تلخ نویسی های لقمانعلی:

Saturday, January 12, 2008

پارتی سیدالشهدا و امام جمعه مشهد!!

آورده اندکه درمراسم ولیمه حج حاج اسفندیار مشائی که در هتل صحرای تهران بر گزارشد ، گارسون ها نه فقط « زن» بودند که تازه « حجاب مناسبی نداشتند» و با این که به غیر از آقای رئیس جمهور بقیه اعضای تیم او در این مراسم شرکت داشتند، هیچ اتفاقی هم نیفتاد و هیچ کس اعتراضی نکرد.
از طرف دیگر، به گفته امام جمعه مشهد، «اين زنان و دختران بدحجاب كه در محل و كوچه شما هستند، مانند آتشي هستند که جوان شما را مي‌سوزانند و خاكستر مي‌كنند». البته در این مراسم، به غیر از خود حاج آقا اسفندیار، چون جوان دیگری نبود، نتیجه حضور گارسون های بد حجاب، این شد که هتل صحرای تهران آتش گرفت.
معترضه بگویم که حجت الاسلام علم الهدی درمراسم نماز جمعه مشهد، از جوانان خواست اگر نمی خواهند به « گناه» بیفتند، بهتر است از حضور درمراسم عزاداری خودداری نمایند. به فرموده ایشان، «شما ابزار و آلات موسيقي را به مجلس عزاي سيدالشهدا(ع) كه مظهر فضيلت، عفت و ولايت است، مي‌آوريد و فردي به اسم مداح ولي با عملكردي شبيه يك خواننده لاابالي، اشعار مبتذل را در مجلس اجرا مي‌كند كه نتيجه آن تهييج آن دختر و پسري است كه به خاطر صداي خوش وي به اين مجلس آمده‌اند» و ادامه داد، «اين عمل، تبديل كردن مجلس سيدالشهدا(ع) به پارتي است »
خوب الحمدالله! نمردیم و از خیر سر این جمهوری عوضی اسلامی، برای سیدالشهدا پارتی هم می گیریم!

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com