیدی ایران ازاسرائیل به سازمان ملل متحد شکایت کرده!
گفت: خوب.
گفتم یعنی چی خوب! از « طرح ربودن آقای احمدی نژد» شکایت کرده دیگه و حالا جالبه ببینیم چه عکس العملی نشون می دن.
گفت: نه بابا تو خبر نداری! شکایت واسه اینه که می گن اگه واقعن می خواستین بدزدین پس برای چی اعلام کردین! و حالا که اعلام کردین، چرا زدین زیر حرفتون و چرا این یارو را نمی دزدین

|

Wednesday, September 10, 2008

سئوال؟

آیا شما تا بحال کسی را دیده اید که در باره خودش این گونه حرف زده باشد:
«آیت‌الله العظمی مكارم شیرازی علما و مراجع تقلید را از نعمات الهی برای نظام اسلامی دانست»
حضرت آیت الله: اگر این نعمات الهی را نخواهیم چه باید بکنیم؟

Labels:

|

Monday, September 08, 2008

الهام و عدالت کنگوری

آقای دکتر الهام سخنگوی دولت خبرداد که دولت جمهوری اسلامی ازدست زنان ایرانی به سازمان ملل متحد شکایت کرده است و منتظر است تا آقای رئیس جمهور در سفری که به نیویورک خواهند رفت، دنبال این شکایت را بگیرند....

|

Sunday, September 07, 2008

مقابله موثر با تورم!

بازصد رحمت به ننه های قدیم.
به ننه ام گفتم شنیدی وزیر بازرگانی گفت: «اینكه قیمت كالاها بالا است و تورم در كشور وجود دارد، بحث دیگری است اما اینكه بگوییم در ماه رمضان قیمت‌ها افزایش یافت بازار تحریك می‌شود». گفت آخ جون! ننه جون، راه حل اش ساده است. بگو منو واسه این بازار صیغه کنن....

|

Saturday, September 06, 2008

فرق آقای احمدی نژاد با آقای خاتمی

گفتم دارم می میرم ولی هنوز نفهمیدم که تفاوت آقای احمدی نژاد با آقای خاتمی به راستی در چیست؟
نگاه عاقل اندر سفیهی به من کرد و گفت:

|

Monday, September 01, 2008

آقای مرتضوی: کمک!!

من می گم خاک برسر این زالزالک [ مجلس] نکبتی که لایحه اسلامی و انقلابی « حمایت از خانواده» را از دستور کار خودش خارج کرد. شما را نمی دانم ولی من می گم خیلی هم بیخود کردند. اصلا بلانسبت غلط کردند که لایحه ای را که تمامش براساس تعالیم اسلام عزیز بود از دستور کار خارج کردند. پیشنهاد می کنم پیشوای قوه قضائیه درایران- آقای مرتضوی- باید تا دیر نشده، دستور جلب این نمایندگان استکباری را صادر بکند تا دیگر بار ازاین شکرها نخورند. لابد می خواهند دفعه دیگر به سن ازدواج گیر بدهند! مگر در این سی سال چند زنی نداشتیم که الان مسئله آفرین شده باشد. فقط یک بار، خواستند کارها را به روال قانونی بنیدازند که زن و مرد تکلیف خودشان را بدانند و مخصوصا ما مردها، از مزایای قانونی مرد بودن درجامعه قسطی و اسلامی ایران بهره مند بشویم، ولی ظاهرا سخن گویان استکبار با نفوذ در مجلس فعلا این کار را به عقب انداخته اند. من که می گم خیر نبینی الهی.... آقای مرتضوی، دستمان به دامنت. این لایجه انقلابی را دریاب...

|

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com