تلخ نویسی های لقمانعلی:

Wednesday, December 14, 2005

نامه آدولف هیتلر به پرزیدنت احمدی نژاد

آریا مرد بزرگ محمود جون عزیزم:
پس از سلام و احوال پرسی مخلصانه، نمی دانم چگونه از لطف ومرحمتی که این روزها به من کرده ای تشکر و سپاسگزاری کنم! من الان بیش از 60 سال است که با این « تهمت» در گوشه جهنم زندگی دشواری دارم و هرچه هم به عزرائیل و نکیر ومنکر گفتم که این داستان صحت ندارد، حرفم را باور نکرده بودند. الان می بینم که تو پس از این همه مدت، با قاطعیت انقلابی ات به داد من رسیده ای و حرف دل مرا زده ای. من هیچ گاه قبول نکردم که هولوکاستی اتفاق افتاده است و الان که می بینم تو هم با من موافقی، انبساط خاطر عجیبی به من دست داده است. خواهش می کنم از برادرصفارهرندی از سوی من خواهش کن که اجازه ندهد تا شماری از نوکران استکبار جهانی که در مقامات دانشگاهی ایران نفوذ کرده اند با بیان سخنانی از این قبیل، « به گفته قدیری ابیانه عملکرد یهودی ها بر علیه منافع مردم آلمان، هیتلر و مردم آلمان را به حذف آنها ترغیب کرده بود» فرمایش حکیمانه ترا زیر سئوال ببرند. یعنی چی که من و مردم آلمان « به حذف آنها ترغیب شده بودیم!» تو گفته ای که هولوکاست اتفاق نیفتاده است- درستش هم همین است- ولی قدیری ابیانه ضمن تائید هولوکاست می گوید که آنها « حق شان» بوده است! برادر مکرم: یک بام و دو هوا که نمی شود! از من به تو نصیحت، سعی کن که بر مواضع انقلابی خودت پافشاری کنی و به سخنان نوکران استکبار گوش ندهی. صددرصد حق با تست که معنی ندارد که این کلیمی ها را به آلاسکا نفرستند. آنجا بقیه جهان از دستشان را حت می شود.
باور کن به جان خودت محمود جون، حتی مسئول اصلی کوره های آشوویتس، این چرچیل بی پدر ومادر بود. خود دوگل که در طول جنگ آن همه شامورتی بازی در آورده بود، معاون اول او بود. تمام آن عکس هائی که از جسدها منتشر شده است درست مثل فیلم ملاقات تو با جوادی آملی « مونتاژ» است. به جان تو نباشد به ریش آقای مصباح یزدی دروغ نمی گویم! ( راستی محمود جون قرار بود « مصباح» را به فضا بفرستید، چرا نفرستادید؟) برای این که دست آوردهای عظیم نهضت انقلابی مرا به نفع بشریت دست کم بگیرند این جعلیات را بر علیه من درآورده اند.
یک بار دیگر، از لطفی که به من کرده ای تشکر می کنم.خواهش می کنم به برادران آریائی من، آقای مصباح یزدی، آقای شریعتمداری، و آقای نقدی سلام فراوان برسان. ( راستی، محمود جون من فکر می کنم حق بود که آقای نقدی را با این همه زحمتی که برای رژیم مقدس جمهوری اسلامی کشیده است، به وزارت می رساندی. حالا هم اشکالی ندارد. اگر استیضاح وزیر دفاع به جائی رسید، می توانی نمایندگان زالزالک هفتم را با برکناری نجار و انتصاب نقدی به جای او سنگ روی یخ بکنی)
همیشه سلامت باشی. منتظر نطق های انقلابی بعدی ات هستم
دوستدار همیشه
آدولف

|

3 Comments:

  • باید منتظر بود تا احمدی نژاد هم موضع قدیری ابیانی را تکرار کند چون موضوع انتقال کلیمی ها به اروگار ا هم اول بار قدیری ابیانی مطرح کرده بود.
    این یکی مثل احمدی نژاد و افراطی تر از آو است.

    By Anonymous Anonymous, at 6:17 PM  

  • باید منتظر بود تا احمدی نژاد هم موضع قدیری ابیانی را تکرار کند چون موضوع انتقال کلیمی ها به اروپا را هم اول بار قدیری ابیانی مطرح کرده بود.
    این یکی مثل احمدی نژاد و افراطی تر از آو است.

    By Anonymous Anonymous, at 6:18 PM  

  • کاملا با شما موافقم. این جناب قدیری ابیانه در باره دانشجویان ایرانی هم نظریات بسیار عجیب و غریبی دارد. ولی تازگی دیدم که دوستان مقیم خارج بخشی از « انتقادات» او را بدون توجه به دیدگاه کلی اش توی بوق کرده اند. لطف کنید و باز هم تشریف بیاورید. خانه ما مثل جیب ما خالی است ولی قدمتان به روی چشم.

    By Blogger لقمانعلی, at 1:26 AM  

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com