تلخ نویسی های لقمانعلی:

Thursday, January 24, 2008

امام زمان در کرمانشاه

همان طور که در اینجا می خوانید در یکی از روستاهای کرمانشاه، جوانی 22 ساله ای مدعی شفا بخشی بیماران و ارتباط با امام زمان شده است. به دنبال انتشار این خبر که این جوان ساکن روستای خان جمال چنین ادعاهائی دارد«دسته های گوناگون مردم از روستاها و شهرستان های اطراف و حتی خارج از استان به دیدار این جوان رفتند. هجوم مردم به این روستا به حدی زیاد بود که نيروهاي امنيتي و انتظامی را وارد ماجرا کرد». یکی از ائمه جمعه به همراه چند تن از اعضای شورای بخش سنقرو کلیائی به دیدن این جوان رفتند و این جوان در جواب امام جمعه که از ماجرا پرسیده بود گفت، «شب میلاد امام رضا، ایشان به خوابم آمد و گفت که من دست تنها هستم و تو باید کمکم کنی تا بیماران را شفا دهم» و همین که امام جمعه، به طعنه گفت پس چرا هیچ کدام از این همه بیمارانی که به تو مراجعه کرده اند، شفا نداده ای، گفت، «من گردن به بالا شفا می دهم». به قرار اطلاع، علاوه بر شیرین مغزی، این جوانی اندکی شیرین زبان هم بود، یعنی حروف« ش» و «س» را طوری تلفظ می کرده که چندان قابل تفکیک نبودند و به همین خاطر، امام جمعه پرسید که اگر تو فقط گردن به بالا شفا می دهی پس چرا نقص خودت را که از گردن به بالاست، شفا نداده ای، جوان پس از کمی مکث گفت، « من اجازه ندارم».
امام جمعه از جوان در باره امام زمان پرسید که آیا امام زمان را می بینی، جوان شیرین زبان، پاسخ داد، « بله من همیشه و هر جا امام زمان را می بینم؛ الان هم ایشان، تنها آن گوشه نشسته است». یکی از حاضران پرسید که درروایات آمده است که امام زمان را همیشه افرادی همراهی می کنند، و ایشان هرگز تنها نیستند، جوان مدعی هم بدون این که تامل کند پاسخ داد، «بله درست است؛حضرت خضر هم آن گوشه است؛ بله، حضرت عیسی هم آن جا نشسته». به قرار اطلاع، این سناریو از سوی دو تن از اعضای سابق شورای شهر توابع کرمانشاه طراحی شده که انگیزه اصلی هم کسب درآمد « حلال» بوده است.
باز شما بگوئید، که برای نمایندگی در مجلس یا شورای شهر وده لازم نیست که شورای نکبتی نگهبان صلاحیت کاندیداها را تائید کند! کسی چه می داند! اگر این شورا اندکی بیشتر سخت گیری بکند، شاید امام زمان علاوه بر کرمانشاه به تبریز و مشهد و گرگان و بندرعباس هم سفر بکند و مخصوصا مجسم کنید که اگر حضرت عیسی هم با ایشان باشند، این موضوع چقدر باعث مسرت خاطر هم وطنان عزیز ارمنی و آسوری ما می شود!
هرآن چه مستقیم نقل شده است مسئولیت اش با نویسنده گزارش است.

Labels:

|

1 Comments:

  • خوب، بدون شک این آقا همان امام زمانی است که یکی از بزرگان جمهوری اسلامی قول بازدیدش را از مجلس این دوره، داده بود

    By Blogger عمو اروند, at 8:41 AM  

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com