تلخ نویسی های لقمانعلی:

Friday, October 02, 2009

لغو مسافرت رهبری به مازندران

شوهردختر خاله پسرعموی بنده که دردفتر مقام معظم رهبری کار می کند خبر داد که مسافرت آقای خامنه ای به مازندران به علت درد شدید بیضه لغو شده ,ودرحالی که بیضه های ایشان را گچ گرفته اند ایشان در بیمارستان شهدای تجریش بستری شده اند. امام جمعه چالوس درمصاحبه با خبرگذاری « فالس»(False) شدیدا به آیت الله هاشمی رفسنجانی حمله کرد و درحالی که به شدت عصبانی بود گفت می دانستم به ابوالفضل قسم می دانستم که این نامرد بالاخره زهرش را خواهد ریخت. خبرنگار فالس پرسید حضرت آیت الله دردبیضه آقای خامنه ای به آیت الله هاشمی چه ربطی دارد. امام جمعه چالوس درحالی که زهرخندی به لب داشت گفت چی چه ربطی دارد خواهر، ما درجلسه مجلس خبرگان رهبری با ایشان به توافق رسیده بودیم که ایشان بیضه های مبارک را اندکی مالش بدهند ولی ایشان این بیضه را محکم دردست گرفته و حتی فشار داده اند و با این که رهبر معظم چند بار لگد زدند که بابا ول کن از چشمهایم آب راه افتاده آقای هاشمی بیضه های مبارک را رها نکرده و هم چنان قربان صدقه بیضه می رفته و آنها را شدیدا فشار داده است.
از سوی دیگر خبر دارشدیم که حسین شریعتمداری درسرمقاله کیهان که فردا منتشر خواهد شد خواستار محاکمه آقای هاشمی رفسنجانی خواهد شد و دربخش « اخبار ویژه» می خواهد پیشنهاد کند که خودایشان، آقای هاشمی را « قصاص» نمایند.

|

2 Comments:

  • http://greenpageiran.blogspot.com/


    لطفا این لینک رو تو بالاترین بذار باید اطلاع رسانی بشه

    هشدار ! فردا تست قویترین دستگاه ارسال پارازیت در شمال تهران / سلامت و جان تهرانی ها در خطر است

    من رو به نام مهرناز شکوری بشناسید . کارمند وزارت دفاع در صا ایران . الان که این وبلاگ رو ایجاد کردم ساعت از 9 شب گذشته و امروز جمعه هست . شاید با این خبر رسانی بتوانم جان و سلامت عده بیشماری از تهرانیها را حفظ کنم . مهندسان صا ایران موفق شدند با ارتقا یک دستگاه

    By Anonymous ghgh, at 7:13 PM  

  • فکرش را بکن بیضه های اکبر شاه در دستان با کفایت سید علی
    عجب صحنه قشنگی میشه این قصاص!

    By Anonymous خُسن آقا, at 2:22 PM  

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com