تلخ نویسی های لقمانعلی:

Wednesday, April 28, 2010

کی بود کی بود من نبودم!

عمه خانم گفت لقمان کفش و کلاه کن بریم وضو بگیریم و بریم حرم مطهر چون می خوام توبه کنم. گفتم خدا بد نده عمه خانم مگه چی پیش اومده؟ البته که توبه دراسلام خیلی هم خوبه گفت چیزی نیس من یه عمری فکر می کردم اکثریت شما مردای ایرونی خیلی بی غیرتین یعنی وقتی رضا خان از سرمون به زورچادررو بر کشید مردا اعتراض زیادی نکردن. حتی تویه این سی سال هم کم اتفاق افتاده که اکثریت مرد ا به آنچه که این حاکمیت با ما زنا کرد، اعتراضی کرده باشن ولی الان می بینم وقتی این خانم مومنه - حاجیه شادی خانم صدر- که به نظرم می آد یک حجت الاسلام باشه مثل بقیه حجب الاسلامها یه چیزی نوش، محله آن چنان شلوغ شده که اون سرش ناپیدا! یعنی غیر از شیخ اجل سعدی بقیه مردا چنان بازی کی بود کی بود من نبودم دراوردن که من دارم شک می کنم آیا اصلا درایران هیچ مردی به زنی متلک می گه یا نه! اصلن این مسایل به مردا هم مربوط می شه یا خیر؟ واسه همین می خوام برم حرم مطهر و توبه کنم که چرا فکر می کردم این همه مردای خیلی باغیرت بی غیرت ان....
گفتم باشه عمه خانم پاشو بریم حرم مطهر..

|

Friday, April 16, 2010

کاندوم سرآبکشی!

پسرخاله دختر عموی من که یک بسیجی دو آتشه است به من ایمیل زد که لقمان تعجب می کنم که تا این حد از مسایل روز ایران پرت افتاده ای و درباره شان چیزی نمی نویسی! به او ایمیل زدم و پرسیدم که منظورت کدوم مسئله است؟ درایمیلی که برای من فرستاد نوشت:
بسمه تعالی
حتما خبر داری که آقای احمدی نژاد عزمشان را جزم کرده اند که جمعیت ایران باید 150 میلیون نفر بشود و برای این که بتوان دراسرع وقت این کار را کرد از حاجی ترانسفر- ملقب به عسگراولادی – خواستند که سهام دو بانک چینی را خریداری بکنند به شرط این که این بانک به دو تا ازبرادران سپاه که درسفارت ایران در پکن کار می کنند وام بدهند تا آنها بتوانند درحومه پکن یک کارخانه کاندوم سازی سرآبکشی درست کرده و محصولات خود را به قیمت تمام شده به بازارهای ایران صادر نمایند.
بازبه او ایمیل زدم که پدرآمرزیده کاندوم سرآبکشی دیگه چه جور معجونیه؟
درتازه ترین ایمیلی که برای من فرستاد نوشت:
می دونی چیه! آقای احمدی نژاد دراین برنامه خیلی جدیه و این کاندوم ها قراره سرشون مثل آبکش سوراخ سوراخ باشه تا اسپرم ها بتونن از این سوراخا رد بشن و کار خودشون بکنن و به خواست خدا بتونیم با این برنامه استکباری کنترل جمعیت خیلی جدی و موثر مقابله بکنیم.
راست یا دروغ گردن این فامیل ما.

|

Wednesday, April 14, 2010

خیاط در کوزه!

عمه خانم گفت لقمان دیدی چگونه خیاط در کوزه افتاد؟ گفتم نه عمه خانم مگرچی شده گفت هیچی برو اینجا رو بخوون می بینی که
چه جوری دارند آواز می خوانند که
ببری مال مسلمان و چه مالت ببرند
بانگ و فریاد برآری که مسلمانی نیست
خوب چشمتون کور می خواستین از این شکرها نخورین!

|

Friday, April 09, 2010

تهدید امریکا!

عمه خانم شماره تلفن سرلشگر مبال آبادی را گرفت و گف تیمسار شنیدم گفتی«داستان تهديد ايران توسط آمريكا، داستان تهديد نظامي صرف نيست و اين را همه مي‌دانند، اگر امريكا ايران را تهديد جدي كرده و اقدامي عليه ايران انجام دهد، تهديداتي كه اكنون متوجه آمريكا است چند هزار برابر خواهد شد و مثلا مشكلات اقتصادي‌اش بيشتر مي‌شود و بازارهاي منطقه از آن گرفته خواهد شد و هيچ يك از سربازان آمريكا كه در منطقه حاضر شده‌اند زنده به آمريكا برنخواهند گشت» ممکن است بگوئی چیکار خواهی کردتا هیچ یک از سربازان امریکائی زنده به امریکا برنگردند. سرلشگر مبال آبادی گفت بسمه تعالی، کار خاصی لازم نیست. من درپیشگاه سلطان سید علی خامنه ای سوگند خورده ام که اگرچنین وضعی پیش بیاید، حداقل نصف این سربازها را خودم بخورم

|

Thursday, April 08, 2010

افشاگری مقام رهبری!

