تلخ نویسی های لقمانعلی:

Thursday, March 20, 2008

مگرپاکستانی ها حداد عادل ندارند؟

این تیتر را که خواندم، این شب سال نو به ناگهان بغضم ترکید و حالا گریه نکن کی گریه بکن. دیدم ای دل غافل، باز صدرحمت به خودمان. خانمی به نام « فهمیده میرزا» شده رئیس پارلمان پاکستان!! آخ! آخ! من نمی دانم این مردهای پاکستانی غیرت شان کجارفته که اجازه دادند یک خانم « فهمیده» بشود رئیس مجلس! مگر پاکستانی ها حداد عادل ندارند! یا اگر هم کسی مثل حدادعادل ندارند، یعنی آنها یک علی لاریجانی یا همین آقای کروبی خودمان هم دربساط شان نیست که این خانم شده رئیس مجلس! مجلس اسلامی می خواهید، مجلس هشتم خودما، این دفعه فکر می کنم دستی از غیب در آمد و زیراب خانمها را زد. تا جائی که من خبر دارم، تعداد نمایندگان زن از دفعه قبل کمتر است و این خودش خیلی هم خوب است. مگر در صدر اسلام پارلمان داشتیم که زنها در آن نماینده باشند و یا زبانم لال، مثل این خانم فهمیده بشوند رئیس آن! اصلن چه معنی دارد که زنها به جای این که بنشیند پای فسنجان و قورمه سبزی و یا زیرشلواری وصله پینه کنند، بروند پارلمان! آقای احمدی نژاد بیخود نمی گوید که این همه در باره ظهور حرف می زند. من که واقعا نمی دانم چه بگویم! از دست پارلمان پاکستان آن قدر عصبانی ام که تصمیم گرفتم تا یک ماه غذاهای تند نخورم و برنج باسمتی را هم تحریم می کنم. من نمی دانم کشوری که یک حداد عادل ندارد، پس برای چی رفتند دنبال بمب اتم!

|

2 Comments:

  • سال نو مبارک. سال خوبی در پیش داشته باشید.

    By Blogger Loobia, at 10:15 PM  

  • لوبیا جان: با سلام مرسی از لطف ومرحمتت. برای تو هم سال خوب و خوشی آرزو می کنم.
    لقمان علی

    By Blogger لقمانعلی, at 1:39 AM  

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com