تلخ نویسی های لقمانعلی:

Tuesday, July 20, 2010

استفتاء از عمه خانم!

عمه خانم رهبر معظم خانم های یائسه درشهرستان قم در پاسخ به استفتاء جديدي درباره چگونگي التزام به ولايت فقيه عمه خانم فرمودند: همين‌كه از دستورات حکومتی و آشپزی و بطور کلی فرمایشات ازسرسیری ولایت ففیه عمه خانم اطاعت شود، نشانگر التزام كامل به آن است.
در اين استفتاء آمده است:
خواهشمند است در خصوص«التزام به ولايت فقيه [عمه خانم]» توضيح دهيد؛ به عبارت ديگر چگونه بايد عمل نماييم تا بدانيم که به جانشين بر حق آقا امام زمان (عج) اعتقاد و التزام كامل داريم؟
حضرت آيت‌الله عظمی عمه خانم فرمودند: اولا بنده « جانشین» برحق و ناحق کسی نیستم بلکه خودم اصل اصلم، و هفته ای سه شب هم درچاه جمکران دارم به نامه های بیشمارامت همیشه درخواب ایران جواب می نویسم . در ثانی، ولايت فقيه به معناى حاكميت مجتهد جامع‌الشرايط- یعنی من عمه خانم- در همه اعصاراست و شعبه‌اى است از ولايت ائمه اطهار (عليهم السلام) كه همان ولايت رسول الله (صلى الله عليه وآله) و حضرت علی و حسن و حسین و معاویه و یزید مى‌باشد- اصلا ولایت من یعنی حکومت خود خود خدا- می گوئید نه، می خواهید عزرائیل را پس از خوردن ساندیس به سراغ شما بفرستم - و همين كه از دستورات حكومتى و غیر حکومتی بنده که از همه این آقایان مهم تر هستم، اطاعت كنيد نشانگر التزام كامل به آن است..
پانوشت:
می بخشید نزدیک به دوماه می شود که غائب بودم. ازخدا که پنهان نیست از شما که به من نزدیکترید چرا پنهان کنم؟ زده بود به سرم و تیمارستان بودم.... ! بعد از نوشتن آخریم پستم، دو هفته رفته بودم تهران از بس آب نیترات دار نوشیدم تخم هایم ورم کرد و زد به سرم و چشمهایم آب آورد و انگارکه یک کسی حامله ام کرده باشد شکمم باد کرد الان الحمدالله فارغ شده ام. ... وزیر نیرو و استاندارتهران خیال مرا راحت کردند که فاضلاب تهران با آب اصلن قاطی نمی شود و این هم توطئه تازه استکبار است تا مردم ایران به جای آب کوکاکولا بخورند و چاق بشوند!

|

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com