تلخ نویسی های لقمانعلی:

Wednesday, September 15, 2010

جانی محسن دالر وارد می شود!

یادش بخیر آن زمانها که نوجوان بودیم- یعنی به زمان سلطنت شاه شهید ناصرالدین شاه قاجار- رادیو تهران یک برنامه شبانه داشت که اگرچه اسمش الان از این حافظه بید زده من رفته است ولی قهرمان اصلی اش یک کارآگاهی بود به اسم جانی دالر که اغلب بدون این که دلیل و زمینه خاصی درقصه بیان شده باشد دزدان و قاتلان را پیدا می کرد و یا به سزای اعمالشان می رساند. حداقل بین نوجوانهای هم سن و سال من هروقت که می خواستیم بگوئیم کسی خالی می بندد می گفتیم یارو خیلی جانی دالره.... حالا شده وضع این سردار سابق و اقتصادبیلمز فعلی پاسدار محسن رضائی:
درتازه ترین بیانات جانی دالری خود محسن خان گفته :
«بی تردید، عامل اصلی این جنایت نابخشودنی صهیونیسم بین الملل است؛ یعنی همان کسانی که دیروز برج های دوقلوی امریکا را منفجر کردند و عامل آن را مسلمانان قلمداد و تبلیغات کردند تا آتش اختلاف مسیحیت و اسلام را برافروزند و شعله ور کنند، امروز قرآن کریم را به آتش کشیدند تا مسلمین را علیه مسیحیان بشورانند».
یعنی آن نوزده نفری که آن هواپیماها راربودند نه مسلمان بودند و نه عمدتا تبعه عربستان سعودی بلکه این صیهونیست های نابکار آنها را مسلمان قلمداد کرده بودند! حاج محسن: آن 4 تائی که در قطار زیرزمینی و اتوبوس حمل ونقل عمومی لندن خودشان و دیگران را کشتند آنها چی! آنها هم مسلمان نبودند! ازاین ها گذشته مگردرطول چند روز درهمان ام القرای اسلام شما هم بیش از 55هزار تن برای « استشهاد» اسم نویسی نکرده بودند؟ خوب اینها اسم نوشته بودند که برند تعطیلات مردحسابی! ببینم این جا هم دست صیهونیست ها درکاره... یا باز داری خالی می بندی!

Labels:

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com