تلخ نویسی های لقمانعلی:

Friday, January 27, 2006

درباره فیلم:

به دلایلی که عقل ناقض من نمی تونه توضیح بده، الان خیلی وقته که ایرونی ها خیلی هاشون فیلم ساز شدن و فیلم های خوبی هم می سازن.
چند تا نمونه سردستی:
این سایت صبحانه واقعا بازدیدکنندگان رو حسابی فیلم کرده، چون، اون گوشه صفحه نوشته که «برای نوشتن در آن نیاز به ثبت نام دوباره دارید». حالا روی ثبت نام دوباره کلیک کنین، عملا براتون یک بیلاخ به زبان انگلیسی می آد: «User registration is currently not allowed». خوب! داداش مگر کرم داری! واسه چی لینک می دی که آدم کلیک کنه!
این سایت بازتاب هم که به آقای محسن رضائی وابسته است مردم را فیلم کرده است چون به جای اطلاع رسانی برای بازدیدکنندگان خویش معما طرح می کند. برای نمونه، زیاد اتفاق می افتد که این طوری اطلاع رسانی می کند: آقای الف به آقای د.س رشوه داد و بعد رفت پیش آقای ج قلیان کشید!! خوب که چی!
این جمهوری عوضی اسلامی هم در باره سقوط هواپیما ها مردم را فیلم کرده است. به نقل از سرلشگر صفوی فرمانده کل سپاه پاسداران می خوانیم که « هم اكنون چيزي كه در زمان حاضر براي ما اثبات شده اين است كه در اين حادثه [ سقوط فالکن] هيچ گونه عوامل توطئه‌اي دخالت نداشته و هيچ گونه انفجار يا دست كاري در ميان نبوده است.». وزیر کشور ولی می گوید که «سقوط هواپيماي C-130 و فالكن با طراحي دشمن و از طريق اقدامات الكترونيكي آنها صورت گرفته است.»
حالا بنده مانده ام که کدوم فیلم را بفرستم فستیوال کان؟

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com