تلخ نویسی های لقمانعلی:

Tuesday, March 25, 2008

اقدامات نوآورانه سال !

به تقلید از مرجع محترم تقلید حضرت آیت الله العظمی حسنی تورونتوئی، این جانب هم بر ذمه خود می دانم که به ندای ولایت عظمی، آیت الله خامنه ای لبیک گفته ونمونه های نوآوری بعدی را به ثبت برسانم.
اولین پیشنهاد نوآورانه بنده این است که یا عنوان وزارت ارشاد تغییر کرده و بشود وزارت خانه امربه معروف و نهی از منکر و یا وزارت خانه جدیدی به این نام تاسیس شود. بنده متعهد می شوم که در اولین فرصت اساس نامه ایجاد این وزارت خانه جدید را تهیه کرده و تقدیم بدارم.
پیشنهاد نوآورانه دوم بنده این است برای تسهیل فعالیت این وزارت خانه جدید،آقای خامنه ای باید بدون فوت وقت با یك فرمان حكومتی ریش را برای مردان اجباری نماید تا ماموران وزارت خانه نهی از منكر بتوانند، ریش مردم را گاه و بیگاه اندازه گیری نمایند. درشرایطی که بیکاری در حال افزایش است، این حرکت نوآورانه می تواند برای تعداد کثیری از فارغ التحصیلان دانشگاه امام حسین و امام محمد باقر و دانشگاه بین المللی امام خمینی و چند و چندین دانشگاه دیگر کار ایجاد نماید.
پیشنهاد می شود كه ریش مردان نباید از یك وجب كمتر باشد. برای جلوگیری از سوءتفاهم، اصلح است كه آقای هاشمی رفسنجانی با حفظ سمت به عنوان سفیر دولت جمهوری اسلامی به لندن مامور شود كه در دسترس ماموران وزارت خانه محترم نباشد. برای حفظ بیضة اسلام لازم است كه با یك فرمان حكومتی دیگر، عمامه (مندیل) برای همه سكنه ذكور بالای 12 سال هجری اجباری شود. ورود پارچه های لازم برای تولید عمامه از چین و ماچین و از توران باعث رونق کسب و کار برادران زحمتکش بازار به خصوص برادران گرامی آقایان عسگر اولادی، بادامچیان، خاموشی، و رفیق دوست خواهد شد که به هر حال به نفع اسلام محمدی خواهد بود. تمام كارمندان ذكور دولت باید با ریش وعمامه اجرای وظیفه نمایند. واقعا برای جمهوری اسلامی قباحت دارد که این قدر به زنان گیر بدهد ولی نتواند به همین صورت، درخدمت مردان باشد! بامشاهده هر گونه کوتاهی، متخلف مورد بازپرسی شرعی قرار گرفته و از وظیفه دولتی و غیر دولتی منفك می شوند. دولت جمهوری یك دست اسلامی باید به همه سفارت خانه های تابعه دستورالعمل صادر كرده و مفاد فرمان حكومتی درباره ریش را در اختیار امت همیشه گریان ایران قرار بدهد. به عنوان راهنمائی به ایرانیان محترم یادآوری می شود كه مهم نیست در پاریس زندگی می كنند یا در بارسلونا، در هر دو حالت بهتر است كه اجازه ندهند ریش شان از یك وجب كوتاه تر بشود. چون كار دنیا را چه دیدید، خدای ناكرده پدری یا مادری فوت می شود و شما ناچار می شوید برای شركت در مراسم تدفین و عزاداری به ایران بروید. در آن صورت، كوتاهی ریش برای شما مشكل خواهد شد. لازم است ایرانیان محترم توجه بفرمایند كه اگر چه برای مسافرت به دیگر كشورهای جهان، به ویزا نیازدارند ولی اگر پیشنهادهای نوآورانه بنده مورد توافق قرار بگیرد، بازگشت به ایران اگرچه به ویزا نیاز ندارد ولی داشتن ریش برای این مسافرت الزامی است.

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com