تلخ نویسی های لقمانعلی:

Monday, April 24, 2006

چند تا سئوال از خورشید خانوم!!

این خورشید خانوم که اسم مستعارش صنم دولتشاهیه- تویه پست اخیرش گله کرده که نمی دونم کی بهش تهمت زده که واسه جمهوری اسلامی کار می کنه. و خورشید خانم هم به درستی خیلی دلخور شده. من اصلا کاری به کار خورشید خانوم و این « شریعتمداری امریکائی یا ایرانی امریکائی» ندارم ولی وقتی یکی اسم مستعارش هم « دولت» توش باشه و هم « شاهی» ، خوب شما چی انتظار داشتین!می خواستین این آدم کارمند دفتر مرکزی حزب جمهوریخواهان باشه؟ تازه من از خورشید خانوم خیلی تعجب کردم. آخه قربون شکل ماهت برم، یعنی تو می گی نئو کان ها ( حالا ایرونی یا فرنگی اش)- مخصوصا اونهائی که می خوان دموکراسی را در قوطی های پپسی کولا وارد ایرون کنن- بدون تهمت و دروغ و پاپوش دوزی حرف حساب بزنن.... والله من می گم خورشید خانوم، زیاد سخت نگیر.حتی بنده هم از این راه دو ترا می شناسم و می دونم تو « عرضه » نداری برای جمهوری اسلامی یا حتی دولت بوش کار بکنی! آبجی! برای دولت ها کارکردن، والله ساده نیس.... تو صفحه کامنت دونی ات نگا کن، کسی که می خواد « دموکراسی ناب» بیاره ایرون ولی می گه، خورشید خانوم تو گفتی می خوای به معین رای بدی پس حقته!! حالیت شد!دموکراسی واقعی یعنی این! یعنی تو به آن کسی که ما می گیم رای می دی اگر هم این کار را نکردی که پوستت رو قلفتی در می آریم، توش کاه می ریزیم وآویزانت می کنیم از مجسمه « آزادی» تا بقیه عبرت بگیرن.! به همون نون و نمکی که با هم نخوردیم، و به همون دوستی ای که با هم نداریم قسم، فکر نکن همین جوری دارم یه چیزی می گم که تو خوشت بیاد.... نه والله. وقتی می گم تو عرضه واسه دولت ها کار کردنو نداری، والله قصدم جسارت نیست. تو خورشید خانوم برای این کارا یک کم زیادی صادقی.... پست بعدی ات رو که خوندم، دیدم زدم به خال..... خورشید خانوم تو چند تا از اینائی که به تو و بچه های دیگه تهمت می زنن سراغ داری که مثل تو، این قدر بی شیله پیله حرفاشون زده باشن.... بیا خورشید خانوم اگه « مردی» که می دونم نیستی، بیا نشون بده دیگه....
ولی خورشید خانوم، نه تو را شخصا میشناسم نه تو منو، ولی یکی از خوانندگان وبلاگت هستم. من اگه جای تو بودم می رفتم روی بالکون- اگه خونه ات بالکون نداره برو رو پشت بوم..... بعد یک نفس عمیق بکش و باصدائی که همه این آدما بشنون فریاد بزن
گر ما زسر بریده می ترسیدیم
در محفل عاشقان نمی رقصیدیم...

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com