تلخ نویسی های لقمانعلی:

Monday, February 25, 2008

ما و این رئیس جمهور آنتیک ما!

می گم آ هرکار دارین می کنین ول کنین و برین اینجا و بخش ها ئی از نطق آقای رئیس جمهور مهرورز رو بخونین. من که نخورده مست شدم و دارم تلوتلو می خورم. دروغ چرا! من اصلا خبر نداشتم که « ملت ايران به تنهايي بر همه قدرت‌ها غلبه كرده است»، بعد چشمم افتاد به این خبر: «گرانی مسکن و درد بی درمان تهران!» و بعد، واقعا خبر نداشتم که «جمهوري اسلامي ايران امروز به جايي رسيده است كه كسي جرات تهديد آن را ندارد و سوال ما اين است كه آيا در حال حاضر قدرت ايران بيشتر است يا مجموعه‌ قدرت‌هاي دنيا؟». البته که قدرت ایران! از خوشی و سرخوشی، اشک می ریختم مثل چی، ولی چشمم افتاد به این تیتر، «بيمارستانهاي دولتي،قدرت خرید دارو برای بیماران را ندارند» و ازآن بدتر به این یکی، «فلاکت مردم در محله های فقیر نشین!!!» از این قدرت بیشتر!!
وقتی خوندم که «ملت ايران ابرقدرت‌ها را پشت سر گذاشته و از آنها عبور كرده است». به خودم گفتم آخ! جون! خوب عبور کرده حالا به کجا رسیده! دیدم رسیدیم به جائی که «بيماران قلبى در ايران جوان شده اند» اگرچه به راه راست هدایت شده ام ولی نمی دانستم که به گفته آقای رئیس جمهور، «مستكبران با تبليغاتي گسترده و استفاده از عناصر زبون مي‌خواهند تا از انتشار موفقيت‌هاي هسته‌اي ايران جلوگيري كنند و نگذارند تا جهان بفهمد كه ملت ايران به تنهايي بر همه قدرت‌ها غلبه كرده است»، بعد باور کنین راست می گم، دلم می خواست بروم و آن موهای نداشته رئیس کل بانک مرکزی را بکنم، وقتی دیدم می گوید، «مظاهری: رشد تورم نگران‌کننده شده» خوب شده که شده، به جهنم که شده، اون مهم تره یا اینائی که آقای رئیس جمهور می گن؟ و بعد واقعا دلم می خواست که پدر این « عناصرزبون» را دربیاورم که نمی ذارن موفقیت های هسته ای ایران جهانگیر بشه وفقط دروغ می گویند، مثل این یکی، «ورشکستی 140 شرکت نوشابه‌سازی به دلیل عوارض دولتی» نوشابه نداشتیم به درک، مگر در صدراسلام پپسی کولا بود که حالا باشه! مگر شربت به لیموی خودمون چه عیبی داره که حالا باید پیسی کولای استکباری زهرمار کنیم! ولی، این یکی را دیگر چیکار کنیم؟ « ۸۰ درصد صنايع بهداشتي در بحران نقدينگي» ، بهداشت هم فدای سر ما! ما اصلا خودمان همگی بهداشتی هستیم! مگر نه! ولی با این توطئه استکبار دیگر چه بکنیم! «آغاز اسفند و گراني گوشت مرغ و ميوه» اگرهم هنوز تردید دارید که عوامل استکبار چه طوری دارند برنامه می ریزن تا ما قدر این رئیس جمهور آنتیک مون را ندونیم، سری به اینجا بزنید.

|

3 Comments:

  • نه قربان. اینا سیاه‌نماییه. دست استکبار تو کاره. وگرنه رییس جمهور که دروغ نمی‌گه.

    By Blogger Loobia, at 9:14 PM  

  • همینو بگو: لوبیا جان من با آقای دکتر نقره کار موافقم که ایشان دروغ نمی گویند بلکه مریض اند. اگر نخوندی مقاله دکتر نقره کار رو حتما بخوون ( آخرین لینکو می گم)
    مرسی از لطفی که داری
    لقمانعلی

    By Blogger لقمانعلی, at 9:20 PM  

  • چی بگم؟ منی که لوبیا باشم می‌گم اتفاقا خوب دندون مردم رو شمرده. والله این آخوندها همه‌شون یه عمره دارند با دروغ کارشون رو پیش می‌برند. منکه باورم نمی‌شه آخوندها و ... خودشون به یکی از این روایات و معجزاتی که می‌گن باور داشته باشن. این بابا هم درس وقاحت رو در محضر اساتید یاد گرفته. فقط بخش هنرپیشگیش رو یه کم بی‌تجربه است یه جورایی غلو می‌کنه که به نظر بعضی ها یه کم غیر طبیعی میاد.
    اگر واقعا از بیماری باشه که این بیماری بد جوری بین حضرات شایعه.

    By Blogger Loobia, at 6:35 AM  

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com