تلخ نویسی های لقمانعلی:

Wednesday, March 07, 2007

پیدا کنید پرتقال فروش را!!

عجب گیری افتاده ایم! هم آقای رفسنجانی در باره احمدی نژاد راست می گویدوهم آقای احمدی نژاد در باره رفسنجانی. اگر انتقادات رفسنجانی را خلاصه کنم، او می گوید که احمدی نژاد با اقتصاد ایران دارد یک قل دو قل بازی می کند. احمدی نژاد هم ولی حرفش این است که کسانی که اقتصاد مملکت را برباد داده اند، الان از کندی سیر خصوصی سازی شکوه می کنند و ادامه می دهد که« بسياري از اين واگذاري‌ها بدون ضابطه و با واسطه بود و اكنون مشكلاتي را به وجود آورده است. بسياري از واگذاري‌ها به صورت قسطي و بر اساس رابطه بود، به نحوي كه كارخانه‌ها با قيمت ارزان واگذار شده است و اكنون كارگران آن كارخانه‌ها بيكار شده‌اند و هر روز مي‌آيند جلوي دفتر ما و مطالبه حق خود مي‌كنند. به هر استاني كه مي‌رويم مي‌بينيم كه 4 -5 كارخانه در اين استان‌ها دچار چنين مشكلي هستند»
مشکل ولی در جای دیگری است. این دو اگرچه در باره یک دیگر راست می گویند، ولی هر دوی شان به مردم ایران دروغ می گویند. نه رفسنجانی دلش به حال مردم سوخته است و نه احمدی نژاد.... با این حساب، پیدا کنید پرتقال فروش را....

|

2 Comments:

  • Agha shoma chera hichi comment nadari?
    man har az chandi weblogeto negah mikonam vali kesi dige zaheran comment nemizare..
    Chux

    By Anonymous Anonymous, at 6:56 AM  

  • Chux: Salam, nemidanam chera doustan dar een ja comment nemigozarand. Labod doust nadarand, ya che meedanam. Vali khoob mishod agar comment migozashtand.
    Merci az lotf shoma.
    Loghman.

    By Blogger لقمانعلی, at 8:47 PM  

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com