تلخ نویسی های لقمانعلی:

Tuesday, September 13, 2005

انگولگ به رئیس جمهور در آستانه سفر به نیویورک:

درآستانه سفر به نیویورک از آقای احمدی نژاد پرسیده شد که چه شد و چگونه شد که برادرش آقای داود احمدی نژاد را به سمت مشاور و رئیس دفتر بازرسی ویژه ریاست جمهوری منصوب کرده ای.
احمدی نژاد پاسخ داد که درجمهوری اسلامی اگرچه در باره « شایسته سالاری» شعار زیاد می دهیم ولی در عمل کار خودمان را می کنیم. من در این مورد « مقلد» آقایان هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی هستم. در زمان آقای هاشمی، پسرایشان محسن هاشمی به این مقام منصوب شده بود و آقای خاتمی هم برادرشان علی خاتمی را به این مقام منصوب کرده بودند. چون فرزند خودم هنوز به سنی نیست که بتواند این کار را انجام بدهد، من برادرم را به این مقام منصوب کرده ام که این سنت پسندیده و « اسلامی» پایدار بماند!! یعنی شما می فرمائید که من کس دیگری را به این پست بسیار حساس منصوب کنم! در آن صورت جواب آقای هاشمی وآقای خاتمی را چه بدهم!
شما هم چون من برای خودمان دعا کنید!

|

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com