تلخ نویسی های لقمانعلی:

Tuesday, June 30, 2009

« جامعه مدنی»- « جامعه زدنی»

گفتم عمه خانم شنیدی که شورای نکبتی نگهبان انتخابات را تائید کرده است. عمه خانم جوابی نداد. گمان کردم نشنیده است دوباره تکرار کردم. عمه خانم گفت بهترین کاری که می شد انجام داد همین بود. گفتم عمه خانم شوخی می کنی گفت به ارواح شوهرم شوخی نمی کنم خیلی هم جدی می گم. حداقل این که تکلیفمان با این حکومت روشن شد که دیگر وقتمان را برای اصلاحش تلف نکنیم چون خودشان دارند به عربده اعلام می کنند که اصلاح پذیر نیستند.... فرض کن 4 سال دیگر چیزی داشتیم شبیه دوره آقای خاتمی که با اسهال لفظ از « جامعه مدنی» حرف می زدند ولی درایران یک «جامعه زدنی» درست کرده بودند که نه فقط من و تو که حتی وزرا را هم کتک زده بودند....
دیدم ای دل غافل عمه خانم بی ربط نمی گوید....

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com