تلخ نویسی های لقمانعلی:

Wednesday, February 06, 2008

کشف یک توطئه بزرگ درایران

دروغ چرا من الان نزدیک به 15 سال است دارم در باره « ضد انقلاب» هشدار می دهم ولی کو گوش شنوا. دراینجا خواندم و بد نیست شما هم بخوانید که دبیر اجرائی جبهه متحد اصولگرایان چه « حقایق انکار ناپذیری» را افشا کرده است! آخ! آخ! نزدیک بود متوجه نشویم و همان بشود که نباید بشود. اولا فهمیدیم که تنها کشوری در جهان هستیم که « استقلال» دارد، « چرا كه حتي كشورهايي كه نام غيرمتعهد بر آنها نهاده شده است نيز به نحوي به جايي وابسته هستند». نماد استقلال چشمگیرما هم این است که نه برای قوانین بین المللی تره خورد می کنیم و نه به اعلامیه جهانی حقوق بشر ارج می گذاریم. از این استقلال بیشتر. علت ضدیت بقیه، به غیر از سوریه- ظاهرا ونزوئلا هم تو زرد از آب درآمد- همین « استقلال» ماست. البته دبیر اجرائی شورا، برای این که درسال وحدت، به دیگران بر نخورد، در باره « سایپا» و « پیروزی» و « راه آهن» چیزی نگفت!
شکرخدا، یک خطر عمده ای از بغل گوشمان گذشت. آقای دبیر می گوید « اين فرد گفته است كه اگر در انتخابات پيروز شوند دولت را از صدر تا ذيل عوض كرده، در منطقه آرامش ايجاد مي‌كنند و سوم اينكه كشف حجاب خواهند كرد. » البته نمی دانم منظور ازاین فرد کیست، ولی شوخی نیست، منطقه را « آرام» می کنیم. غلط می کنید! مگر شهر هرت است! اگر منطقه آرام شود، تکلیف سیاست خارجی ما چه می شود! یعنی اینها می گویند که مقام معظم رهبری و آقای رئیس جمهوردیگر چفیه به گردن نیندازند! یعنی شما می گوئید، وضعیتی پیش بیاید که مقامات حکومتی مجبوربشوند در باره مسایل داخلی مملکت جوابگوی مردم باشند. به همین خیال خام باشید! آخ! آخ! یا امام راحل، ببین که در سرزمین اسلامی که تو برای بشریت درست کرده ای تا عبرت بگیرند و دنبال حکومت دینی نروند، ازچه چیزهائی حرف می زنند!
« کشف حجاب» می کنیم! دیگه چی! رک و راست بگوئید که شما رضا خان قلدر هستید! یعنی ما سی سال زور زدیم، اسید پاشیدیم، و مزاحم خانواده ها شدیم تا حجاب را اجباری کنیم و هنوز هم- آن طور که دلمان می خواهد- موفق نشدیم، آن وقت، نه چک زدم نه چونه.... شما می خواهید « کشف حجاب» کنید تا این ام القرای اسلام را کفر وبی دینی بر دارد! درشرایط کمبود گاز، اگر مردم با « برهنگی زنان» واجب الغسل بشوند مسئولیت اش با کیست! باید بگویم که بعید نیست این همان توطئه ای باشد که رئیس جمهور محترم از آن سخن گفت که بعضی ها درداخل می خواهند وضعیتی ایجاد کنند تا مردم ناراضی باشند. خوب، طبیعی است اگر گاز نباشد، غسل هم که نمی توانند بکنند. در آن صورت، نماز را چگونه بخوانند! مشاهده می کنید که چرا شورای نظارت این همه بر « التزام عملی به اسلام» اصرار دارد و حتی « آیت الله....» را هم رد صلاحیت کرده است. شوخی نیست، پدیدارشدن موهائی که به قول آقای رئیس جمهور مادام العمر، الکتریسته دارد، از نفرین شیطان هم بدتر است. این تکه از حرفهای دبیر اجرائی به واقع بی نظیر است. خودتان بخوانید و کیف کنید و بنده را از دعا هم فراموش نکنید: « كشف حجاب نه تنها در جمهوري اسلامي افتخار نيست، بلكه نشانه انحطاط نيز هست؛ ضمن اينكه اين كار اقدام روشنفكرانه‌اي نيست چراكه اين كار را يك فرد بي‌سوادي كه خواندن و نوشتن نيز بلد نبود در كشور انجام داد.»
امیدوارم که خداوند تبارک و تعالی یک در آخرت و صد در این دنیای راست به شما پاداش بدهد.
مسئولیت هر آن چه که مستقیم نقل شده است به گردن آقای دبیر است.

|

1 Comments:

  • خواندیم و خندیدیم و حرص خوردیم و البته شما رم دعا کردیم.

    By Blogger Loobia, at 7:35 PM  

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com