تلخ نویسی های لقمانعلی:

Wednesday, February 27, 2008

نامه سرگشاده سنگ پا به مردم ایران

من سنگ پا، به این وسیله به پیشگاه مردم شریف ایران تظلم می کنم و از دست زغمای جمهوری عوضی اسلام پناه می برم بر خدا. تا کنون دندان بر جگر گذاشته و همه تجاوزات به حوزه فعالیت های خود را نادیده گرفته ام ولی اکنون دیگر، صبرم تمام شده است. دیگر نمی توانم و به این وسیله از شما استمداد می طلبم.
سخن گوی وزیر امور خارجه، آقای حسینی شکوه کرده است که « عدم صدور روادید آمریکا برای بانوان ایرانی متناقض با آزادی بیان است» او ادامه داد که « هیئت بانوان درصدد بود با تبیین گزارشهای مصداقی، مفهومی و کاربردی در خصوص نحوه تخصیص بودجه در زمینه فعالیت های تخصصی بانوان و با تشریح راه حلهای مناسب و رویکردهای ابتکاری وارائه آن به نمایندگان سایرملل حضور فعال داشته باشد که متاسفانه بدلیل رویکردهای تنگ نظرانه و مغرضانه دولتمردان آمریکا این امر محقق نشد»
خوب که این طور! پس چرا خود شما برنده جایزه معتبر بین المللی اولاف پالمه را که یک زن تمام عیار ایرانی بود، به دادگاه احضار کرده اید؟
پس چرا هر روزه فعالان زنان را که هیچ انگیزه ای به غیر از احقاق حقوق بطور علنی پایمال شده خویش ندارند دستگیر کرده و به زندان می اندازید؟
دربرخورد به دانشجویان، حتی دادگاه خود شما اعلام کرده است که دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به دلایل و اهی و با پرونده سازی دستگیر شده اند. چرا آنها راآزاد نمی کنید؟
26 دانشجوی دانشگاه شاهرود به چه جرمی دستگیر شده اند؟
آقای حسینی جرم بعقوب یادعلی چیست که برایش زندان بریده اند؟
درباره انتخابات، هم دیگر چه بگویم که خود شما ندانید!
با توجه به آن چه که در کنار شما می گذرد اعتراض شما به عدم صدور رویداد به زنانی که اصلا معلوم نیست « زن» باشند، آیا نشانه تجاوز آشکار به زندگی خصوصی بنده نیست؟ چون وقتی به عملکرد نمایندگان زن در زالزالک هفتم- همان که خود را مجلس شورای اسلامی می نامد- نگاه می کنیم بنده و هم قطاران بنده در « زن بودن» شان شک داریم و بعید نمی دانیم که دولت استکباری امریکا نیز چون از جنسیت شان مطمئن نبود، برای آنها روادید سفر به امریکا و شرکت در یک همایش زنانه صادر نکرده باشدد.خلاصه، آقای حسینی، ما یک عمری زحمت کشیدیم تا اسم و رسمی برای خود در کنیم! شما نمی توانید این گونه روی دست ما بلند بشوید و ما را عملا سنگ روی یخ بکنید. امیدوارم که مردم ایران داد بنده و امثال بنده را از شما و هم دستان شما بگیرند

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com