تلخ نویسی های لقمانعلی:

Friday, November 11, 2005

جماع اسلامی

داشتم از زور بیکاری و اندکی بیعاری وب گردی می کردم. رسیدم به این سایت، آن چه را که در زیر می خوانید مستقیما از این سایت برای شما نقل می کنم. شما را نمی دانم من یکی تردیدی ندارم که به راستی اسلام دین کاملی است. آیا شما در هیچ دین دیگری سراغ دارید که با این همه جزئیات، به این مسایل پرداخته باشند؟ شوخی نیست، فرض براین است که مردان، بیشتر از یک همسر دارند- این خودش برای ما مردها خیلی هم خوب است- چون در همان اول، صحبت از « نزدیکی با همسران» می شود ولی از آن مهم تر دستورات دقیقی است که برای این کار داده می شود. بخوانید تا برایتان روشن شود که شرایط و مقدمات یک جماع صددرصد اسلامی چیست. وقتی که به راه راست هدایت شدید، راقم این سطور را از دعا فراموش نکنید.


«آداب مجامعت و زناشوئی در اسلام
آداب مجامعت و موارد كراهت آن را بيان نماييد.
طبق بعضى از روايات، مجامعت و نزديكى با همسران در ايام وساعاتى مكروه و نامناسب است و اين روايات در كتابهاى معتبره (حديثى و فقهى) شيعه موجود و در آنها حكمت و فلسفه اين دستورات تا حدودى تشريح شده است
(وسائل‏الشيعه، ج 14، ابواب مقدمات نكاح- بحارالانوار، ج 103، ص 281- جواهرالكلام، ج 29، ص 54)
الف)
1- جماع در شب و روزى كه ماه و خورشيد گرفته است.
2- هنگام غروب خورشيد.
3- هنگام طلوع فجر تا طلوع آفتاب.
4- شب اول ماه غير از ماه رمضان.
5- در شب آخر ماه.
6- جماع بعد از احتلام در خواب.
7- جماع در جايى كه كودكى باشد كه به آنها نگاه كند يا سر و صداى آنها را بشنود، هر چند چيزى متوجه نشود.
8- نگاه كردن به فرج هنگام جماع.
9- جماع به صورت عريان.
10- جماع در زير آسمان.
11- جماع رو به قبله و پشت به قبله.
12- هنگامى كه شكم پر است.
ب) در اينجا بهتر است به حكمت و علت دو مورد از مطالب بالا اشاره‏اى شود: ابوسعيد خدرى نقل مى‏كند كه پيامبر (ص) ضمن سفارش به حضرت على (ع) گفت: «يا على با همسرت اول، وسط و آخر ماه مجامعت نكن، چون باعث جنون، جذام و نقص عضو و نقص عقل همسر و فرزندش مى‏شود». اعتبار اين روايات اگر تماماً ثابت نشده باشد، در عين حال پاره‏اى از آنها از اعتبار و وثاقت كافى برخوردار و توجه به آنها لازم است. نكته ديگر آن كه بيان چنين فلسفه‏هايى، به معناى آن نيست كه حتماً چنين خواهد شد، بلكه به معناى آن است كه چنين اقتضايى دارد و در صورت وجود ديگر عوامل، تأثير مى‏كند، ليكن در مواردى نيز ممكن است به سبب فقدان پاره‏اى از شرايط، نتيجه ديگرى به دست آيد. ناگفته نماند اكنون برخى پژوهشگران به اين نتيجه رسيده‏اند همان‏گونه كه تفاوت شب‏هاى مهتابى و غيرمهتابى در جزر و مد دريا مؤثر است، بر وضعيت بدن انسان و مسائل خاص همبسترى نيز مؤثر مى‏باشد.
ج) مستحبات یعنی انجام این اعمال مستحب و نیکو است
1- گرفتن وضو 2- گفتن بسم اللَّه 3- در هنگام جماع تعجيل نكند و زن را براى آن آماده كند تا او هم كاملاً لذت ببرد. 4- جماع در شب‏هاى دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه يا جمعه باشد. 5- هنگام جماع با زن ملاعبه و بازى كند تا او كاملاً آماده شود. 6- جماع را وقتى انجام دهد كه زن ميل دارد.
د) اما آداب مخصوص شب زفاف یعنی شب عروسی که انجام اعمال زیر در شب عروسی مستحب است آداب شب زفاف كه عبارت است:
1- ابتدا داماد وضو بگيرد. 2- دو ركعت نماز بگزارد و اين دعا را بخواند: اللهم ارزقنى الفتها و ودّها و رضا هابى و ارضنى بها و اجمع بيننا باحسن اجتماعٍ و انفس ائتلاف فانّك تحب الحلال و تكره الحرام 3- و به عروس نيز دستور دهد وضو بگيرد و دو ركعت نماز بخواند. 4- سپس دست خود را برناصيه (موهاى جلوى سر) عروس قرار دهد و اين دعا را بخواند: اللهم بامانتك اخذتها و بكلماتك استحللت فرجها، فان قضيت لى فر رحمها شيئاً فاجعله مسلماً سويّاً ولا تجعله شرك شيطان»

این حقیر بی تقصیر را از دعا فراموش نکنید!!!

|

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com