تلخ نویسی های لقمانعلی:

Friday, May 19, 2006

ایرانی بازی کردن!

نمی دانم چه اشکالی دارد که برای جبران کسری بودجه دولت، دولت فخیمه جمهوری اسلامی بیاید و قانونی بگذارد که هرکس حرف پرت و چرتی زد مثلا فلان قدر به بیت المال جریمه بدهد. من فکر می کنم اگر چنین قانونی گذاشته شود و اگر به آن عمل شود، طولی نمی کشد که کسری بودجه دولت تامین مالی می شود و حتی مبلغی هم اضافه می آید. علت اش هم این است که در این مملکت باستانی، تنها چیزی که مالیات ندارد پرت و پلا گفتن است. خودتان بخوانید که آقای احمدی نژاد در باره فوتبال چه فرموده اند:
«خبرنگاری در خصوص پیش‌بینی‌ احمدی نژاد از نتایج مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی سوال كرد كه رئیس جمهور در جواب گفت: اگر بازیكنان تیم ملی فوتبال استوار و ایرانی بازی كنند، از گروه خود صعود خواهند كرد و این واقع گرایانه است نه آرمان‌گرایانه.»
از چند نفر در باره « ایرانی بازی کردن» پرسش کردیم. بخش هائی از پاسخ شان را می خوانید.
فریده- خانه دار:
ایرانی بازی کردن یعنی با ایران و ایرانی بازی کردن. کاری که آقای احمدی نژاد می کند.
حسن- نانوا:
والله چه عرض کنم. من سوات موات ندارم و روزنامه نمی خوانم. ولی می دانم که غنی کردن حق مسلم ماست.
حاج ابوالفضل- خادم مسجد
بسمه تعالی. ایرانی بازی کردن، یعنی این که اگر داوراز بازیکنان ایرانی فول گرفت، همه بازیکنان به غیراز گلربریزند بر سرداور و تا می خورد کتک اش بزنند.
میثم- دانشجوی دانشگاه آزاد واحد الموت
ایرانی بازی کردن، یعنی بازیکنان باید شلوار بلندبپوشندو ریش شان حداقل یک وجب دراز شده باشد. شب قبل از هرمسابقه هم، قرآن به سرکرده دعا کمیل خوانده باشند.
سید عمران- طلبه
بسمه تعالی، یعنی هرچند دقیقه بازیکنان در دایره مرکزی زمین فوتبال جمع شده، با هم شعار بدهند، انرژی هسته ای حق مسلم ماست...
بهروز- معلم دبیرستان
ایرانی بازی کردن یعنی قانون بی قانون.هرکی خواست لگد بزند، گاز بگیرد، آزاد است. بازیکنان هم باید اسکناس های 5 و ده یوروی به همراه داشته باشند که هروقت داور به ضررشان سوت زد، یک 5 یوروئی یا ده یوروئی به او بدهند و او هم دنبال قضیه را نگیرد..

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com