تلخ نویسی های لقمانعلی:

Saturday, June 17, 2006

ایران 0 پرتغال 2

استاد عزیزم ملا حسنی از من خواسته است که یادواره شرکت تیم ملی فوتبال ایران در بازی های جهانی را من بنویسم ( بابا ملاجان، حالا نمی شه تو تکذیب نکنی! ازتو چیزی کم می شه! آخر آدم تا نوشته های آدمهائی مثه منو نخونه که متوجه نمی شه تو چقدر قشنگ می نویسی)
خلاصه، چون من دین عظیمی به این ملا دارم مجبور شدم که امراورا اطاعت کنم. قبل از هرچیز، لازم است به اطلاع همه علاقمندان فوتبال درایران برسانم که استکبار جهانی بالاخره توطئه ناجوانمردانه اش را برعلیه جمهوری اسلامی به ثمر رسانده و در هردوبازی مارا بازنده اعلام کرده است. دربازی اول با مکزیک، حداقل 6 گل علی دائی را به علت کبر سن غیرقانونی اعلام کردند و حتی در بازی امروز هم با توطئه همین استکبار لعنتی، علی کریمی، را عوض کردند. اگرچه نتیجه بازی را 2 به صفر به نفع امپریالیسم پرتغال اعلام کردندولی نتیجه واقعی، 17-0 به نفر جمهوری اسلامی بود.که 7 گل آن را علی دائی از روی نیمکت ذخیره ها به ثمررسانده بود. اگرچه قراراست با آنگولا یک بازی بی معنی انجام بدهیم ولی امیدواریم که پیشرفت کرده و این بازی را حداقل با 4 گل اختلاف، به همین شیوه کنونی برنده بشویم.
اعضای تیم ملی فوتبال در حالیکه دست دردست یک دیگر دردایره وسط زمین فوتبال گردهم آمده بودند با صدای بلند که همه بشنوند شعار دادند:
انرژی هسته ای حق مسلم ماست...

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com