تلخ نویسی های لقمانعلی:

Tuesday, February 20, 2007

سئوالات امتحانی به سبب دولت آقای احمدی نژاد....

پیرو سئوالات صددرصد اسلامی که وزارت آموزش و پرورش درایران تهیه کرده است، برای مقابله با توطئه استکبار و رسیدن به خودکفائی، ما هم در زیر تعدادی سئوال طرح کرده ایم که امیدواریم در امتحانات دیگری که در ایران اسلامی بر گزار می شود، مورد استفاده قرار بگیرد. البته هرچه وب گردی کردیم به غیر از دو سئوال- سئوالات بیشتری از آن چه که وزارت آموزش و پرورش تهیه کرده است گیر مان نیامد. یک سئوال این بود که «رسول خدا كدام قسمت از گوشت گوسفند را دوست داشت: سردست- ران- جگر و..» و سئوال دیگر هم این بود که «كدام يك از خصلت‌‏هاي زير از خصلت خروس است كه با خصلت پيامبر سازگار نيست».
و اما سئوالات ما:
« نظررسول خدادرباره سوسیس چی بود؟».-
« در سال هفتم هجرت، آیا رسول خدا برای تعطیلات تابستانی به ترکیه فعلی رفته بودند یا مالزی؟».-
« آیا صحت دارد که حتی وقتی که رسول خدا از کار بیکار می شد، برای بیمه بیکاری تقاضا نمی داد بلکه ترجیح می داد در -بازار سیاه کار بکند».
« آیا درست است که امام زین العابدین بیمار تحصیلات دانشگاهی اش را به علت بیماری نیمه کاره رها کرد ولی بعدا از طریق -مکاتبه ای از دانشگاه آزاد کاظمین، مدرک کارشناسی گرفت؟»
«روایت شده است که امام حسن(ع) از خدمت سربازی معاف شد. دراحادیث معتبر چه دلایلی برای معافیت ایشان ارایه شده -است؟»
« آیا درست است که وزن در قلعه خیبر که حضرت علی(ع) با یک ضرب از جا کنده وبرروی سر بلند کرد، از وزنه -دوضرب آقای رضا زاده بیشتر بود. در نتیجه، رضازاده نباید رکورد دار قوی ترین مرد عالم باشد!»
« نظر حضرت فاطمه (ع) را درباره کشک بادمجان و میرزا قاسمی به اختصار شرح دهید».-
« آیا امام محمد عسگری(ع) شلوار جین می پوشید؟» -

پی نوشت: اصل سئوالها را در اینجا بخوانید- :

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com