تلخ نویسی های لقمانعلی:

Monday, December 19, 2005

درباره وزارت خانه ای برای روضه خوانی:

ضمن اعلام حمایت کامل از پیشنهاد انقلابی برادر مومن حاج عبدالقادر بلوچ برای تشکیل یک وزارت خانه مستقل برای روضه خوانی، مراتب ذیل را به عرض می رساند:
- همان طور که حاج آقا فرمودند هروقت که روحیه مردم خراب بشود می توان برایشان روضه ای ترتیب داد که مقدار مبسوطی گریه کنند تا دلشان خنک بشود.
- علاوه بر آن، دهم هر ماه شمسی و قمری می توان در محلات گوناگون دسته های عزاداری به راه انداخت که شامل دسته های مجزای قمه زنی مردانه، بچگانه، و حتی زنانه باشد. مراجع تقلید اندر فواید بیشمار مراسم عزاداری و قمه زنی، اتفاق نظر دارند.
- لازم است که علاوه برروحانیون، روضه خوان های مکلا هم در این مراسم شرکت داده شوند تا به عدالت محوری دولت آقای احمدی نژاد خدشه ای وارد نشود. از آن گذشته، شماری از این مکلاها نه تنها بسیار دلخراش ترروضه می خوانند بلکه با مهارت بیشتری به صحرای کربلاگریز می زنند.
- مطابق فرمایشات خواهر روحانی « آیت الله» سهیلا فرخی خداوند تبارک وتعالی زن و مرد را « برابر» آفریده و در نتیجه، کنار گذاشتن زنان صاحب فضیلت از روضه خوانی، هیچ گونه مبنای شرعی ندارد. اگر بعضی از برادران شرکت کننده ممکن است به شنیدن صدای یک زن، واجب الغسل بشوند، پیشنهاد می شود که به این برادران به محض ورود به حیاط مقدس مجلس، دو عدد چوب پنبه پاستوریزه برای اعمال در گوش ارایه شود. اگر این کار در شرایط کنونی عملی نباشد، پیشنهاد می شود که خواهران روحانی در حالیکه انگشت اشاره و شست دست رادر دهان خود می کنند و تا سرحد امکان دهان را می گشایند به ایراد خطابه بپردازند که برادران شرکت کننده واجب الغسل نشوند.
- با توجه به برنامه ریزی استکبار جهانی برای مقابله با دیدگاه های انقلابی آقای احمدی نژاد، پیشنهاد می شود که لایحه تشکیل وزارت خانه روضه با قید سه فوریت به زالزالک هفتم ارایه شود. برای تصریح درامر تشکیل این وزارت خانه، اصلح است که آیت الله العظمی آقای خامنه ای هم یک « حکم حکومتی» صادر بفرمایند که موافقین تشکیل این وزارت خانه فقط می توانند ده ثانیه حرف بزنند و مسئولیت کسانی که براین توهم اند که در مخالفت با آن نطق کنند، با برادر رسول خادم وکیل مقام معظم رهبری در میان مردم تهران است که در جوانی قهرمان کشتی بود و موظف است که مخالفین احتمالی را ضربه فنی کند.
- برای حاج آقا بلوچ طول عمر و برای خودم یک کار پردرآمد آرزو مندم.

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com