تلخ نویسی های لقمانعلی:

Thursday, August 06, 2009

جواب امام زمان به آیت الله امامی کاشانی!

امت همیشه گریان ایران:
دررایانامه ای که ازیکی از بندگان روسیاه به همراه کلیپ سخن رانی دریافت کرده ام شنیدم که وابستگان به استکبار جهانی گفتند که ولایت فقیه نمی تواند مشکلات را حل کند و من باید بیایم چون ولایت فقیه یک نور کمی است که از دور سوسو میزند،این که نمیتواند مشکل را حل کند.ببین این است کشور این است دنیا این است اوضاع ما و بعد رسید به این که تو باید بیائی. خواستم به این وسیله به اطلاع امت همیشه گریان برسانم که من از دست آن چه این جماعت به نام من کرده اند الان سالهاست که از امام زمانی استعفا داده ام وذات باریتعالی هم استعفای مرا پذیرفته اند. به همین ملعون که الان خواهان آمدن من است می گویم به نام من آدم نکشتید که کشتید، به زن و دختر مردم تجاوز نکردید که کردید، دروغ گوئی را به صورت واجب شرعی درنیاوردید که درآوردید با این گندی که به دنیا و آخرت خلق خدا زده اید نغوبالله مگر من خدا هستم که به هرکاری توانا باشم. درست کردن این گندی که شما زده اند و می زنید از دست من بر نمی آید. برای زیادترنکردن بار گناهان خود متن این تذکر را به اطلاع امت همیشه گریان برسانید. ،
مهدی ابن حسن
( امام زمان سابق)

|

3 Comments:

  • سلام
    درستش
    محمد بن حسن
    بود

    By Anonymous Anonymous, at 10:02 AM  

  • واقعا همینطوره دوست عزیز که نوشتید.

    By Blogger chista, at 2:23 PM  

  • خداوند دجالی مثل تورا لعنت کند!ای تلخ نویس بی ایمان!

    By Blogger Unknown, at 9:39 AM  

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com