تلخ نویسی های لقمانعلی:

Friday, May 16, 2008

رئیس: خر خودتی!

آقای بوش در سخن رانی در کنست اسرائیل سخنان مهمی گفت که رئوس مطالب اش از این قرارند:
«احمدی نژاد می خواهد خاورمیانه را به قرون وسطی باز گرداند» در حالی که نمی داند این رسالت تاریخی براساس تکست و ایمیلی که خداوند به خود من زده است، بر گردن من است. همان طور که در عراق این وظیفه را انجام داده ام و در افغانستان هم.
دربخش دیگر آقای بوش گفت « مخالفان دموکراسي و کساني که دست به حملات تروريستي مي زنند به خدا ايمان ندارند و فقط به دنبال رسيدن به قدرت هستند» در حالی که وقتی ما دست به حملات تروریستی می زنیم، از همان اول کار می گوئیم بسمه تعالی و تازه، دراغلب موارد به دنبال قدرت نیستیم بلکه از بوی نفت خوشمان می آید.
آقای بوش هم چنین گفت که « اجازه دادن به حاميان اصلي تروريسم در جهان براي تصاحب مرگبارترين تسليحات جهان خيانتي نابخشودني براي نسلهاي آينده خواهد بود» . البته رفیق خانه و گرمابه من، پرویز خان مشرف به غیر از القاعده از کدام گروه تروریستی حمایت کرده است! حتی دولت خودما- دولت ایالات متحده را می گویم- در سی سال گذشته آیا هیچ گاه از تروریست های نیکاراگوئه، و یا حتی همین آقای بن لادن و شرکادرافغانستان، حمایت کرده و یا به آنها اسلحه و مهمات داده است! آیا برای خرابکاری درکارهای داخلی ایران، دولت من 75میلیون دلار بودجه گذاشته است!
آقای بوش وقتی به « مخالفان دموکراسی» حمله می کرد، یک مرتبه خیس عرق شد و از جیب اش یک دستمال درآورده و عرق پیشانی اش را پاک کرد. بلافاصله ادامه داد، آیا ما از هیچ حکومت « مخالف دموکراسی» درخاورمیانه- بقیه دنیا به کنار- تا کنون حمایت کرده ایم! به غیر از عربستان، مصر، پاکستان، عمان، اردن، تونس، مراکش، لیبی، ترکیه، کویت، قطر، ازبکستان، تاجیکستان، آذربایجان، گرجستان، بحرین- دراین موقع نمایندگان کنست شروع کردند برای آقای بوش دست زدن....

|

1 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com