تلخ نویسی های لقمانعلی:

Friday, July 03, 2009

پیش نویس قانون اساسی سلطان نشین اسلامی ایران

وطایف صدراعظم محمود احمدی نژاد ووزرای دولت
- حفظ اساس خرافات، حمایت از مدرسه مقدس حقانی، اطاعت از احادیث نبوی برای اداره اقتصاد
- سعی در تحدید معارف، پیشرفت تاسیسات خیریه جهت تکمیل پروژه گداپروری
- ترویج امتعه ی چینی از تکالیف دائمی دولت است.
شرایط عضویت در دولت:
رعیت ایران
داشتن مدرک قلابی اجباری است.
وزرا باید دارای مدرک کارشناسی ارشد در رنگ کردن گنجشک و فروش آن به جای قناری باشند.
داشتن محکومیت به جنحه و جنایت ( ارحجیت با کسانی است که فسادمالی هم داشته و به این خصیصه شهره باشند).
داشتن یک معرفی نامه از سلطان سید علی خامنه ای
کسانی که پس از « قیام ملی 22 خرداد» در سرکوب « اشرار» خدمت شایان به سلطان سید علی خامنه ای کرده اند، ممکن است با معرفی نامه جعلی هم در این دولت مهرورز مقام بگیرند.
هیات اعضای دولت منقسم برسه قسم است.
اول- اعضای موسس، اعضای موسس به غیر از سلطان سید علی خامنه ای، امام مصباح یزدی، بنده درگاه و غلام جانثار محمود احمدی نژاد که از سوی سلطان سید علی منصوب شده اند.
اعضای دست دوم: حداقل باید دارای مدرک قلابی کارشناسی ارشد باشند و اگر مدرک قلابی شان کارشناسی ارشد از دانشگاه کلمبیای ابرقو و یا دانشگاه اکسفورد شهرری ، و یا دانشگاه مگ گیل یالغوز آباد باشد بردیگران ارجحیت دارند.
اعضای افتخاری:
باید علاوه برداشتن موتور سیکلت مخصوص، درسینه زنی و زنجیر زنی هم یک فوق دیپلم قلابی داشته و از بانک های دولتی مبالغ قابل توجهی وام بدون وثیقه گرفته باشند. داشتن مهارت کامل در چاقو زدن به اخلال گران اجباری است.
هرگاره خیانت و تقصیری از اعضای افتخاری صادر شد، قبل از تحقیق به اعضای دست دوم ارتقا درجه یافته ودر دولت دهم مسئولیت می گیرند. صدراعظم احمدی نژاد موظف است که مناصب لازم با مداخل کامل را برای این برادران ایجاد نماید.
اگر خیانت و تقصیر این اعضای افتخاری ثابت شود، دولت موظف است یک تقدیر نامه کتبی و یک اتومبیل سمند به آنها جایزه بدهد.
هرگاه یکی از اعضای موسس مصدر خیانتی گردید که قابل کتمان نباشد، درصورت تحقیق و ثبوت، این وظیفه شرعی دیگر اعضاست که با قسم حضرت عباس وقوع جنابت ثابت شده را تکذیب کرده و اگر نتوان به سازمان سیا منتصب کرد حتما به بنگاه سخن پراکنی بی بی سی منتصب نمایند. عدم تکذیب قاطعانه موجب اخراج اعضا دست دوم و افتخاری خواهد شد.
این دولت با سایر دولت و بخصوص دولت های همسایه- به غیر از دولت برادر و انقلابی روسیه تزاری- رابطه دوستانه نخواهد داشت تا توطئه استکبار را در نطفه خفه نماید.
تجدید انتخابات برای صرفه جوئی دراموال عمومی و مساعدت به برادران حزب الله و حماس تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد گرفت. اگر انتخابات لازم باشد، سلطان سید علی خامنه ای نام چند تن را در عمامه ملوکانه انداخته و بعد چشم بسته نامی را در می آورند وهمان شخص به مقام صدارعظمی منصوب شده و دولت بعدی را تشکیل خواهد داد.
نظام داخلی دولت
- احدی درجلسه بدون اجازه کتبی سلطان سید علی خامنه ای حق نطق ندارد. مجازات وزرائی که بدون اجازه نطق کنند، این است که یک بار دیگر با حضور سلطان سید علی خامنه ای آنها را ختنه بکنند.
- قرض دادن از صندوق ذخیره ارزی به اجزای دولت مطلقا ممنوع است. اعضای دولت هر میزان که بخواهند به عنوان هدیه دولت از صندوق بر می دارند، مجلس یا سازمان بازرسی حق مداخله نخواهند داشت.

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com