تلخ نویسی های لقمانعلی:

Monday, September 28, 2009

افشاگری عمه خانم درباره تازه ترین توطئه استکبار!


ازشما چه پنهان کمی نگران سلامت عمه خانم هستم. این عمه خانم نازنین بنده یک بنده خدائی بود که هیچگاه فحش و کلمات رکیک برزبانش جاری نمی شد و بارها پیش آمده بود که مرا به خاطر زبان زمختم سرزنش کرده بود. ولی تازگی ها کاملا مخبط شده و زده به سیم آخر. روزی نیست که ده بیست بار به این و آن فحش خواهر و مادر ندهد و حالا مثل این که شده نوبت من که به او هشدار بدهم که عمه خانم یک خانم محترمی مثل شما به این زبان صحبت نمی کند وتازه وقتی که من این حرف را می زنم عمه خانم می گوید برو پی کارت، اگر راست می گوئی به این ولدالزنای حرامزاده بگو که کمتر دروغ بگوید. من که کامپیوترگازوئیلی ام در این شهر مقدس قم وصل نمی شد گفتم حالا عمه خانم شما ارشاد بفرمائید که این ولدالزنا مگر چه نوشته است. گفت هیچی، نوشته علت این که نمایندگان کشورها موقع سخن رینی* احمدی نژاد جلسه را ترک کرده بودند تقصیر قذافی بود که زیاد حرف زد- نمایندگان تنگ شان گرفته بود خیر سرشان رفته بودند خلا. گفتم عمه خانم ممکن است راست بگوید گفت مردک این چه مزخرفی است که می گوئی مگر نخواندی دبیر کل سازمان ملل حتی کلید سالن را داد به احمدی نژاد و گفت حاجی، هروقت صحبت هایت تمام شد، برق ها را خاموش کن پنجره ها راببند و برو....
* به نظرعمه خانم احمدی نژاد « سخن رانی» نمی کند بلکه « می ریند» به سخن!

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com