تلخ نویسی های لقمانعلی:

Sunday, June 14, 2009

مرگ بر جمهوریت، زنده باد خلافت اسلامی!

گفتم عمه خانم اگر درباره نتایج انتخابات مراارشاد بکنی خیلی خوب می شود.گفت ارشاد چی! من خودم دیدم که امام زمان همه رای ها را به نام سربازبدنامش احمدی نژاد نوشت و به صندوق ها می انداخت. گفتم عمه خانم سئوال جدی کردم تو چرا شوخی جواب می دهی. عمه خانم که کمی عصبانی شده بود گفت شوخی بی شوخی، یعنی تو قبول نداری که این مملکت را امام زمان اداره می کند! اگر حرف مرا قبول نداری به دفتر آیت الله مصباح زنگ بزن تا آدرس ایمیل امام زمان را برایت بفرستند و خودت بعد می توانی به امام ایمیل بزنی. گفتم درباره عجله آقای خامنه ای چه نظری داری! معمولا آقا باید صبر بکند تا شورای نکبتی نگهبان « صحت» انتخابات را تائید بکند و بعد او تلگراف تبریک بفرستد ولی این دفعه هنوز شورای نگهبان چیزی نگفته آقا پرید وسط. عمه خانم کمی رفت تو فکر و بعد گفت نه لقمان تو اشتباه می کنی نمایندگان استکبار جهانی یک وصله ناجور « جمهوریت» به این خلافت اسلامی چسبانده بودند که باعث شده بود هرچهار سال کلی اموال بیت المال را برای این نمایشات هزینه بکنند. آقای خامنه ای که امسال را سال تصحیح الگوی مصرف نام گذاشته است می خواهد از این هزینه ها دیگر نشود. من خودم دوهفته پیش رفتم محضر آقا دست بوس و خودم به گوش خودم شنیدم که آقا می گفت، وقتی می توانیم با بیت المال برا ی حزب الله در جنوب لبنان پادگان بساریم اصلا معنی ندارد که این پولها صرف انتخابات بشود که بعد یکی مثل این کروبی بی دندان بیاید و بگوید تغییر... تغییر و زهرمار... آمدیم فردا گفتی تغییر مقام سلطنت ما که ودیعه آقای هاشمی رفسنجانی به بنده است... تازه باید این ننگ « جمهوریت» رااز دامن خلافت عزیز اسلامی پاک کنیم من البته آن موقع متوجه نشدم که چه می گن ولی الان فکر می کنم می فهمم....

Labels:

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com