تلخ نویسی های لقمانعلی:

Friday, July 31, 2009

عمه خانم و لوگوی یک حزب سیاسی

عمه خانم که چشمش افتاد به این لوگو گفت استغفرالله، حیف که روزه ام والی چند تا فحش می دادم گفتم دیگه فحش برای چی گفت آخه جوون چی باید به سرمون بیاد که یادبگیریم آزادی خواهی اما و اگر نداره یعنی خواهران رو می شه آزاد نکرد یا برادران دیگرون رو اگه آزاد نکردین خوب نکردین.... فقط « برادرانمان را آزاد کنید» آخه لامصب ها بقیه چی؟ چی می شد اگه بالای این لوگو می نوشتین زندانیان سیاسی را آزاد کنید!
دیدم حق با عمه خانمه....

|

بترسید، بترسید ماهمه با هم هستیم!

با عمه خانم نشستیم و اینجا را نگاه کردیم. دیدم عمه خانم قیافه اش رفت تو هم و گفت حیف که شعارشان غلط است. با تعجب گفتم چرا عمه خانم؟ گفت لقمان این چه شعار مزخرفی است که می دهند « نترسید، نترسید ماهمه با هم هستیم» اگر می خواستند واقعیت را مطرح بکنند باید بگویند « بترسید، بترسید ماهمه با هم هستیم» لااقل رهبر و رئیس جمهور ودیگر آدم کشها علت ترس خودشان را می فهمیدند و ادامه داد خودت هم می دانی که حاجیه خانم- عمه پسرم مجید- با خانم حدادعادل و ازآن طریق با اهل بیت رهبری دررابطه هست. به من می گفت که چون آقا خوابشان خراب شده مصرف موادشان خیلی رفته بالا. وقت وبی وقت گیر می دهد به خانم و حرفهای زشت و رکیک می زند. خود حداد هم می گویند موادی شده چون اعصابش خراب شده. حتی می گویند سفرلندن هم کمک نکرد. از احمدی نژاد خبر ندارم شنیدم رفته و درمقبره امام رضا ازترس مردم بست نشسته. گفتم آخر عمه خانم همه چیز که دراختیار اینهاست دیگر از چی بترسند گفت همین را بگو از سکوت مردم کی می ترسد؟ اگر نمی ترسیدند این طوری مثل مغولها حمله می کردند؟ چپ وراست دارند جوانها را می کشند ولی جسدشان را تحویل خانواده ها نمی دهند، از جسداین جوانها کی می ترسد؟ یعنی تو راستی راستی الان خبر نداری که کی درایران می ترسد؟
خداوکیلی دیدم حرف حساب جواب ندارد.... بازهم حق با عمه خانم است...

Labels:

|

Monday, July 27, 2009

الفبای ولایت مداری!

کاتوزیان وکیل شورای نگهبان ازتهران گفت «تبعیت از رهبری، تنها در آغوش گرفتن و بوسیدن دست ایشان نیست» بلکه ذوب شدگان درولایت باید خایه ایشان را هم بمالند! آقای کاتوزیان با توجه به بعضی از ذوب شدگان درولایت گفت البته باید دقت شود که نباید بیضه های مبارک رهبرمعظم را محکم دردست گرفته و فشاربدهند چون این باعث می شود که اشک مقام معظم دربیاید و این به نفع اسلام ناب محمدی نیست.

|

Saturday, July 25, 2009

متن نامه «اصلی» خامنه ای درباره مشائی!

