تلخ نویسی های لقمانعلی:

Tuesday, September 21, 2010

وقتی خدا نباشد...!

هر‌کس در برابر قانون تخطی کند- غیر ازمن- دستگاه قضایی به تخلفات آن رسیدگی خواهد کرد- مگر این که تخلف آنها آدم کشی وتجاوزو دزدی های کلان باشد- چرا که همه در برابر قانون مساوی هستند- به جز من و برادر حسین و برادراسفندیار، و اخوی حاجی ارضی، و همه ساندیس خوران بسیج و همه پاسداران و فرماندهان شان و همه « قضات» دست اول تا دادستان تهران و دادستان کل. از جانب دولت هیچ گونه محدودیتی برای رقبای سیاسی و مخالفین دولت اعمال نشده است – به غیر از این که اکثریت مطلق آنها را برای آموزش برده ایم دانشگاه اوین، و پلی تکنیک کهریزک، و مدرسه عالی رجائی شهر و چند تا دانشگاه و مراکز عالی مشابه. البته ممکن است خود آنها از فضای مردمی – که با عطر چماق و پنجه بوکس و اسلحه سرد و گرم بسیجی ها معطرشده است- نگرانی داشته باشند.
احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی درباره مخالفین دولت و رقبای سیاسی خود، اظهار داشت: رقبای انتخاباتی من کاملا آزاد هستند- فقط حق ندارند از منزل شان خارج بشوند-آنان با آزادی نظرات و دیدگاه‌های خود را ابراز می کنند- البته اگرنظریات آنها مخالف نظریات من و اجاره نشین جماران باشد، طبیعی است که ما آن را تحمل نخواهیم کرد. تازه اگر ما هم تحمل بکنیم، بسیجی های جان برکف از در و دیوار خانه های شان بالا خواهند رفت و حتی به اتوموبیل های ضد گلوله شان هم یورش می برند- محدودیتی برای فعالیت‌های قانونی [ مخالفین دولت و رقبای سیاسی] وجود ندارد، به غیر از این که حق تظاهرات و داشتن روزنامه و شرکت در تلویزیون را ندارند. البته اگربرای ما امکان داشت، حق حیات را هم از آنها سلب می کردیم.
هرآن چه که به رنگ سیاه مشخص شده است فرمایشات آقای احمدی نژاد است دراینجا.

|

Wednesday, September 15, 2010

جانی محسن دالر وارد می شود!

یادش بخیر آن زمانها که نوجوان بودیم- یعنی به زمان سلطنت شاه شهید ناصرالدین شاه قاجار- رادیو تهران یک برنامه شبانه داشت که اگرچه اسمش الان از این حافظه بید زده من رفته است ولی قهرمان اصلی اش یک کارآگاهی بود به اسم جانی دالر که اغلب بدون این که دلیل و زمینه خاصی درقصه بیان شده باشد دزدان و قاتلان را پیدا می کرد و یا به سزای اعمالشان می رساند. حداقل بین نوجوانهای هم سن و سال من هروقت که می خواستیم بگوئیم کسی خالی می بندد می گفتیم یارو خیلی جانی دالره.... حالا شده وضع این سردار سابق و اقتصادبیلمز فعلی پاسدار محسن رضائی:
درتازه ترین بیانات جانی دالری خود محسن خان گفته :
«بی تردید، عامل اصلی این جنایت نابخشودنی صهیونیسم بین الملل است؛ یعنی همان کسانی که دیروز برج های دوقلوی امریکا را منفجر کردند و عامل آن را مسلمانان قلمداد و تبلیغات کردند تا آتش اختلاف مسیحیت و اسلام را برافروزند و شعله ور کنند، امروز قرآن کریم را به آتش کشیدند تا مسلمین را علیه مسیحیان بشورانند».
یعنی آن نوزده نفری که آن هواپیماها راربودند نه مسلمان بودند و نه عمدتا تبعه عربستان سعودی بلکه این صیهونیست های نابکار آنها را مسلمان قلمداد کرده بودند! حاج محسن: آن 4 تائی که در قطار زیرزمینی و اتوبوس حمل ونقل عمومی لندن خودشان و دیگران را کشتند آنها چی! آنها هم مسلمان نبودند! ازاین ها گذشته مگردرطول چند روز درهمان ام القرای اسلام شما هم بیش از 55هزار تن برای « استشهاد» اسم نویسی نکرده بودند؟ خوب اینها اسم نوشته بودند که برند تعطیلات مردحسابی! ببینم این جا هم دست صیهونیست ها درکاره... یا باز داری خالی می بندی!

Labels:

|

Thursday, September 09, 2010

ویاگرای اصل برای دولت!

عمه خانم گف لقمان رفتی بیرون چند تا ویاگرای اصل بگیر. مواظب باش این ویاگراها چینی نباشه چون می گن ویاگراهای چینی باعث می شه آدم هی راه می ره و می گه « نمی توانم. نمی توانم» گفتم ولی عمه خانم اگر فضولی نباشه نگفتین این ویاگرا ها رو برای کی می خواین؟ برای شما هم چیزی بخرم! گفت نه خر خدا من اینها رو برای خودم که نمی خوام. این دولت فخیمه که راه می رفت و هی شعار می داد که « ما می توانیم» الان هی چپ و راست می ره و می گه « ما نمی توانیم». با آن چه که با اقتصاد و اخلاق مملکت دارن می کنن بهترین کاری که می شه کرد اینه که آدم برای دولتی ها مقداری ویاگرای اصل بگیره که کاری رو که با مملکت دارن می کنن تموم کننن .... شاید این مردم شهید پرور و گریه دوست، همیشه پشت صحنه به خودشون بیان و ببینن که چه باید بکنن...

|

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com