تلخ نویسی های لقمانعلی:

Saturday, May 21, 2005

مشورت با زنان و ظهور خردجال...

دوست عزیزی که به میهمانی آمد درپیام سخاوتمندانه ای که گذاشت دو تا کار مهم کرد. یکی این که خبر داد که « می دونی تو مفاتيح الجنان نوشته: خر دجال روزی ظهور می کند که مردان با زنان در کارها مشورت کنند! » آخ! آخ! من می دونستم که شورای نکبتی نگهبان همین طور بیخودی و شکمی موضع نمی گیره. شما از این سند علمی مهم تر می خواین! من حتی می خوام پیشنهاد کنم که شورای نکبتی نگهبان بیش از این « آبروداری» نکنه و رسما اعلام بکنه که برای حفظ بشریت، « زنان» نباید در ایران رئیس جمهور بشن. نه فقط رئیس جمهور، بلکه حق ندارن استاد دانشگاه بشن. یعنی شما می گین استاد دانشگاه بشن و بعد بشن استاد راهنما که دانشجویان برند با زنها برای نوشتن پایان نامه خودشون « مشورت» کنن! من می گم کارد بخوره تویه این شکم که فلان سردار برای این که بش بگن دکتر سردار، کاری بکنه که خردجال ظهور بکنه! من واقعا دلم می خواد بروم لبهای اون آقائی رو که گفته ( ا لان یادم نیس چیکاره بود، ولی می دونم کاره ای بود) « زنها عقل ندارن» از زور هیجان گاز بگیرم.... از این حرف علمی تر!!! آخه می دونین که این آقا خودش از ماتحت باباش در اومده....یعنی تا حالا هم معلوم نیس باباش ازچی حامله شد ولی 7ماه و 6 روز بعد، این آقا به دنیا اومد، اونم به چه بدبختی.... بابای بیچاره اش تا 6 ماه نه می تونس درس راه بره، نه مثه آدم بگوزه.....
نکته دوم که از نظر اهمیت، با اولی تفاوت زیادی نداره این که این دوست عزیز یک پیشنهاد انقلابی داده که«کاش تو ايران هم مثل خيلی از کشورها مثل سوريه يا جمهوريای آسيائی شوروی سابق رياست جمهوری ارثی بود که تو وقت و پول کلی صرفه جوئی بشه. مگه نه؟». اصلن علاوه بر صرفه جوئی مالی، آدم تکلیفشو می دونه. یعنی می دونین که مثلا اگر آقای رفسنجانی رئیس جمهور بشه ، رئیس جمهور بعدی مثلن، یاسره...یا محمده. ولی مطمئنا رئیس جمهور فائزه نمی شه چون اگه بشه، خردجال می آد! البته فقط یک یادآوری کوچک باید بکنم که تا وقتی که ما مقام رهبری رو داریم، رئیس جمهورمون واقعا ول معطله. یعنی به واقع، مقام رهبری باید موروثی بشه که خیالمون تخت بشه. من از یک منبع، غیر موثق شنیدم که قراره طی مراسمی، مقام رهبری یا آقای حدادعادل و یا آقای دکتر لاریجانی را به عنوان پسرخوانده خودشون قبول کنن و بعد، بعد از صد وبیست سال که خودشون ریق رحمتو سر کشیدن، یکی از این دو تا بشن رهبر. خوبی اش در اینه که هر دو تا شون بالاترین مدارک علمی را دارن و در مقامات حساس مملکتی به رهبری خدمت کردن. البته آقای رفسنجانی هم هسسن که خیلی هم دلشون می خواد رهبر بشن. لابد اون موقع هم مجبور می شن اسما را بنویسن و بیندازن توی عمامه آقای جنتی.... و بعد یکیش را در بیارن. باید دقت کنن که شورای نکبتی نگهبان فقط اسم یک نفررو روی همه کاغذها ننویسن.
فقط یک گله کوچک از این دوست عزیز نادیده خودم بکنم که نوشته، « شير يا خط يه واقعيته نه شوخی». عزیز جان مگه تو این صفحات من چیز غیر واقعی می نویسم یا تا حالا نوشتم که این دومی ش باشه!
اشکال کار فقط در اینه که سکه ای که ازش استفاده می کنن هر دو ورش خطه. وقتی سکه را سخنگوی شورای نگهبان به هوا میندازه، آقای جنتی به صدای بلند فریاد می زنه. خط، رد صلاحیت. اگر هم از خودشون باشه که می گه خط، تائید صلاحیت.در یکی از جلسات که راجع به این سکه صحبت شد، آقای جنتی شدیدا از استفاده از آن دفاع کرد و گفت، بااین توطئه استکبارجهانی باید مقابله کنیم. ما برای انتخابات زالزالک ششم[ همان مجلس سابق] از سکه دورویه معمولی استفاده کردیم و یادتون نیس کلی از عوامل استکبار به زالزالک ششم راه پیدا کردن که می خواستن قانون مطبوعات را بحث کنن که مقام معظم رهبری با درایت بی نظیر خودشون جلوشون گرفتن و آقای کروبی هم قهرکردن رفتن تومستراح زالزالک و تاغروب در نیومدن. بعد، ما در تمام این 4 سال کلی دردسر داشتیم که نگذاریم قوانینی که فقط به نفع استکبارجهانی یه، مثل رفع تبعیض از زنان، به صورت قانون در بیاید. ما دستور قرانی داریم که در انتخابات مداخله نکنیم و من و دیگر اعضای شورای نگهبان در سه دوره گذشته، در روز انتخابات روزه می گیریم و آن روزهم تا 2 بعدازظهرهم می خوابیم و اصلا در انتخابات مداخله نمی کنیم.
حالا که دارم از انتخابات می گم پس یه گریزدیگه ای بزنم به این نمایش بالماسکه. والله قصدم این نیس که به کسی یا چیزی توهین کنم ولی شمارا بخدا در نظر بگیرین. از قرار معلوم در تهران در میون آبادگران و ویرانگران و بی اصول گرایان یک نظر سنجی شده. حضرت عباسی این نظر سنجی باید یک نتیجه داشته باشه ولی آقای چمران می گه، احمدی نژاد از بقیه بیشتر رای داره. آقای توکلی معقتده که آرای آقای قالیباف از بقیه بیشتره و آقای باهنر هم می گه به ارواح بابام، دکتر لاریجانی اصلن حرف نداره.... تازه ی تازه اس ونوبرو در این نظر سنجی بیشترین آمارهارو آورده.
شما هائی که خارج از کشور نشسین خوب می تونین به این جور شامورتی بازی ها بخندین ولی من بیچاره باید برم رای بدم. به کی رای بدم؟ کی می تونه نذاره آقای کروبی رئیس جمهور بشه.... چون این آقا، اصلن مثل این که حالیش نیس و به اسناد و شواهد علمی و تاریخی کار نداره و میگه زنا می تونن رئیس جمهور بشن...
خوب رئیس جمهورشدن... آقای کروبی، جلوی ظهور خر دجالو چه جوری می گیری...
عجب گیری افتادیم آ
من می گم شورای نکبتی نگهبان، معطل چی هستین.... صلاحیت آقای کروبی را رد کنین....
مگه این که خدا خودش رحم کنه...
عزت زیاد

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com