عمه خانم گفت به فرمایش شبه امام خامنه ای « ازدواج همجنسگرایان نتیجه بی دینی است» وبرای این که بشود عین دیانت ما، باید این فرنگی ها همان کاری را بکنند که ما خودمان در حوزه های علمیه کردیم و یا با ما کردند. هم جنس گرائی آیا این همه اهمیت دارد که واژه مقدس ازدواج را برای آن بکار بگیریم؟ می گوئید نه از خسروخوبان بپرسید! آیا او حتی یک بار هم با کسی ازدواج کرد؟ یا اگرنه از حضرت آیت الله مصباح یزدی سئوال بفرمائید که آیا درهمه این سالها ایشان صیغه کسی شده اند؟ ازدواج همجنسگراها حتما توطئه « دشمن استکباری» برعلیه حوزه های علمیه به خصوص حوزه علمیه قم و مشهد است و باید با تبلیغات مضاعف و کار مضاعف فلسفه نجات بخش حوزه علمیه را برای مردم توضیح داد و جلوی فروپاشی ارزش های اساسی اسلامی را گرفت.

|

معجزه هزاره سوم دریاچه ارومیه را نجات داد!!

فاطمه خانم چماق پرست- معروف به رجبی- مثل این که چیزهائی می دانست که من و امثال من از آن بی خبر بودیم. او درکتابی که بنده ندیده و نخوانده ام الفنون را « معجزه هزاره سوم» خواند. بعضی از نوکران استکبارجهانی همان موقع به فاطمه خانم پریدند که تنها معجزه ای که از الفنون دیده شد این بود که دردولت او آقای الهام هم زمان دویست و بیست و پنج شغل داشت و تازه با این همه گرفتاری هنوز وقت داشت چماق اش را هم واکس بزند. ولی نگومعجزه الفنون یکی دو تا نبود. این تکه را از رجا نیوز بخوانید و به راه راست هدایت بشوید!
«از نكات قابل توجه سفراين بود كه احمدي‌نژاد در پايان سخنان خود در جمع مردم اروميه در ورزشگاه تختي از آنها خواست براي بارش باران دعا كنند و خود نيز از خداوند متعال خواست كه باران رحمت را بباراند كه به محض اتمام سخنان رئيس جمهور باران در اروميه كم كم شروع به باريدن كرد و رفته رفته شدت آن نيز افزوده شد».
آخرین خبرهای رسیده ازارومیه حاکی است که شدت بارش باران به حدی زیاد شده که در اغلب خیابان های ارومیه سیل جاری شده است. آخوند ملاحسنی هم مردم را درورزشگاه تختی جمع کرده و با فحش خواهر و مادر به الفنون گفت یکی نیست به این بچه مزلف ...
بگه آخه مرد حسابی تو که نمی توانی دعایت را کنترل کنی مگر مرض داری دعا کردی تا سیل بیاید ولی خانم ابتکار- همان خواهر مری معروف- دریک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد که اقدام الفنون نه برای خراب کردن ارومیه بلکه کوششی برای نجات دریاچه ارومیه بوده است. به قراراطلاع یک خبر تائید نشده حاکی است که بعضی از ایرانی های مقیم خارج ازجمله خانم میرزاده گی هم برای الفنون تلگراف تبریک فرستاده و از نجات دریاجه اورمیه تشکر کردند

|

Monday, April 05, 2010

بنگاه شادمانی شهرستان اسلامی قم!

حالا که روابط دولت مهرورز با مراجع تقلید خوب شده با توجه به فرمایش تازه آیت الله صافی گلپایگانی که
«مسئولان زمینه نشاط و ارتقای فرهنگ اسلامی را در قم مهیا کنند»
آقای احمدی نژاد طبق حکمی آقای دکتر الهام- رئیس احتمالی دانشگاه تهران را به ریاست هیئت مدیره بنگاه شادمانی شهرستان اسلامی قم منصوب کردند. طبق دستور دیگراز وزیر بازرگانی خواستند تا منابع لازم برای واردات:
- 25000 دایره زنگی ساخت چین
-30000 شلیته که تا یک متر و نیم چین داشته باشد- اگر ساخت چین باشد بهتر است- ولی می توان از کشور برادرروسیه هم وارد شود.
به همین تعداد آلات و ادوات ضرب که بهتر است برای ارتقای فرهنگ اسلامی از کشور برادرپاکستان و یا احتمالا از مالزی وارد شود.
تعداد کافی فیلترشکن ماهواره ای تا بخصوص علمای حوزه علمیه و دیگربرادران و خواهران طلبه بتوانند با گذر از پارازیت های معمول برنامه بی بی سی را تماشا کرده و انبساط خاطر پیدا بکنند. استفاده از این ابزارها برای مشاهده دیگر برنامه های فرحبخش تلویزیون های استکباری بلامانع اعلام شد.
اخباررسیده از تهران حاکی است که آقای اسفندیار مشائی دریک نامه محرمانه از آقای احمدی نژاد گله کردند که مگرمن چه کم دارم که شما باز به سراغ آقای الهام رفته اید و او را به ریاست هیئیت مدیره بنگاه شادمانی شهرستان اسلامی قم منصوب کرده اید! با توجه به مناسبات بسیارحسنه ای که با مراجع محترم تقلید دارم بسیار بهتر از آقای الهام می توانستم موجبات نشاط این عزیزان را فراهم نمایم. هرچه زورزدیم به جواب آقای احمدی نژاد به مشائی دسترسی پیدا نکرده ایم.

|

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com