تلخ نویسی های لقمانعلی:

Saturday, September 10, 2005

آقای رئیس جمهور« خوش» اخلاق ایران!!

به نقل از سایت « انصارنیوز»:
«رئیس‌جمهور از حجت‌الاسلام دکتر مرتضی آقا تهرانی خواسته است هفته‌ای یکبار در جلسات هیات دولت حضور یافته و به طرح «مباحث اخلاقی بپردازد. در این میان، اتاقی هم برای حضور دکتر تهرانی در مقر ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.
دراولین جلسه مباحث اخلاقی حجت الاسلام دکتر مرتضی آقا تهرانی این مسایل می تواند مطرح شده باشد یا من فکر می کنم که مطرح شده است:
-به مردم وعده ندهید اگر می دهید وعده های دروغ بدهید.
-درانتخابات تا می شود تقلب کنید که خداوند تبارک و تعالی حوصله انتخابات آزاد را ندارد.
- در انتصاب ها حواستان جمع باشد که به غیر از خودی ها، نخودی ها منصب نگیرند.
- امام راحل خیلی هم بیخود کرد از « جمهوری» سخن گفت ما به دنبال « خلافت اسلامی» هستیم
-تا می توانید کار را برای نهادهای انتخابی دشوار کرده و امکانات را در اختیار شورای نکبتی نگبهان، مجلس خبرگان و دفتر مقام معظم رهبری قرار بدهید.
- حتی اگر توانائی ساختن بمب اتمی را ندارید بگوئید که می خواهید حتما بسازید شاید امریکا سرانجام راضی شودو به ایران حمله کند و آن وقت به قول امام راحل از « برکت» جنگ بهره مند شوید. انشاالله!-
- چه دلیلی دارد که ایرانی ها از پیروجوان به انترنت دسترسی داشته باشند. خدا برکت بدهد به فیلترینگ. تا می توانید وبلاگ ها را فیلتر کنید خدا یک دردنیا و صددر آخرت به شما پاداش می دهد.
-ضمن تقدیر از اقدام ریاست محترم جمهوری برای نصب 140 موذن الکتریکی به جد از ایشان می خواهیم که در سفر خویش به امریکا چند تا از این موذن های الکتریکی را به رهبران مسلمان هدیه داده و حداقل یکی را کنار پرچم ایران بر فراز ساختمان سازمان ملل نصب کنند.
السلام علیکم و رحمته الله و برکاته.

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com