تلخ نویسی های لقمانعلی:

Sunday, November 02, 2008

استکبار بکارتی

من می گم ایرونی هائی که خیال دارند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت بکنند باید حتما و شرعا وواجبا به آقای احمدی نژاد رای بدهند. آن هم به چند دلیل:
اولا، آدم خوب است به اندازه ایشان راستگوئی داشته باشد. مثلا فرموده اند که کوشش مدیر کل وزارت کشور برای دادن رشوه 5 میلیون تومانی به وکلا یک اشتباه فردی بود. حالا یکی نیست به ایشان بگوید گیرم که تو توانستی با این دروغ ها سر خلق خدا را شیره بمالی، آن وقت درروز قیامت که قاعدتا بایدآن را قبول داشته باشی جواب خود خدا را چه می دهی! اگرخدا از تو بپرسد مردک، گیرم که اشتباه فردی ولی اگرتعداد وکلا200 نفر باشد، این هم می شود رقمی معادل یک میلیارد تومان آنهم در شرایطی که با سقوط قیمت نفت دربازار وضعیت مالی دولت چندان تعریفی ندارد.
اگرتو نمی دانی دیگران در این دولت مهر ورز چه می کنند که چرا استعفا نداده ای و اگر می دانی و احتمالا به دستور خودت این مبلغ تامین مالی شد که دیگر درروز روشن به این وقاحت چرا دروغ می گوئی!
ثانیا، شهامت و صداقت و راستکرداری. هفته پیش اعلام کرد که در مجلس حاضر شده و از وزیر کشورش دفاع خواهد کرد و حالا می گوید که استیضیاح غیر قانونی است و من شرکت نمی کنم.
آقای رئیس جمهور از زحمات وزیر کشور زیاد سخن گفت ولی با کمال بی انصافی از« زحمات» ایشان در بهشهرسابق و اشرف کنونی سخنی نگفت که به خاطر مبارزه با « استکبار بکارتی» به زندان افتاده بود!

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com