شما هم حتما این متن جعلی نامه آقای خامنه ای را درسایت ها خوانده اید:
جناب آقاي دكتر احمدي نژاد-رياست محترم جمهوري اسلامي ايران با سلام و تهيت، انتصاب جناب آقای اسفنديار رحيم مشايی به معاونت رييس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی ميان علاقمندان شماست. لازم است انتصاب مزبور ملغی و كان لم يكن اعلام گردد. سيد علي خامنه‌اي ۲۷ تیرماه ۸۸
ماازپسرعمه مادرمان که یکی ازچماق داران دفتر معظم رهبری و یکی از محافظان آقای جنتی است خواسته ایم که هرطور شده متن اصلی نامه را برای افشاگری در اختیار ما بگذارد. حالا این شما و این هم نامه اصلی آقای خامنه ای:
جناب آقاي دكتر احمدي نژاد-صدراعظم خلافت اسلامي بنده و آقای جنتی و آقای یزدی و جناب مصباح یزدی:
با سلام و تهيت، حالا که به غیراز آقای مکارم و آن جنتی موش مرده کسی دوروبر بنده نمانده خبر دارشده ام که شما وقتی خبر فتوای ایشان را شنیده اید شیشکی بسته و دستور داده اید که پاسداری که متن کاغذی فتوارابرای شما آورده بود، درزیر زمین وزارت کودتا( کشورسابق) به یاد روز 7 تیر 72 ضربه شلاق بزنند و حتی پیغام داده اید که کاری نکنند تا اسناد وابستگی آقای مکارم به خانم ساراپیلین را درسایت کودتا ( فارس سابق) منتشرنمائید. جناب صدراعظم: من نمی دانم شما درکدام سیاره زندگی می کنید؟ این چه وضعی است که پیش آورده اید! قرارمان این نبود که اره ای بشوید و بروید درماتحت ما! اگرمکارم هم از ما جدا بشود که من و شما می مانیم و حوضمان! برای راضی کردن آقای مکارم هم که شده باشد، انتصاب جناب آقای اسفنديار رحيم مشايی به معاونت رييس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و بنده و موجب اختلاف و سرخوردگی ميان همه کسانی است که از قیام ملی 22 خرداد حمایت کرده اند. لازم است انتصاب مزبور فورا ملغی و كان لم يكن اعلام گردد. سلطان سيد علي خامنه‌اي
ولایت منحله فقیه
۲۷ تیرماه ۸۸

|

Friday, July 17, 2009

حجاب یا ویاگرای اسلامی!

عمه خانم گفت لقمان شماره تلفن آقای حداد عادل رو نداری! گفتم عمه خانم چی شد با ایشون کارداری؟ گفت کار ندارم می گن ایشون در شورائی که یه عده زبون نفهم می نشینن و لغت سازی می کنن کاره ای هس، می خوام به ایشون پیشنهاد کنم که به جای « حجاب» از این بعد بگن « ویاگرای اسلامی» گفتم به حق چیزای نشنیده! گفت حرف منو قبول نکن خودت اینجا رو بخوون ارشاد می شی!

|

Tuesday, July 14, 2009

نامه سرگشاده امام زمان به شیعیان جهان

نمی دانم از دست بعضی از سربازان گمنام و نام دار خودم به کجا باید پناه ببرم! خبر دارید که یک سرلشگر گمنام امام زمان در نامه ای که از سطر سطر آن ریاکاری و دروغ می ریزد، گستاخی را به جائی رسانده که مرا « مهدی جان» هم خطاب کرده است.تنها جوابی که می توانم به این اقای حجیم بدهم این است که کسی که به ما نریده بود، این سرلشگر.... بود...
امام زمان

|

Sunday, July 12, 2009

اغتراض به چین!

عمه خانم گفت لقمان راستی شنیدی که دولت « جمهوری» اسلامی به چین اعتراض کرده! گفتم جدی می گی عمه خانم! گفت آره ولی نامردا به دولت جواب دادن که خواهش می کنیم شما خفه شین، چون ما در چین اقلیت ها را می کشیم و شما درایران اکثریت را قتل عام می کنین!
زر زیادی نزنین و سرجاتون بشینین....

