تلخ نویسی های لقمانعلی:

Friday, March 21, 2008

علت اصلی واردات شکر مازاد!

با سلام و تهنیت سال جدید- حال چی اش جدیده خبر ندارم- مقام معظم رهبری زدند به خال. به جان خودم شوخی نمی کنم. در اینجا خواندم که « به گزارش آفتاب حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1387، را سال«نوآوری و شکوفایی» نامیدند و تصریح کردند: «امسال باید فضای نوآوری، کشور را فرابگیرد و همه مسئولان خود را موظف بدانند با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی، کارهای نو و ابتکاری و راههای میان بر را در سایه مدیریت صحیح، تدبیر درست و حکمت در فعالیت کشور وارد کنند تا کام مردم از ثمره این تلاش ها شیرین شود»
تا به همین جا هردوتا این اهداف به دست آمده اند و به همین خاطر، ایشان تصمیم به این نام گذاری گرفته اند.
- درخصوص نوآوری، نمونه برجسته اش را در انتخابات دیدیم. نه فقط هرکه را که دوست داریم رد صلاحیت می کنیم بلکه به آنهائی هم که از هفت خوان گذشتند اجازه نظارت نمی دهیم. ازاین نوآورانه تر!
- درخصوص شیرینی، یادتون هست که چه میزان شکر اضافی وارد کرده بودند! آدمهائی که سرشان به جائی بند است مثل بنده، فکر کردیم که علت اش رانت خواری بود که عده ای بار خودشان راببندند و به همین خاطر، بین 6 تا 10 میلیون تن شکر مازاد وارد شد. ولی نگو، که این کار به دستور مستقیم آقای خامنه ای انجام گرفته بود تا کام مردم شیرین بشود. برای یک لحظه مجسم کنید که با 10 میلیون تن شکر چه قدر شربت می توان به این مردم داد!

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com