تلخ نویسی های لقمانعلی:

Friday, June 06, 2008

جهانی کردن امام!

آقای رئیس جمهور می گوید که «امام جهانى است،نبايد او را در جغرافياى ايران محصور کنيم». از ایشان پرسیدم که می فرمائید با امام چه کنیم؟ جواب دادند، بسم الله الرحمن الرحیم. یعنی شما می فرمائید که امام از پپسی کولا و مرغ سوخاری و زیرشلواری بیخود ساخت چین هم کم ارزش ترند! باز گفتیم آقای دکتر، چرا حرف در دهان ما می گذارید ما که چیزی نگفتیم فقط پرسیدیم می فرمائید با امام جهانی شده چه کنیم.
آقای رئیس جمهور که حسابی عصبانی نشان می داد، گفت. صادر کنید آقا جان! صادر. هم برای کشور ارزآوری دارد و هم می توانیم برنج و شکر بیشتری ازچین و ماچین وارد کنیم تا مطابق دستور مقام معظم رهبری دهن مردم شیرین شود. به حاج آقا متکی دستور داده ام که به همه فک وفامیلانش دستور بدهد که در همه سفارتخانه ها باید یک ستاد بازاریابی برای امام درست شود. قرار شد که از صندوق ذخیره ارزی هم مبلغ قابل توجهی قرض بگیریم تا بتوانیم به آنها که متقاضی هستند و می خواهند حضرت امام را به کشورشان صادر کنند، اعتبارات ارزان بدهیم. حتما خبر دارید که این روزها به راحتی نمی شود اعتبار گرفت. با حاج آقا میرکاظمی صحبت می کردم او می گفت که صادرکردن امام از نان شب هم برای ما واجب تر است. چون واردات نخود ولوبیا، گوشت، برنج، چای، پارچه، کفش، اتوموبیل، قند و شکر، سیگار، بنزین ..... به جائی رسیده که درآمد نفت هم کفاف نمی دهد. صادر کردن امام، این مشکل ما را حل می کند. خدا حفظشان کند. هم برای ما جمهوری مقدس اسلامی آوردند و هم ولایت فقیه و الان هم می توانند منبع درآمدهای ارزی شده و مشکلات ارزی ما را حل بکنند.
قبل از این که ما چیزی بگوئیم، آقای رئیس جمهور به حالت قهر از اتاق رفتند بیرون.
از معاون شان علت را پرسیدیم گفت آقای رئیس جمهور تازه چند ساعتی است که از رم وارد شده اند. چون شام نخورده بودند، گرسنه بودند رفتند یک نوک پا یک چلوکبابی یا جوجه کبابی نوش جان کنند....

|

1 Comments:

  • یک میلیارد گوه و سنده خوک تو حلق تک تک مسئولین تلویزیون رنگارنگ هاتبرد که در قالب مخالفت با رژیم از دین اسلام تعریف و تمجید می کند.

    دو میلیارد گوه خوک تو حلق آقای داور مجری تلویزیون رنگارنگ.

    تلویزیون رنگارنگ متعلق به وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی است.

    هدف این تلویزیون موجه شمردن دین اسلام و ایجاد تفرقه بین مخالفان است.

    By Anonymous Anonymous, at 12:49 PM  

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com