تلخ نویسی های لقمانعلی:

Sunday, October 24, 2010

آقآی کلهر و جمهوری عوضی اسلامی!

عمه خانم که صداش هر لحظه بلند تر می شد گفت من می خوام از دست این مادرقحبه ها یخه ام را پاره کنم. گفتم عمه خانم خدا بد نده، رئیس جمهور مهرورز قبلا که چند برابر این افزایش قیمت ها پول به حسابتون ریخ! چی می گین دیگه! عمه خانم که چپ چپ نگاهم می کرد گف خره منظورم یارانه نیست آن مث دزدی دربازار مسگرهاست که تق اش روزبعد در میاد. یه کم صبر کن می بینی که من این موهام را تو آسیاب سفید نکرده ام. ولی، این خره که مشاوره این احمدی نژاد ملعونه بخوان ببین چی می گه: «مهدی کلهر مشاور و دوست نزدیک رئیس جمهور گفت، هر حکومتی که سانسور را راهبرد قرار بدهد، احمق است» بااین حساب تکلیف دولت فخیمه چی می شه! ازطرف دیگه، ممکنه آدم دلش بخواه بگه دیگرون احمق اند ولی چه طوری میشه که آدم خودش بگه که من هم جزو احمق ها هستم...
گفتم عمه خانم حالا سخن نگیرین... این تازه درمیون این اراذل واوباش از فهمیده هاشونه!
عمه خانم در حالی که سرش رو تکون می داد از اتاق رفت بیرون...

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com