|

Friday, July 03, 2009

پیش نویس قانون اساسی سلطان نشین اسلامی ایران

وطایف صدراعظم محمود احمدی نژاد ووزرای دولت
- حفظ اساس خرافات، حمایت از مدرسه مقدس حقانی، اطاعت از احادیث نبوی برای اداره اقتصاد
- سعی در تحدید معارف، پیشرفت تاسیسات خیریه جهت تکمیل پروژه گداپروری
- ترویج امتعه ی چینی از تکالیف دائمی دولت است.
شرایط عضویت در دولت:
رعیت ایران
داشتن مدرک قلابی اجباری است.
وزرا باید دارای مدرک کارشناسی ارشد در رنگ کردن گنجشک و فروش آن به جای قناری باشند.
داشتن محکومیت به جنحه و جنایت ( ارحجیت با کسانی است که فسادمالی هم داشته و به این خصیصه شهره باشند).
داشتن یک معرفی نامه از سلطان سید علی خامنه ای
کسانی که پس از « قیام ملی 22 خرداد» در سرکوب « اشرار» خدمت شایان به سلطان سید علی خامنه ای کرده اند، ممکن است با معرفی نامه جعلی هم در این دولت مهرورز مقام بگیرند.
هیات اعضای دولت منقسم برسه قسم است.
اول- اعضای موسس، اعضای موسس به غیر از سلطان سید علی خامنه ای، امام مصباح یزدی، بنده درگاه و غلام جانثار محمود احمدی نژاد که از سوی سلطان سید علی منصوب شده اند.
اعضای دست دوم: حداقل باید دارای مدرک قلابی کارشناسی ارشد باشند و اگر مدرک قلابی شان کارشناسی ارشد از دانشگاه کلمبیای ابرقو و یا دانشگاه اکسفورد شهرری ، و یا دانشگاه مگ گیل یالغوز آباد باشد بردیگران ارجحیت دارند.
اعضای افتخاری:
باید علاوه برداشتن موتور سیکلت مخصوص، درسینه زنی و زنجیر زنی هم یک فوق دیپلم قلابی داشته و از بانک های دولتی مبالغ قابل توجهی وام بدون وثیقه گرفته باشند. داشتن مهارت کامل در چاقو زدن به اخلال گران اجباری است.
هرگاره خیانت و تقصیری از اعضای افتخاری صادر شد، قبل از تحقیق به اعضای دست دوم ارتقا درجه یافته ودر دولت دهم مسئولیت می گیرند. صدراعظم احمدی نژاد موظف است که مناصب لازم با مداخل کامل را برای این برادران ایجاد نماید.
اگر خیانت و تقصیر این اعضای افتخاری ثابت شود، دولت موظف است یک تقدیر نامه کتبی و یک اتومبیل سمند به آنها جایزه بدهد.
هرگاه یکی از اعضای موسس مصدر خیانتی گردید که قابل کتمان نباشد، درصورت تحقیق و ثبوت، این وظیفه شرعی دیگر اعضاست که با قسم حضرت عباس وقوع جنابت ثابت شده را تکذیب کرده و اگر نتوان به سازمان سیا منتصب کرد حتما به بنگاه سخن پراکنی بی بی سی منتصب نمایند. عدم تکذیب قاطعانه موجب اخراج اعضا دست دوم و افتخاری خواهد شد.
این دولت با سایر دولت و بخصوص دولت های همسایه- به غیر از دولت برادر و انقلابی روسیه تزاری- رابطه دوستانه نخواهد داشت تا توطئه استکبار را در نطفه خفه نماید.
تجدید انتخابات برای صرفه جوئی دراموال عمومی و مساعدت به برادران حزب الله و حماس تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد گرفت. اگر انتخابات لازم باشد، سلطان سید علی خامنه ای نام چند تن را در عمامه ملوکانه انداخته و بعد چشم بسته نامی را در می آورند وهمان شخص به مقام صدارعظمی منصوب شده و دولت بعدی را تشکیل خواهد داد.
نظام داخلی دولت
- احدی درجلسه بدون اجازه کتبی سلطان سید علی خامنه ای حق نطق ندارد. مجازات وزرائی که بدون اجازه نطق کنند، این است که یک بار دیگر با حضور سلطان سید علی خامنه ای آنها را ختنه بکنند.
- قرض دادن از صندوق ذخیره ارزی به اجزای دولت مطلقا ممنوع است. اعضای دولت هر میزان که بخواهند به عنوان هدیه دولت از صندوق بر می دارند، مجلس یا سازمان بازرسی حق مداخله نخواهند داشت.

