تلخ نویسی های لقمانعلی:

Tuesday, January 29, 2008

درباره لغو امتیاز نشریه « زنان»

برخلاف تبلیغات سوئی که عوامل استکبار جهانی درپی لغو مجوز انتشار نشریه « زنان» به آن دامن زده اند، دلیل اصلی این نبود که ازجمله در این سایت استکباری آمده است. یک مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود درایمیلی که برای ما فرستاد به جان مادربزرگش قسم خورد که تنها دلیل لغو مجوز این بود که اگرچه در این دوسه سال دولت مهرورز کوشید تامردان هم، جهت تکمیل برنامه « عدالت» و «مهرورزی» آقای رئیس جمهوربرای نشریه « مردان» تقاضای مجوز بکنند ولی از آنجائی که مردهای تنبل ایرانی با وجودهمه مساعدت های مالی و فکری وزارت خانه ارشاد دراین خصوص اقدام نکرده اند به دستور مستقیم آقای رئیس جمهور، مجوز انتشارنشریه « زنان» لغو شد تا مردان ایرانی بیش از این احساس « تبعیض» نکرده و « تحت ستم» نباشند، و بتوانند برای دست یابی به همه آنچه هائی که « حق مسلم آنهاست» ( به غیر از آزادی عقیده و بیان) با شادی ومسرت به کارشبانه روزی شان ادامه بدهند. دریک مورد وزیر ارشاد تهدید کرد که اگرمردها برای کسب امتیاز نشریه « مردان» اقدام نکنند، او ناچار می شود که پای برادر شریعتمداری را به میان بکشد و در حالی که لبخندی به لب داشت، ادامه داد که آن وقت هرچه دیدید، از جشم خودتون دیدینا.... نگین چرا نگفتی آ.
یکی از نزدیکان آقای رئیس جمهور که با برادرخانم ما درپادگان مریوان سربازی خدمت کرده است درپیامکی به ما نوشت که به گوش خودش شنیده است که آقای رئیس جمهور مهرورزبه وزیرارشاد تشر زد که بالاخره نشریه « مردان» چی شد! ووقتی که با پاسخ منفی وزیرارشاد روبرو شد، از زورعصبانت فریاد زد « همانی که گفتم»
ولی خودمانیم آ! مگر درزمان ساسانیان نشریه داشتیم که حالا داشته باشیم!
من فکر می کنم هرچه که در مصرف کاغذ صرفه جوئی بکنیم بهتر است! آقای وزیرارشاد: تو را جان مادرت، این دوتا و نصفی روزنامه و نشریه را هم لغو امتیاز کن تا ما بتونیم به کار زندگی مون برسیم....

|

2 Comments:

  • loobia nemidoone be tanz e ghalam e shoma bekhande, ya be talkhi e majara (koll e majara, na faghat yek majalle), gererye kone.

    By Anonymous Anonymous, at 7:30 AM  

  • Loobia:
    Karam az geryeh gozashtast, be aan mikhandam...
    Merci az comment
    Loghmanali

    By Anonymous Anonymous, at 2:15 PM  

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com