تلخ نویسی های لقمانعلی:

Tuesday, April 01, 2008

بازهم یک رکورد دیگر!

این خبررا که خواندم از خوشحالی اشکم که دم مشکم بود زد بیرون. گفتم ای استکبار جهانی حالا دیگه خجالت می کشی! در مرگ و میر جاده که رکورد زدیم! در جراجی پلاستیک دماغ که رکورد زدیم! و روزی هم نیست که دختر و پسر نابالغ ما در آشپزخانه شان انرژی هسته ای تولید نکنند. اصلا به معجزه حضور معجزه هزاره سوم، مملکت را نوابع و مخترعین برداشته اند، می گی نه به این سایت های دولتی نگاه کن! تازگی ها هم که « «نوآوری» به صورت یک وظیفه شرعی مردم و مسئولین درآمده، دیگه خدا به تو در سال آینده رحم بکند. ولی الان هم به مبارکی می خوانم که «تهران رکورد توليد زباله را شکست»، یادش بخیر به مرحوم ساعد گفتند « نامجو رکورد شکست» گفت « غلط کرد، خسارتشو باید خودش بده».... به گزارش روابط عمومي شهرداري تهران ، «مهندس مصطفي سليمي مدير عامل سازمان خدمات موتوري ضمن بيان اين مطلب گفت :ما در روزهاي 29،28 و30 اسفندماه سال گذشته، روزانه 11 هزار و100 تن زباله را از مخازن تخليه کرديم که اين آمار در سال هاي اخير بي سابقه بوده است»
من چون حساب و کتابم خوب نیست،برای سادگی کار فرض می کنم که متوسط زباله روزانه تهران وقتی مملکت تعطیل نیست، روزی ده هزار تن باشد که می شود سالی 3650000 تن فقط در تهران، اگرفرض کنیم که دربقیه ایران هم فقط سه برابر تهران زباله سالانه تولید می شود، همین طور سردستی حساب کردم می بینم ایرانی ها از زن و مرد و پیر و جوان و نوزاد،از وزین و کم وزن، سالی نزدیک به 210 کیلو زباله تولید می کنند. به غیر ازآقای رضا زاده که وزنش کمی زیاد است- که همش هم تقصیر چلوکبابی های دوبی است- اگر متوسط وزن ایرانی ها را 70 کیلو بگیریم، می بینم یک رکورد دیگر هم زده ایم یعنی ماایرانی های محترم، اگر متوسط وزنمان 70 کیلوگرم باشد، سه برابر وزنمان زباله تولید می کنیم. اگرهم در نظر بگیریم که با اطعمه و اشربه فراوانی که می خوریم، خیر سرمون روزانه بطور مبسوطی هم می رینیم، خودمانیم، ولی حسابی ریدیم به این مملکت.... من فکر می کنم که این ترکیب ریدن و زباله هم باید یک رکورد تازه ای باشد.
می گم آ، ای استکبار، من اگر جای تو بودم از خجالت آب می شدم...

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com