تلخ نویسی های لقمانعلی:

Sunday, March 30, 2008

من اگرمحمود احمدی نژاد بودم.....

بیخود نیس می گن خلق را تقلیدشان بر باد داد. رفته بودم اینجا دیدم این آقای محترم رفته تو جلد دیگران و خداووکیلی خیلی هم قشنگ می نویسه. گفتم من هم از ایشون تقلید کنم و این جا بنویسم که من اگرفلان و بهمان بودم چه می کردم.
به عنوان دست گرمی، من اگر آقای احمدی نژاد بودم، تا صبح سحر به ریش مردم می خندیدم که این وعده های خنده دار منو باور کرده بودن و الان هم بعضی ها شون این جا و اون جا گله می کنن که من به وعده هام عمل نکرده ام. من می خواستم شرایط رو برای ظهور آماده بکنم که الحمداالله دراین راه خیلی هم موفق بوده ام. همه احادیث شیعه براین نکته اتفاق نظر دارند که ظهور وقتی اتفاق می افتد که ظلم و ستم دنیا را پر کرده باشد. من یکی مسئول دنیا نیستم ولی در ایران که ازدستم بر می آید سعی خودم را کرده ام و الحمدالله تا حدودی هم موفق بوده ام. میگین نه از دانشجویان، از زنان، از کارگران بپرسین....

Labels:

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com