تلخ نویسی های لقمانعلی:

Friday, November 04, 2005

جامعه عدالت محور اسلامی

دربعضی از سایت ها می خوانم که از این که آقای احمدی نژاد یک پاسدار را برای مقام وزارت نفت پیشنهاد کرده است شاکی اند. من که علت این اعتراض را اصلا نمی فهمم. دیدم که بعضی ها به پست و مقام گرفتن آقای نقدی معترض اند! من بی تعارف به این اعتراض ها، اعتراض دارم.یعنی چه آقا! شما انتظار دارید دراین جمهوری نکبتی اسلامی آن کس که قتل کرده است به جاه و مقام نرسد!مگر وزیر کشوراین حکومت چه تفاوتی با آقای نقدی دارد؟ یعنی شما می گوئید وزیر کشور هم عوش بشود؟ مگر وزیر اطلاعات، با همین آقای نقدی قابل مقایسه است! تازه، نقدی بیچاره تا آن جا که من خبر دارم گوش کسی را گاز نگرفته است! البته درباره آقای احمدی نژاد جسارت نمی کنم چون می ترسم خانواده دکتر سامی از دست من به قاضی مرتضوی شکایت کنند! دیدم شکوه کرده اند که خیلی از وزرا، سابقه خدمت در سپاه دارند! می خواستید چی! دربانک جهانی و یا صندوق بین المللی پول کار کرده باشند! و یا، می خواستید که آقای احمدی نژاد ساواکی های سابق را به وزارت برساند! راستش، ساواکی ها تعدادی که دررفته اند و بقیه هم، بعد از 26-27 سال خدمت صادقانه به اسلام بازنشسته شده اند.( پیش خودتان بماند حتی به دستور مستقیم آقای هاشمی، تعدادی از کارمندان مرد را دو باره ختنه کردند!) ولی با این همه زحمتی که پاسداران گمنام « امام» خمینی برای بقای این جمهوری نکبتی کشیده اند، انتظار دارید به آب ونون نرسند! یعنی فکر نمی کنید این که تا کنون نرسیده بودند، این منتهای بی انصافی بود! حالا آقای احمدی نژاد که می خواد یک جامعه « عدالت محور» درست کند، از همین جا شروع کرده است تا « حق به حق دار برسد». این عیب اش در چیست؟ جامعه عدالت محور اسلامی یعنی همین دیگه.
در همین موقع، صدای منزل از اندرون آمد که لقمان، ترو خدا بروسر کوچه سهمیه نفت امروز را بگیر و بیار بگذار روی سفره….
رفتم نفت را بیاورم و بگذارم روی سفره، پام خورد با پارچ آب کله ملق شدم و پیت نفت برگشت روی دیس پلو….هرکار کردیم نشد بخوریم.
نیم ساعت بعد:
تازه من ازسوی برادران پاسدار شکایت ها دارم که هرچه سازمان جگر زلیخای اکثریت دادو بیداد کرد که «پاسداران را به سلاح سنگین مجهزکنید» نکرده بودند. تا این که خود سپاه مجبورشد با شرکت در « فعالیت های اقتصادی» گوناگون- که ذکرجزئیات اش موجب ملالت خاطر شما خواهد شد- بودجه لازم رابرای تهیه سلاح سنگین فراهم نماید. من حتی می خواهم پیشنهاد کنم که مثل همان دفعاتی که برای رفراندم رای جمع می کردیم، یکی بانی خیر بشود و یک پتی شن انترنتی درست کند واز جمهوری نکبتی اسلامی بخواهیم که اصلا اسم خودشان را بگذارند « جمهوری نکبتی پاسداران اسلامی»- آقای خمینی که می گفت « نه یک کلمه کم و نه کلمه زیاد» که الان دیگر نیست. آقای خامنه ای هم اگر خواست حرفی بزند، پیشنهاد می کنم که هیئت دولت به وزیر اطلاعات ماموریت بدهد که برود و گوشش را گاز بگیرد.

|

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com