|

Wednesday, July 01, 2009

نمایش دریک پرده

زمان: چند ماه بعد از کودتای 22 خرداد:
جلسه مشترک زالزالک هشتم ( ملقب به مجلس هشتم)، شورای نکبتی نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت ولایت فقیه، کلوپ ملاها ( ملقب به مجلس خبرگان رهبری) و هیئت دولت
« به نام سعادت چماق داران محترم و لباس شخصی های چاقو کش ولی بدهکار به بانکها انقراض ولایت مطلقه فقیه را اعلام نموده و حکومت موروثی را در حدود قانون اساسی که قراراست نوشته شود به شخص آقای سید علی خامنه ای واگذار می نماید تا بطور موروثی دراین سرزمین سلطان باشند
علیخانی: اخطار قانونی دارم
حسینیان ( در حالی که قمه ای از زیر عبایش بیرون می آورد): گفتم خفه.
لاریجانی: بهمین پیشنهاد است.
علیخانی: بلی
لاریجانی: ماده اش را بفرمائید
علیخانی : ماده اش این است که خلاف قانون اساسی است.
حدادعادل ( در حالی که می خندد و به ریشش دست می کشد): قانون اساسی که درروز 22 خرداد مالید برادر.
علیخانی : مگر می شود قانون بمالد؟
حسینیان ( قمه را دورسرش می چرخاند): گفتم خفه
توکلی: پیشنهاد می کنم که دراین ماده واحده عبارت « سلطان سید علی خامنه ای» را اضافه کنیم.
حدادعادل: منهم موافقم.
باهنر: با پیشنهاد برادران موافقم و می خواهم پیشنهاد کنم که این عبارت را هم اضافه نمائیم. که « سلطان زاده، مجتبی هم از هم اکنون به عنوان ولیعهد انتخاب می شود تا پس از 120 سال سلطنت باسعادت سلطان سید علی خامنه ای، سلطان بشود.».
محصولی: با عرض تهنیت به حضور نمایندگان محترم، پیشنهاد می کنم که درهمین یک ماده اضافه کنیم که «آقای دکتر احمدی نژاد به مقام صدراعظمی سلطان سید علی خامنه ای منصوب می شوند».
جهرمی: به پیشنهاد وزیر کشور اعتراض دارم.
لاریجانی: مذاکره دیگر نمی شود کرد. فقط به اسم ماده واحده است که می توانیم رای گیری کنیم. پیشنهاد می کنم که نظرات برادرانی که پیشنهاد داده اند- به غیر از فرمایشات برادر حسینیان- در متن گنجانده شود.
همهمه نمایندگان: همه برخاستند.
لاریجانی: آیا ماده واحده را با این مخلفات تصویب کرده اید یا پیشنهاد بنده را.
نمایندگان یک صدا: آقای رئیس، هر چه که سلطان بفرماید.
زنگ ممتند رئیس: همه چیز تصویب شد. برای اطلاع خبرنگارانی که از کشور برادر افغانستان و ونزوئلا دراین جا حاضر هستند، اعلام می کنم که منبعد در گزارشاتی که از ایران مخابره می کنند حتما ذکر کنند، « سلطان نشین اسلامی ایران».
نمایندگان در حالی که شعار می دادند مرگ بر استکبار جهانی ساختمان مجلس را ترک کردند.

Labels:

|

رای های اطو کرده


گفتم عمه خانم نظر شما درباره این عکس چیه!
گفت منظور
گفتم مگه نباید رای ها رو تا کرده و بعد در صندوق بیندازند!
گفت چرا! ولی به دنبال برنامه دولت مهرورز برای ایجاد اشتغال، دولت چندین صد نفر را استخدام کرده که رای ها را اطو بکنند که منظم باشه و این جا هم سندش را می بینی. این رای ها را اطو کردند
گفتم یعنی می گی در انتخابات تقلب نشده..
گفت استغفرالله جمهوری اسلامی و تقلب در انتخابات...اگر تقلب کرده بودند که حتما امام زمان افشاشون می کرد. مگه آقای احمدی نژاد نگف که این دولت دولت امام زمانیه....
بعدالتحریر:
آقا یا خانمی کامنت گذاشته که تو نمی دانم معاویه ای و مثل عمروعاص عمل می کنی و از این دشنامهائی که بیشتر زینبده مدافعان این انتخابات رسواست تا کسانی چون من. ولی برای اطلاع این آقا یا خانم پیشنهاد می کنم که به فرمایشات وزیر گوش گاز گیر دولت نهم آقای محسنی اژه ای در اینجا گوش کند تا ببیند که اگر معاویه و عمروعاصی باشند این جماعت کیان اند!

|

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com