تلخ نویسی های لقمانعلی:

Friday, May 09, 2008

کارم از گریه گذشته ست به آن می خندم!

با بیشتر شدن مشکلات اقتصادی درایران، رئوسا هم ظاهرا « زنجیر» پاره کرده اند. یکی از نوآوری حرف می زند و دیگری مردم را جمع می کند تا « نماز باران» بخوانند که انشاالله باران بیاید و با زیاد شدن عرضه مواد غذائی، جلوی سیر صعودی قیمت ها گرفته شود. اون دیگری برای این که صدای منتقدین را ببنده می گه این مملکت با مدیریت امام زمان اداره می شه! مارا باش تا حالا فکر می کردیم این امام زمان، خیلی هم بلده چه طوری دنیا رو اداره کنه.... اگر آقای احمدی نژاد راست بگه که ایران نمونه مدیریت امام زمان باشه، من می گم فاتحه امام زمانو هم باید خوند. من فکر می کنم که از همه خنده دارتر این حرف « احمد خاتمی» امام جمعه موقت تهرانه که برایتون نقل می کنم: «امام جمعه موقت تهران ايجاد فرهنگ کار در جامعه را يکى ديگر از راهکارهاى مناسب براى پيشرفت اقتصاد کشور خواند و گفت: مسئولان کشور بايد تلاش کنند تا فرهنگ کار در جامعه نهادينه شود، به طورى که اين امر در جامعه ما جا بيفتد که کار تنها پشت ميز نشستن نيست.»
حتما می گین مردحسابی کجای این حرفش خنده داره!
میگم آ « کار» ملاها غیر از حرف زدن و اغلب هم زیادی حرف زدن، راسته چیه! این بابا می خواد بگه پشت میز نشینین برین بیل بزنین. خوب من می گم داداش، خودت تا حالا از این کارا کردی! یا فقط بلدی سواری بخوری! اگر ریگی به کفشت نیس، اول ازهمه ازخودت شروع کن

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com