تلخ نویسی های لقمانعلی:

Tuesday, November 15, 2005

درباره « میثاق» آقای احمدی نژاد

من نه فقط به آقای احمدی نژاد انتقادی ندارم بلکه از ایشان بطور جدی تشکر می کنم که پس از انتصاب برادر خود به سمت بازرسی نهادریاست جمهوری، مسئولیت حراست ریاست جمهوری را به خواهر زاده خودشان واگذار کرده اند. من فکر می کنم که این کار ایشان نشان می دهد که اعتقاد به نهاد « فامیل» درایران با همه توطئه های استکبار جهانی بسیار هم عمیق و امیدوار کننده است. متاسفانه تازگی ها، پدرایشان مرحوم شده اند ولی من پیشنهاد می کنم که ایشان مادر محترمه شان را به معاونت خویش و سرپرستی واحد زنان منصوب نمایند. یک برادردیگر را به وزرات نفت برسانند. و با یک حرکت انقلابی خانم ایشان را به ریاست سازمان تربیت بدنی منصوب نمایند. از برادرزاده های محترم خود بخواهند که بعلت صغر سن و کمی تجربه، بهتر است به مقام استانداری راضی باشند و آنها را با موافقت وزیر کشور به استاندازی استان هائی که فاقد استاندارندبه ماموریت بفرستند. یکی ازخواهر زاده ها بهتر است به عنوان سفیر جمهوری اسلامی به لندن برود که هیچ خوبیت ندارد سفارت ایران در لندن، پس از عزل آقای عادلی، فاقد سفیر باشد. من فکر می کنم خیلی خوب است برای سنت شکنی، دختر خاله محترمه شان را به عنوان نماینده ایران به سازمان ملل اعزام نمایند تا هروقت گذر کاندولیزا رایس به سازمان ملل متحد افتاد، این دو یک دیگر را چپ چپ نگاه کنند. شوهر ایشان هم می تواند به عنوان سفیر ایران در کانادا منصوب شود که تا مقر سازمان ملل در نیویورک راه زیادی نیست. اگر وزیر آموزش و پرورش از مجلس رای اعتماد نمی گرفت، انتصاب دو تا از هم دوره های سپاهی به این مقام و معاونت این مقام بسیار هم مطلوب بود. جهت حفظ کرامت خانوادگی لازم است آقای احمدی نژاد برای بستگان خانم خود نیز مشاغلی در نظر داشته باشند تا به جامعه « عدالت محور» ایشان خدشه ای وارد نشود. پیشنهاد می کنم که زالزالک هفتم همان گونه که گزارش شده است جریان استیضاح وزیر راه را سروسامان داده و پس از رای عدم اعتماد به وزیر کنونی، آقای احمدی نژاد برادر خانم خود را به وزرات راه ارتقاء منصب بدهند. برای این که در بالاترین مقامات وزرات راه همدلی وهمراهی کامل وجود داشته باشد پیشنهاد می شود که برادر کوچکتر خانم که الان دانشجوی کارشناسی ارشد دررشته ترجمه زبان بلغاری در دانشگاه پیام نور یاسوج هستند به مقام معاونت برادر ارشد که به وزارت راه رسیده اند، منصوب شوند. یکی از خواهر زنها هم می تواند به عنوان سخنگوی دولت در مسایل زنان منصوب شود تا هیچ گونه تداخل جنسیتی پیش نیاید. برای عموها و دائی های محترم هم لازم است که با مساعدت شورای نکبتی نگهبان در انتخابات میان دوره ای حوزه های مطلوبی در نظر گرفته شود تا بتوانند در زالزالک هفتم به این نهضت فامیلی مساعدت نمایند. در عکس العمل یه این انتصاب ها، نمایندگان استکبار جهانی درروزنامه های داخلی از « میثاقی» سخن گفته اند که آقای احمدی نژاد از قرار معلوم با وزرای خود امضاء کردند که در انتصابات مسایل فامیلی رانباید دخالت داد. و یکی از روزنامه ها پرسیده است که با این حساب، تکلیف آن میثاق چه می شود؟
به گمان من، بستگی دارد به این که آیا میثاق را برروی کاغذ نرم نوشته اند یا کاغذ زمخت. اگر کاغذش نرم باشد که طبیعتا، روشن است با آن چه باید کرد. ولی اگر کاغذش زمخت باشد، پیشنهاد می کنم که آن را در کوزه نهاده و با آبش طهارت بگیرند. البته وقتی کاغذ اندکی نرم شد، البته که می تواند به همان حالت کاغذ نرم مورد استفاده قرار بگیرد.

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com