تلخ نویسی های لقمانعلی:

Monday, July 18, 2005

درپائین آمدن کلسترول مردم خرابکاری نکنید!

نمی دانم این تتیر را درروزنامه های امروز تهران دیده اید یا خیر؟
«بودجه واردات بنزين سه روز ديگر تمام مى شود»
من می گویم اتفاقا خیلی هم خوب است. وقتی بنزین وارد نشود و بعد، انشاالله کمبود پیش بیاید، قیمت بنزین می رود بالا ووقتی رفت بالا، فقرا و کسانی که به زحمت می توانند پیکان مسافر کشی شان را راه بیندازند، دیگر آن را را ه نمی اندازند. و این خودش چند تا حسن دارد:
- هوای تهران اندکی پاک تر می شود و بوی گازوئیل و دود آن ملت همیشه در صحنه را « مست » نمی کند.
- مردم مجبور می شوند که اندکی پیاده روی کنند که باعث می شوند وزن شان کمتر بشود و اگر کلسترول شان بالاست، آن هم بیاید پائین.
- یک موفعیت اقتصادی ایجاد می شود تا صنعت درشکه سازی که در سالهای اخیر با ورود پیکان به دست انداز افتاده بود، دو باره رونق بگیرد.
- علاوه بر صنعت درشکه، نیاز به اسب و قاطر و الاغ بیشتر، موجب می شود که دام داران هم از پرورش گوسفندو گاو دست کشیده و به عوض، اسب وقاطر و خر پرورش بدهند تا د ر صنعت رو به رشد درشکه سازی مورداستفاده قرار بگیرند. هم سطح اشتغال در مملکت بالا می رود وهم وابستگی کشور به بنزین وارداتی کمتر می شود.
- کاهش گوسفندو گاو، باعث می شود که گوشت قرمز هم نایاب شود و به تبعیت از قوانین بازار ( ع) قیمت اش باز هم بیشتر بشود. قیمت بیشتر گوشت قرمز مصرف اش را کاهش می دهد و باعث می شود که یک ضربه دیگر به میزان کلسترول مردم وارد شود که این خودش خوب است.
من از آقای حداد عادل، نماینده مقام معظم رهبری در زالزالک هفتم و هم چنین آقای توکلی، نماینده مقام معظم رهبری در میان مردم تهران خواهش می کنم که باز برای واردات بیشتر بنزین به صندوق ذخیره ارزی دستبرد نزنند و اجازه بدهند که به میمنت ریاست جمهوری آقای اجمدی نژاد، شاهد این بهبود چشمگیر در کلسترول مردم باشیم.
آمین...

|

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com