تلخ نویسی های لقمانعلی:

Wednesday, June 17, 2009

بلاهت بی پایان!

گفتم عمه خانم من هیچوقت طرفدار تز « هنر نزد ایرانیان است و بس» نبودم ولی هیچ وقت فکر نمی کردم درمیان ما این همه آدم احمق وجود داشته باشد!
چشم غره ای رفت وگفت باز چی شده! گفتم هیچی، درمسابقه فوتبال چند تا از بازیکنان تیم ملی روبان سبز به دستشان بستند و بعد هم آنها را مجبور کردند که این روبانها را در بیاورند ولی این مردک ابله می گوید که بچه ها این رنگ سبز را بسته بودند چون « نذر ابوالفضل» کرده بودند که در بازی برنده بشوند ولی چون فکر کردند ممکن است بد تعبیر شود، آن را در نیمه دوم درآوردند.
عمه خانم گفت، پس بگو چرا بازی رو نبردن، خوب معلومه دیگه حضرت ابوالفضل هم گفت حالا شما نذرتون را پس می گیرن من هم یک کاری می کنم که کره ای ها در دقایق پایانی به شما گل بزنن....

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com