تلخ نویسی های لقمانعلی:

Sunday, March 09, 2008

وزارت خانه رد صلاحیت

رئیس جمهور محترم آقای دکتر مهندس، لیسانس محمود احمدی نژاد
با عرض سلام امیدوارم همان گونه که برنامه ریزی فرموده اید انتخابات زالزالک هشتم به خوبی و خوشی و مطابق برنامه پیش برود. مطلبی که می خواستم از حضور حضرتعالی استدعا نمایم این است که برای تکمیل پروژه های دولت مهر ورز وزارت خانه جدیدی برای بررسی رد صلاحیت ها ایجاد شود تا اندکی از فشار وارد آمده به « فضلای» نه چندان جوان شورای نکبتی نگهبان کاسته شود. واقعا خدا خوشش نمی آید که شما کسانی را که از والد مرحوم شما هم مسن تر هستند به این همه کار شاق بررسی صلاحیت ها وادار نمائید. البته کار به حدی زیاد شد که ناچار شدند وکیلی را به خاطر این که در شب عاشورا با همسرش همبستر شده بود ردصلاحیت نمایند. در همین راستا پیشنهاد می کنم که وزارت ارشاد،تعدادی ازجوانان را استخدام نماید- البته اگر حداقل دارای مدرک لیسانس باسند اصلح تر است- که آمار گیری نمایند که نه فقطا کی با کی همبستر می شود بلکه در چه تاریخی و حتی در چه ساعتی. ناگفته روشن است که این سربازان گمنام باید به همه ابزارهای لازم هم مجهز باشند تا بتوانند به کوچکترین اشاره شورای نکبتی نگهبان همه اسناد و مدارک را در اختیاراین شورا قرار بدهند. خوبی ایجاد این وزارت خانه جدید این است که اگر هم کسی به ردصلاحیت خویش اعتراض کرد می توان فیلم و یا نوار سوتی لازم را از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی نمایش داد تا باعث عبرت دیگران بشود و استکبار هم نتواند از این رد صلاحیت ها سوء استفاده نماید. از قرار کس دیگری را هم به خاطر این که ایستاده شاشیده بود رد صلاحیت کرده اند! واقعا عبرت آموز است که داریم به سی سالگی انقلاب می رسیم ولی هنوز بعضی ها در این مملکت اسلام ایستاده می شاسند!
امیدوارم که دراولین جلسه هیئت دولت این پیشنهاد بنده را مطرح کرده و بودجه لازم برای تشکیل این وزارت خانه را هم فراهم نمائید.
معترضه عرض کنم که در صورت ایجاد این وزارت خانه انتخابات کانون وکلا را هم می توان به این وزارت خانه واگذار نمود که رد صلاحیت ها بطور برنامه ریزی شده و علمی صورت بگیرد نه به این صورتی که الان انجام شده است که با شیریا خط هر کس را خواستند رد صلاحیت کردند.

|

1 Comments:

  • ای خدا مرگم بده. یعنی شما می گی ما مملکتمون رو بدیم دست کسی که وایساده روم به دیوار!! خوب یه باره بگو ریششم بتراشه دیگه. لابد شبم دمر بخوابه با پای راستم بره مستراح. عجب زمونه ای شده ها!

    By Blogger Loobia, at 4:37 AM  

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com